Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mislukkingen en negatieve dingen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   liene
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Nicky, wat een nare dag. Ik kan mij voorstellen dat je zoiets had van... het kan mij allemaal niet meer schelen. Maar achteraf helpt dat eten niet Rollende ogen Dan kan je beter aflijding zoeken. Ergens op bezoek gaan of zo? Maar hopelijk komen de bouwvakkers vandaag dan zodat je niet alles voor niets hebt weggezet.
Ingewikkelde manier van rekenen wat je mag eten heb jij zeg Geschokt Maar als het helpt, helpt het. Erg blij

Quote:
Wat doe ik eraan?
* BLIJVEN proberen om zoveel mogelijk rust en ontspanning te vinden.

Dus eigenlijk tijd voor je zelf maken? Moeiijk, heel moeilijk.
Zeker als je niet alles kan wat je wilt doen.

Quote:
* En me eraan herinneren hoezeer het me beviel toen het mij eerder lukte om het zo te doen. Dat ik me de volgende dag fitter voelde en echt zin in ontbijt had. Dat mijn lijf zich er beter bij voelt in feite.

Stom he, waarom wordt dat gevoel wat je toen had zo snel vergeten als we even afgeleid zijn?

Quote:
Mijn vriendin gaf aan dat ik echt mezelf wel krediet mag geven voor alles wat me nu wél lukt en dat ik mezelf ook ruimte en begrip moet geven en tijd om weer meer 'op mijn pootjes' te komen...

Mineola rustig aan hoor. Loop jezelf niet voorbij. Verwacht niet meer van je zelf dan dat je aan kan die lat kan niet zomaar weer hoger om te kijken hoe ver je kan komen.
Moeilijk, moeilijk, moeilijk.
Succes in ieder geval.

Bewegen/weegwijzer/boek van Judith/ suiker en snoep vrij/ motifatiekaart
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 sep 2018 8:48    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Dank je dames. ja, wet van Murphy waarschijnlijk! Erg blij

Ik had de afgelopen nacht een eetbui.
Waarom? O.a. doordat ik me vreselijk bezorgd voelde of ik vandaag wel de les kon geven die ik beloofd had te verzorgen. Ik ben al een paar dagen ziek en dit kwam boven op de moeilijkheden en grote zorgen en verdriet die ik toch al heb. Ik was bang dat als ik me niet ziek zou melden ik nog veel zieker zou worden of nog extra lang zou blijven kwakkelen met het virus... maar als ik me wel ziek zou melden zouden 8 cursisten afgebeld worden....
(Ben uiteindelijk wel gegaan, met veel keelpijn toch de les gegeven, ging gelukkig hartstikke goed maar ben nu toch echt wel een beetje ziek).

Kon niet slapen terwijl ik wel versufd was van een slaapmiddel, en ben naar beneden gegaan en begonnen te eten - en hield 'ouderwets' niet meer op. Al heb ik niet zo lang doorgegeten als ik vroeger zou hebben gedaan denk ik. En had ik ook niet het soort zoetigheid in huis dat ik vroeger at tijdens eetbuien.

Behulpzame gedachten voor een volgende keer:
- De afspraak is om niet te gaan eten 's nachts. Ik heb overdag genoeg gegeten, morgen weer. Als ik 's nachts begin hou ik mogelijk niet meer op en en dan slaap ik slecht, dat is nu net wat ik niet wil.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 okt 2018 13:23    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Geen slecht idee een draadje als dit. Je zou er ook een 'echt' sprintje van kunnen maken. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 10:39    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Geen slecht idee een draadje als dit. Je zou er ook een 'echt' sprintje van kunnen maken. Erg blij

Kan het verplaatsen voor jullie naar de sprint afdeling ff aanmelden en klaar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 14:02    

Reageer met quote
Hmmm eigenlijk was dit draadje bedoeld als min of meer een grap, een plek waar de deelnemers van het sprintje 'Prestaties en Positieve Dingen' konden delen wat ze op dat sprintje niet kwijt konden... (dit omdat ik streng ben: op dat sprintje ALLEEN positieve dingen melden! grijns).

Persoonlijk zou ik liever dit draadje intact laten voor dat doel.

Ik kan wel een apart sprintje 'Mislukkingen' starten... zouden mensen zich daar echt voor opgeven???
Misschien dat ik het dan eerder 'Leren van onze fouten' zou noemen of zo...

Maar ja dan moet ik weer gaan bewaken dat mensen er geen POSITIEVE dingen op zetten! HA HA HA!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 15:29    

Reageer met quote
Het was maar een idee hoor. Hoeft helemaal niet. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 16:58    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Het was maar een idee hoor. Hoeft helemaal niet. Lachen

ja snap ik hoor. Maar ik zou zelf best een heel 'serieus' sprintje willen waar we kijken naar hoe ons gedrag kunnen beteren. En b.v. systematisch eens per week zo'n 'G-schema' maken.
Ik ben alleen bang dat er weinig mensen voor te vinden zijn. Ik heb al eens zoiets geprobeerd. Toen kwamen er weinig deelnemers op af.
Maar, ik houd het in mijn achterhoofd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 17:43    

Reageer met quote
Ik zit al in een sprintje dat om gedrags verandering draait. Het sprintje van Judith Beck. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2018 21:08    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Grrrr.... Ik kom weer even klagen hoor.
Ik schrok wakker van de wekkerradio. Tenminste dat dacht ik, maar in mijn poging om het uit te zetten kwam ik er achter dat het niet m'n wekkerradio was maar de auto op staat die elke nacht rond een uur of 5 wat bij de buren komt brengen en het 9 van de 10 keer nodig vind ons daarbij wakker te maken. Ik word er niet goed.van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 okt 2018 4:31    

Reageer met quote
Flying Missy schreef:
Ik zit al in een sprintje dat om gedrags verandering draait. Het sprintje van Judith Beck. Lach

ja, ik ook. Lach

Maar, daarbij ga je niet systematisch elke keer dat je in de 'fout' gaat analyseren wat er mis ging, wat je dacht en wat je volgende keer anders zou doen.
En DATis nu tjuist heel nuttig, ik heb hier heel veel aan gehad toen ik de behandeling kreeg tegen eetbuien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 okt 2018 7:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4