Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mijn naam is Barbara

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Barbara 122
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten en knop om

Reageer met quote
Hai, ik ben Barbara, bijna vijftig en tot nu toe de eeuwige jojo.

Daar gaat verandering in komen. Door een bericht in een FB groep ben ik nu stapje voor stapje bezig met veranderen. Ik ben niet zozeer bezig met een "dieet" maar meer met het aanleren van nieuwe gewoonten voor de rest van mijn leven.

Nu zo'n drie weken bezig en ruim 3 kilo kwijt. Een goed begin wat me alleen nog maar meer motiveert. Mijn doel is niet persé slank zijn maar wel een blij lijf hebben. Blij zijn met mijn lijf maar ook en vooral in mijn lijf...

Omdat ik een chronische hernia heb, is bewegen nog wel eens lastig maar waar/wanneer ik kan doe ik zeker mijn best.

Aan iedereen die dit leest: heel veel succes toegewenst bij het behalen van jouw doel(en)!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mrt 2019 1:52    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
Hallo Barbara , van harte welkom bij de weegclub.
héél goed plan en het enige dat op de lange duur werkt denk ik

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 06 mrt 2019 13:41    

Reageer met quote
Dankjewel Dini!! Smile

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mrt 2019 16:06    
Vrouw Weeggegevens   Loispower
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo Barbara

Als je het leuk vindt om eens van gedachten te wisselen of gewoon elkaar te steunen dan kan je me altijd pb-en. Ik wens je heel veel sterkte met afvallen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 mrt 2019 18:53    

Reageer met quote
Wat lief Lois, dankjewel voor je aanbod!
Ook veel succes met het behalen van jouw doel!

Groetjes, Barbara

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 mrt 2019 16:49    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Oh wat knap dat je al enkele kilo's kwijt bent in die paar weken! Ga zo door!

Herkenbaar dat je je gewoon fijn wil voelen in je lijf en met je lijf. Dat is ook vooral mijn doel, je lekker in je vel voelen en zelfverzekerder zijn over jezelf. Makkelijk is het niet aangezien ik mentaal nog veel werk heb. Maar ik weet dat ik dat eerst moet aanpakken voordat ik me echt volledig kan focussen op echt afvallen.

Maar als je al enkele kilo's bent afgevallen geeft dat wel een motivatieboost om lekker door te gaan.

Houd je ook een (eet)dagboekje bij? Dan zal ik je volgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 mrt 2019 10:08    

Reageer met quote
Hallo Logano,

Ik houd geen eetdagboekje bij, heb wel drastisch geminderd in het consumeren van snoep, koek, chocola etc. en moet zeggen dat ik me er veel beter bij voel.

Wat ik nooit eerder deed is een aantal afspraken met mezelf maken. Eén ervan is dat ik slechts één avond in de week (meestal in het weekend) na koffietijd 's avonds nog iets mag eten (en dan een vooraf bepaalde hoeveelheid/portie zodat niet een hele zak nootjes in één avond naar binnen gaat...).

Andere afspraak: 2 liter water op een dag drinken (ik heb inmiddels een app op mijn telefoon gezet om het bij te houden).
Volgende afspraak waar ik aan ga werken is alleen iets lekkers te eten als het ook écht lekker is (als ik er een cijfer voor zou moeten geven moet het minimaal een 8 zijn, anders steek ik het niet in mijn mond).

De veranderingen die ik door aan het voeren ben moeten dan ook voor de rest van mijn leven zijn zodat het echte lijnen nooit meer nodig is... Stapje voor stapje steeds wat verder uitbreiden. Het hoeft niet snel te gaan maar wat er af is moet er vooral nooit meer bijkomen.

Succes met jouw proces en mocht je eens willen "sparren" mag je me best een privé berichtje sturen....

Lieve groet, Barbara

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 mrt 2019 16:40    
Vrouw Weeggegevens   Lili36

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Succes!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 mrt 2019 13:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1