Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

*midzomer* Fitness, hometrainer, wandel, etc beweegsprintje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier ging het even niet goed. Heb enorm veel gesnaaid afgelopen week. Ik huiver om morgen op de weegschaal te gaan staan, maar nu maar de balans opmaken en dan weer alle zeilen bijzetten.

Vanochtend heb ik in ieder geval een begin gemaakt met hardlopen. Rondje van 30 minuten. Dat ging zowaar prima. En straks een eetplan schrijven voor vandaag maar elke ochtend opnieuw voor de nieuwe dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 8:20    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Sasa, nou dat klinkt goed. Mooi begin. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 17:04    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Ik heb me ook aangemeld bij dit sprintje. Ik wil graag meer gaan bewegen en dan is dit hopelijk een goede stok achter de deur.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 10:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Leuk dat je mee wilt doen Aardbei! Wat wil je gaan doen om meer te bewegen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 15:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Im kom zo langzaam weer in mijn goede ritme van het hardlopen en gezond eten zonder snaaien. Hierdoor voel ik me meteen zo’n stuk beter! Ik ben er echt blij om. Vanochtend heb ik hardgelopen en ik moet zeggen dat ik best lekker liep. Gisteren een uur de honger overwonnen. We liepen voor etenstijd door de IKEA en ik had echt een knorrende maag, terwijl ik s middags wel een goed tussendoortje had gehad. Ik heb even overwogen om een hotdog te kopen maar het toch niet gedaan. Een uur later een gezonde en lekkere maaltijd op tafel en voor de rest van de dag niks meer aan de hand. Wat was ik trots op mezelf!

Succes jullie allemaal met veel bewegen en verantwoord eten! Hebben jullie nog plannen om te sporten of recreatief te bewegen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 8:02    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Sasa, je doet veel, bent heel gemotiveerd. Uiteraard is dat prima ! Lach Jij bent erg sportief, je kunt veel, en doet dat ook, dat is uitstekend.

Anderen doen (soms noodgedwongen) wat rustiger aan. Hebben geen plannen, maar gaan gewoon wat rustiger aan de slag met bewegen, op ongedwongen wijze, wandelen bijvoorbeeld rustig met de hond maar net iets langer, of werken zo, dat ze meer moeten bewegen, sommigen rollen, en doen dat meer. Een ander brengt de kinderen met de fiets naar school. Dat is ook allemaal goed !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 10:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Natuurlijk beweegt iedereen naar eigen inzicht en mogelijkheden. Alles is goed! Als je maar naar mogelijkheden zoekt om wat meer in beweging te komen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 12:36    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Sasa, zo is dat. Fijne dag ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 13:06    
Vrouw Weeggegevens   Aardblij
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven minder KH, meer puur

Reageer met quote
Sasa ik heb een fitbit waarmee ik het aantal stappen kan bijhouden. Ik streef naar 10.000 stappen, maar probeer in elk geval dagelijks minimaal 8000 te halen.
Verder wil ik ook weer gaan hardlopen, mbv een schema.

Gisteren 9300 stappen gezet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 aug 2019 12:42    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wauw, minimaal 8.000 stappen per dag, wat goed, Aardbei! Heel gezond, al die frisse lucht en beweging! Misschien dat je dan zo’n 300 a 500 kcal verbruikt schat ik maar zo in. Gelukkig is het nu natuurlijk lekker zomerweer (in principe...) om elke dag te lopen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 aug 2019 14:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3