Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mieke63 en haar dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
WOW super start
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 13 apr 2015 16:46    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Wat ga je goed Mieke, super.
Ach en zo nu en dan eens uit de band springen moet kunnen als je daarna maar weer aan de shakes gaat.
Volhouden joh.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 13 apr 2015 19:10    
Vrouw Weeggegevens   De27
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Zoooo hee!! SUPER Applaus
Ga zo door!

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 apr 2015 7:11    
Vrouw Weeggegevens   mieke63
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: kruidvat shakes en repen

Reageer met quote
Dankjewel voor jullie steun!
Ik kijk alweer uit naar maandag, dan ga ik weer op de weegschaal. Alles gaat goed tot hier toe. Netjes mijn shakes en reepjes, 3 liter water per dag en alleen gezonde groentjes en fruit als tussendoortjes.
Ik ben ook begonnen met elke dag aan een flink tempo een paar kilometer te stappen. Vandaag 3,400 km gedaan. Dat was nodig want ik heb op kantoor 6 koekjes gegeten. (Café Noir van Delacre, waarschijnlijk heel veel calorieën...) Ze hebben gesmaakt maar nu heb ik er alweer spijt van daarom kom ik hier nog maar eens wat dagboekjes lezen en mijn motivatie sterker maken.
Ik voel me overigens heel goed. Niet te veel honger, zeker niet meer opgeblazen zoals voor het dieet en heel energiek.
Het weekend wordt weer een beetje link. Zaterdag trouwt onze oudste zoon dus er gaat sowieso meer gegeten worden dan normaal.
Maar dat mag dan wel eens. Ik ben benieuwd naar het resultaat op de weegschaal.... ;-)
Ciao. Tot maandag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 apr 2015 18:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mieke met de trouwerij van je zoon kun je toch best wat nemen. Als je maar oplet wat je neemt. Je zoon trouwt maar 1x hoor (althans daar gaan we van uit Erg blij )
Gewoon morgen goed opletten en zondag weer verder gaan.
Heel veel plezier zaterdag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 16 apr 2015 19:49    
Vrouw Weeggegevens   De27

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Fijne dag zaterdag en gefeliciteerd! Erg blij

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 apr 2015 8:10    

Reageer met quote
Bedankt allemaal!
Het was een stralende dag met een schitterend feest.
En ik heb mezelf in toom kunnen houden en heb niet teveel gegeten.
's Ochtends een shake, om 12 uur was er de eigenlijke trouw op het stadhuis, daar heb ik 1 glaasje witte wijn genomen, géén hapjes.
Na de fotoshoot in het park zijn we nog even naar huis gegaan om ons klaar te maken voor het avondfeest, toen heb ik nog een shake genomen voor de grote honger.
's Avonds heb ik dan 1 glaasje champagne gedronken en 3 hapjes als aperitief. En daarna een gestoomd zalmpapillotje , 3 gebakken scampi's, veel rauwe groenten met een beetje dressing en 2 kleine stukjes stokbrood. Ik heb enkel water gedronken, ik drink sowieso niet veel alcohol.
Ik vond het best moeilijk, het was een luxe-barbecue met heel veel verschillende soorten vlees en vis en vegetarische gerechten, koude en warme groenten, diverse warme en koude sauzen, aardappelen, aardappelkroketjes en broodjes. Ik zat steeds te twijfelen of ik niet nog eens een bordje zou gaan vullen maar ik ben blij dat ik het niet gedaan heb. Lach
Van de bruidstaart heb ik twee kleine stukjes genomen. Eentje met marsepein en aardbei en eentje met chocolade en banaan. Ik vond dit het moment om even aan de verleiding toe te geven. Het huwelijk van mijn zoon is tenslotte toch een feestelijk gebeuren en daar hoort gewoon taart bij. Erg blij

Vandaag gewoon weer verder met mijn dieet. Vanochtend een shake en als lunch een reep. Het gaat goed.
Morgen wegen, we zien wel wat het resultaat is.
Ciao en tot morgen! Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 apr 2015 12:46    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Fijn dat het een mooie dag was. Het was schitterend weer dus dat maakt het meestal nog net wat mooier allemaal.

Jeetje wat goed van je om zo netjes te eten met al die verleidingen.
En nu er weer tegenaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 19 apr 2015 13:31    

Reageer met quote
Toch een klein beetje teleurgesteld want deze week maar 800 gr. afgevallen... Misschien dat de bruidstaart van zaterdag en de sushi van gisteren daar iets mee te maken hebben?
Langs de andere kant kan het ook best zijn dat ik nu al wat meer spieren heb. Elke dag een paar kilometer flink doorstappen én oefeningen voor armen en buik zijn sowieso bevorderlijk voor de spieren. En die wegen nu eenmaal meer dan vet. Daar troost ik mezelf dan maar mee. Lach
Vanmorgen alvast weer 6,5 km flink gemarcheerd. En weer netjes aan de shakes en tussen de 2 en 3 liter water per dag.
Ik heb ook de indruk dat mijn kleding iets minder strak zit. Klopt het dat ongeveer 5 kg één maat is? En ik zit bijna aan min 5 dus dat is goed.
Ik probeer mij niet teveel te laten leiden door het getal op de weegschaal, maar het zou wel fijn zijn als er volgende week een iets beter resultaat te zien is. (Is ook leuker voor mijn ticker ;-) )
Afwachten en heel de week flink zijn. Aanstaande zaterdag moeten we wel op visite bij vrienden. Daar wordt een diner gekookt met alles op en aan dus dat wordt weer even een beproeving. Toch kijk ik er naar uit om zo één keertje in de week eens lekker te kunnen eten. Erg blij
Tot later!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 apr 2015 12:05    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Moet toch ook kunnen zo af en toe even los gaan.
Ik ben volgende week 20 jaar getrouwd, valt precies in mijn eetweek gelukkig dus ik ga lekker uit eten met mijn man.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2015 14:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3