Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mijn laagste gewicht ooit was...

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   suppressa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Hoi allemaal, wat ik van jullie eens wil weten:
wat was je laagste gewicht (te tellen vanaf je 18e) dat je ooit op de weegschaal zag? Al was het maar 1 dag, 1 uur... Wat zei de weegschaal toen? Heb je het toen bewust beleefd? streef je ernaar om dat weer te bereiken (ooit)?

Mijn laagste gewicht "ooit" was 66 kg. Ik weet nog wat ik droeg, want het was de trouwdag van mijn zus. Dat is inmiddels weeral 7 jaar geleden.

Ik hoor graag jullie verhaal achter het getal!
Duizelig
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 23 jul 2014 19:48    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Ik was op die leeftijd helemaal niet bezig met wegen, ik was altijd rond de 47 kilo toen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 jul 2014 19:50    
Vrouw Weeggegevens   suppressa

Dieet: Mieke Kosters met ontbijt shake

Reageer met quote
Kaatje schreef:
Ik was op die leeftijd helemaal niet bezig met wegen, ik was altijd rond de 47 kilo toen.

Een 'klein, fijntje' noemen wij dat hier in België Erg blij Ik was altijd de grootste en de dikste van de klas...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 23 jul 2014 19:55    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Op mijn 17e was ik ooit 50 kilo en echt broodmager. Kreeg bijvoeding (slagroom o.a.) en moest 6 keer per dag een maaltijd eten. ohhh
De huisarts wilde me al laten opnemen............. en ineens stopte het afvallen -ik was toen niet aan het lijnen dus!- en kwam ik langzaam weer aan tot mijn gewone 57 kilo. Dat woog ik op mijn trouwdag ook. Lach
Was nooit een dik kind of puber, eerder een magere spriet. Uitlachen En ik sportte onwijs veel, w.s. ook de reden van het gewichtsverlies, kon het er gewoon niet aaneten zogezegd. Verward
Na mijn zwangerschappen ben ik langzaam aan gaan groeien tot ik een zwanger-buik had zonder kind erin. Huil huil Daarna ben ik aan het lijnen en jojo-en geslagen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 jul 2014 1:48    
Vrouw Weeggegevens   Eztur1971
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Ik dacht al, laagste gewicht ooit? Das 7 pond Lach
Toen ik 30 was en 3 dochters rijker woog ik op een gegeven moment 48 kilo. Als ik nu foto's zie van die periode dan schrik ik. Ben niet groot (1.64) maar voor mij was dat veel te mager. Dus Nee, dat hoop ik nooit meer te wegen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 jul 2014 7:43    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik dacht al, laagste gewicht ooit? Das 7 pond Lach
Toen ik 30 was en 3 dochters rijker woog ik op een gegeven moment 48 kilo. Als ik nu foto's zie van die periode dan schrik ik. Ben niet groot (1.64) maar voor mij was dat veel te mager. Dus Nee, dat hoop ik nooit meer te wegen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 jul 2014 7:44    
Vrouw Weeggegevens   Paulinam

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
Mijn laagste gewicht, is echt een gok. Ik was begin 20 zo rond de 78-80 kilo. Ben altijd fors geweest, als klein meisje de dikste van de klas Huil huil . Op mijn 17 naar Zwitserland gegaan om te werken, daarna naar Spanje en het eten vond ik niks ( als boerenmeid niks gewend). Helaas is het na 3 zwangerschappen, waaronder een tweeling, nooit meer zo laag geweest. Werd elke keer meer en ik deed niks om het minder te laten zijn. Tot 2,5 jaar geleden , toen wilde ik weer 20 zijn Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 jul 2014 9:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Je bent er bijna paulina!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 jul 2014 9:30    
Vrouw Weeggegevens   Paulinam

Dieet: sleeve sinds 25-1-2017

Reageer met quote
Eztur1971 schreef:
Je bent er bijna paulina!

Haha ja echt he, helaas hang ik al bijna een jaar op dit gewicht en ik denk dat het hier ook bij blijft. Ben er heel tevreden mee maar zou toch graag eens die 80 in beeld hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 jul 2014 9:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Misschien is het 5:2 vastendieet iets voor je om erbij te doen? Evenweer een boost geven? Staat hier op het forum wel info erover. Mij bevalt het hhartstikke goed

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 24 jul 2014 9:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 1 van 7