Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mieke63 en haar dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   De33
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
5 kilo is bij mij ook ongeveer een kleding maat. Soms kun je inderdaad beter daar naar kijken dan naar de weegschaal Erg blij

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2015 17:44    
Vrouw Weeggegevens   Noukje89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Herbalife en gezond eten

Reageer met quote
800 gram in 1 week? Hardstikke netjes!

Hoor t wel vaker ja 5 kilo voor 1 maat maar helaas geld dat niet voor mij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2015 21:00    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Nee die 5 kilo per maat gaat voor mij ook niet op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2015 21:02    
Vrouw Weeggegevens   mieke63
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: kruidvat shakes en repen

Reageer met quote
Morgen weer wegen en ik vrees er een beetje voor...
Ik ben niet zo heel flink geweest deze week. Toch iets te veel ongezonde tussendoortjes genomen. Het grote nadeel van het werken in een kantoor waar alles voor 't grijpen ligt. Kleine paaseitjes, paprikachips (terwijl ik eigenlijk niet graag paprikachips eet), mini-Marsjes en zo...
En gisteren op visite geweest bij vrienden en daar veel te veel gegeten. Hapjes, voorgerecht, hoofdgerecht, tiramisu als dessert.
Er waren eigenlijk weinig groenten en andere gezonde dingen, dus ik heb maar gewoon alles meegegeten. Nadien spijt natuurlijk.
Het is al een geluk dat ik bijna niets van alcohol meer drink en vooral heel veel water. Dus calorieën in mijn drankjes moet ik al niet meerekenen.
Ik deel hier morgen mijn resultaat en hoop dat mijn ticker de goeie kant uitgaat.
Deze week ben ik wel 4 keer gaan lopen. De grootste afstand was zo'n 7 kilometer dus die beweging heb ik in ieder geval gehad.
Ik probeer me nu ook echt aan de shakes te houden en nog veel meer te bewegen. Op hoop van zegen.
Tot morgen! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2015 17:03    

Reageer met quote
Oei lastig is dat he als allerlei snoep zo voor het grijpen ligt. Super joh 7 kilometer hardgelopen!
Hoop dat de weegschaal lief is

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 apr 2015 9:50    

Reageer met quote
500 gram afgevallen. Hahaha! Dat is echt belachelijk weinig!
Maar ik heb me nu wel voorgenomen: Deze week enkel maaltijdvervangers, voldoende beweging nemen en op zaterdag in plaats van een overdadig diner eens een uitgebreid ontbijt nemen. Dat is minstens even feestelijk en dan heb ik nog de hele dag om de extra calorietjes te verbranden.
Het gaat traag maar ik verlies de moed niet. 5 kg op 3 weken is niet eens zo slecht. ;-)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 apr 2015 11:18    

Reageer met quote
5 kilo op 3 weken, ik zou er zo voor tekenen! Hoe langzamer het er af gaat, hoe minder snel het er ook weer bij komt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 apr 2015 10:31    

Reageer met quote
Hoera! Weer 1,9 kg eraf deze week. En het gaat goed zonder veel honger. Elke dag mijn shakes, gezonde tussendoortjes en 3 liter water. En ook elke dag de loopschoenen aan of de fiets op en aan een stevig tempo minstens een uur calorietjes verbranden.
Eén keer in de week, meestal op zaterdag, 'vergeet' ik even mijn dieet en ga ik lekker en veel eten. De afgelopen weken was dat 's avonds, maar deze keer heb ik voor een uitgebreid ontbijt gekozen.
Met broodjes, eitjes, zalm, yoghurt, fruit, kaas, ham, hagelslag... allemaal lekkere dingen.
Wat wel opmerkelijk is: zelfs tijdens mijn dieetvrije maaltijd let ik onbewust op de calorieën. Geen boter gebruikt op de broodjes, geen melk of suiker in de koffie en ook bij dat ontbijt stond de fles water op tafel. Lach En dat zonder er echt bij na te denken.
Ik vind dat zelf een leuke bijwerking. Lach
En nu de loopschoenen aan. Want veel bewegen is heel belangrijk en op mijn vrije dag heb ik daar wat meer tijd voor.
Ciao!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2015 7:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3