Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mijn modifast dagboek

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Romeo2011
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Eiwitdieet

Reageer met quote
Dag allen,

Inmiddels ben ik in de loop van de jaren al veel afgevallen, 45 kg.
De laatste 20/25 kg moet er nu nog af. Dit wil ik gaan doen met modifast. Mijn planning gaat er als volgt uitzien:

Ontbijt: shake
Middag: shake of pudding
Avond: shake
Tussendoor: rauwkost

Daarnaast een lekker glaasje light frisdrank. Mijn doel is om hier elke dag even een update te posten over hoe het gaat.
Ik sport ongeveer 3 keer per week, krachttraining, en ik rijdt mijn paard ongeveer 4 keer per week. We gaan ervoor!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 sep 2014 8:45    
Vrouw Weeggegevens   Spencer
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Shakes & gezond eten

Reageer met quote
Hoi Romeo,

Wat goed dat je al zoveel bent afgevallen en dat je zo veel beweegt, echt heel knap!

Je planning klinkt goed, let er wel op dat je tussendoor geen honger krijgt, mocht dit wel gebeuren dan zou ik je aanraden om voor jezelf een bakje met groenten in de koelkast te zetten zodat je daar iets van kunt pakken, of bijvoorbeeld een appel.

Doe ik zelf ook, en werkt heel goed.

Ik moet nu nog 9kg en mijn planning is:

Ochtend: Shake (vanillesmaak)
Middag: Shake (chocoladesmaak)
Avond: Gewoon dineren maar met zo min mogelijk koolhydraten en met veel groenten.
Tussendoor: 1 maaltijdreep en voor de rest 1-2 stuks fruit, en zo veel groente uit categorie 1 als ik wil.

Groetjes en veel succes!

Spencer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 okt 2014 14:12    
Vrouw Weeggegevens   Josa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Ik drink tussen de lunch en het avond eten in een opkikker. Dan kan ik er weer tegenaan!

In het begin vond ik het wel moeilijk om tussendoor niks te eten. Maar na een tijd wen je er aan! Ik kan nu gerust zonder een tussendoortje. Al begint mijn buik tegen het avond eten wel te rommelen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 okt 2014 22:59    
Vrouw Weeggegevens   Spencer

Dieet: Shakes & gezond eten

Reageer met quote
Josa schreef:
Ik drink tussen de lunch en het avond eten in een opkikker. Dan kan ik er weer tegenaan!

In het begin vond ik het wel moeilijk om tussendoor niks te eten. Maar na een tijd wen je er aan! Ik kan nu gerust zonder een tussendoortje. Al begint mijn buik tegen het avond eten wel te rommelen!

Goede tip! Dat kan inderdaad net een extra boost geven.

Ik begin er ook al echt aan te wennen, tegen het avondeten merk ik ook dat ik het echt ''nodig'' heb. Dan eet ik heel veel groenten terwijl ik vroeger veel pasta of rijst opschepte.

Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 okt 2014 8:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1