Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mijn doelen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Milono
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik ben een jonge dame van 22 jaar. Ik wil enorm vermageren.
Ik ben een echt voorbeeld van het jojo-effect. 4 jaar geleden woog ik 73 kg, een jaar later 65 2 jaar later opnieuw 73 en nu zijn we al aan de 85kg geraakt. (YEEY!) Huil huil
Ik moet er nu echt wat aan gaan doen en ik hoop met behulp van dit forum dat dit me lukt.

In 2 weken tijd ben ik nu op 82.3 geraakt en ik hoop dat dit zo verder gaat.

Ik schets even wat ik allemaal geprobeerd heb (ik dieet al sinds mijn 13):
- proteine dieet, verschillende soorten shakes
- allerlei crash dieeten (soepdieet, kooldieet, groentendieet, ... alles wat je maar kan opnoemen)
- diëtistes (3!) de laatste heeft gewoon letterlijk gezegd 'ik kan u niet meer helpen'
- personalcoaches
-...

Mijn doel nu:
- 65 kg = -20kg!
- Meer sporten
- Minder vermoeid zijn
- Weg striemen (pleasee!)
- Mij niet moeten schamen op een foto

Sind een maand heb ik striemen op mijn buik en dit is echt het toppunt geweest, ik ben 22 jaar en sta vol striemen! Hoe lelijk!
Ik schaam mij enorm als ik foto's van mezelf zie. Bah!

Dus nu moet er iets gebeuren! ik moet vermageren.I
Mijn BMI: 33 = obesitas

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Groetjes,
Milono

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 apr 2017 11:07    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
Hallo Milono, van harte welkom bij de weegclub.
goed dat je het weer oppakt,je bent jong genoeg m weer strak in je velletje te komen,steun genoeg hier hoor

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 07 apr 2017 15:51    
Vrouw Weeggegevens   Katrien89
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Milono! Heel veel succes met het vinden van een gezondere levensstijl! Ik plan ook zo 20-25kg kwijt te geraken en ben er van overtuigd dat we genoeg wilskracht hebben om ons doel te bereiken Cool
Voor tips kan je misschien best een dagboekje bijhouden hier op het forum, genoeg experts hier aanwezig denk ik om advies te geven over je dagmenu. En dan kunnen we elkaar ook motiveren op de mindere momenten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 apr 2017 21:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1