Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Met trainen en gezond eten op naar de lente!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   tinkerbel66
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Yoga is lekker ontspannend, maar je wordt er, na een tijdje, leniger van. Ik heb het een poosje gedaan. Je kunt toch altijd een proefles proberen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jan 2018 22:29    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
ja of als je zen tv hebt als zender kun je verschillende soorten yoga uitproberen. Alles wordt heel goed uitgelegd en voorgedaan. Nooit iets forceren want sommige oefeningen zijn voor een beginner te moeilijk maar dat merk je vanzelf. Soms laten ze 2 manieren zien ook; voor beginners en voor gevorderden.

Ik heb mezelf vanochtend even gewogen en er is 8 ons af ten opzichte van maandag. En zoveel heb ik daar niet voor gedaan. Het zal wel vocht zijn wat erbij zat door de feestdagen denk ik. Ik ben er blij mee dat is zeker, je kunt het masr kwijt zijn.
Fijne dag allemaal.

http://www.weegclub.nl/forum/eetboekje-lightfeather-t41465.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jan 2018 9:37    
Vrouw Weeggegevens   tinkerbel66

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Mooi Lightfeater,
Of het nu vocht is of wat anders, eraf is eraf. Lachen
Ik ben inmiddels ook wat gewicht kwijt. rond de twee kilo. Fijn, maar ik ken mezelf. In het begin is het hosanna, daarna moet ik de onsjes bij elkaar schrapen. Maar ik heb de tijd. Ik ben inmiddels 51, dus ik denk dat het minder snel zal gaan. Ik zie wel.
Fijne dag allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jan 2018 10:52    
Vrouw Weeggegevens   Lightfeather
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
ja Tinkerbel zeker mooi. Voor jou ook. Ik ga ook zowat in grammen hoor na de eerste aanloop haha. Ik drink nu voor elke hoofdmaaltijd een glas water met appelazijn. Het helpt in elk geval tegen het zuurbranden. Ik heb een ernstige middenrifbreuk waardoor ik daar veel last van heb. Ik gebruikte het eerst als theelepeltje alkeen smorgens maar nu 2 eetlepels een kwartier voor elke maaltijd. Ik was er al mee gestopt omdat het niets leek te dien maar zag deze week bij z-doc een onderzoek hiermee en mensen hadden er zowel met afvallen als verdere gezondheid erg veel baat bij met 2 eetlepels. Dus dat probeer ik nu uit en zie hier. Ben benieuwd of het zo blijft.

http://www.weegclub.nl/forum/eetboekje-lightfeather-t41465.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jan 2018 15:08    
Vrouw Weeggegevens   Loes33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mag ik nog meedoen??

Ik ben tussen september en nu 15 kilo afgevallen met het Cambridge dieet. Ik ben nu klaar met opbouwen, maar wil er nog wel graag 3-4 kilo af hebben. Ik heb besloten om dit op eigen houtje te doen met gezond eten en sporten, want het dieet werd me een beetje te duur en ik was er ook wel klaar mee eerlijk gezegd! Doel is om die 3-4 kilo voor 1 juni eraf te hebben, want dan ga ik op vakantie. Dus rustig aan!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jan 2018 16:20    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: VEEL trainen en (niet TE on)bescheiden eten.

Reageer met quote
Welkom Loes33 & Saraa & Lightfeather & Geke: het begint een leuk en lekker gemixed clubje te worden zo!

Achteraf valt de schade van de kerstvakantie mij nog wel mee: ongeveer 1,5 kilo in de joligste (..) tijd van het jaar: ik heb het wel eens erger meegemaakt.
Anderzijds: als je dat afzet tegen het toch ook behoorlijk consequent volgehouden trainingsregime van zo'n 1,5 uur per dag, dan zou je toch zeggen dat de resultaten wel wat beter hadden mogen zijn.

Maar alors. Maandag nog even een studiedag op school, maar vervolgens weer het normale leven.
We gaan het zien en beleven.

Veel succes en dito groene vakjes allemaal! (en fijn weekend ook, natuurlijk!)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jan 2018 16:46    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Tgjm, anderhalf uur sporten per dag is natuurlijk erg veel, maar de feestdagen verstoren meestal het normale eetritme... toch eens wat extra's, daar ontkom je vaak niet aan. Kerstdiner, banketstaven, oliebollen, om nog maar niet te spreken van de alcoholica die vaak ook net wat royaler ingenomen worden.
Dan heb je het prima gedaan toch? En volgende week weer in het gewone werkritme, meestal is dat ook wel goed voor de weegschaal.

Ik heb me kunnen beperken tot één oliebol op oudjaarsdag en één glaasje wijn. Zo ging het eigenlijk al die dagen wel, ik was helemaal klaar met de uitspattingen en het los gaan. Want daar krijg je toch later weer spijt van en zie het er dan maar weer eens af te krijgen.

Zo ben ik in de afgelopen week precies één onsje afgevallen... had ik ook wel meer willen hebben, maar wat ik hierboven beschrijf kan ik ook op mezelf toepassen. Dus ben ik toch blij met dat ene onsje. En als ik dat nou iedere week zou doen, dan ben ik in december van dit jaar maar liefst 5 kilo lichter!

Ik geloof in de geleidelijkheid. Daar help je je lichaam het meeste mee. En die geleidelijke kilo's blijven er vaak ook wel beter blijvend af.
Maar toch... petje af voor Loes, die zoveel afgevallen is in de afgelopen maanden. Nu ga je over op gezond eten en sporten, een verstandige keuze denk ik, maar ook belangrijk om je bewust te zijn van die andere leefwijze. Je lichaam heeft tijd nodig om zich er op in te stellen. Of ervaar jij dat anders?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jan 2018 17:27    
Vrouw Weeggegevens   Izonneke
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Iedereen de beste wensen voor 2018, dat we maar de strijd om ons streefgewicht te halen kunnen volhouden.Ik heb mezelf ook weer aangesloten bij dit sprintje..... volgende week gaat de knop weer om, eerst alle restjes opgemaakt deze week.
Ik zal proberen om elke week een keer iets te schrijven, maar ben vaak zo bezig met andere dingen dat ik het gewoon vergeet Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 05 jan 2018 20:51    
Vrouw Weeggegevens   Loes33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Geke! Ik ben al een tijdje aan het opbouwen nu en daarmee al goed aan het werken aan een gezonde levensstijl, ik denk dat ik mijn weg wel vindt het vind het sowieso al heel fijn dat ik weer normale dingen kan eten nu, na weken van shakes en repen! Dinsdag nog 1 afspraak bij mijn consulente en dan klaar! Mijn doel van een gezond BMI is daarmee gehaald.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jan 2018 21:34    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Leuk , zoveel nieuwe mensen erbij.
Ik was mezelf meer dan zat afgelopen week.
heb me gerealiseerd dat wat ik ook aan 'nieuwe' manieren probeerde om af te vallen me nergens had gebracht.
Kan het koolhydraataram/beperkte eten dan wel schitterend vinden... de kilo's verdwenen niet.
Ben tijdens de storm van woensdag in de auto gestapt en naar een Weight Watchers bijeenkomst gereden 30 km verderop.
Ooit meer dan dertig jaar geleden daar prima mee op gewicht gekomen, jaren op gewicht gebleven en ook een jaar of zes geleden weer, tot het moment dat ik stopte met roken...
De manier waarop men daar werkt is wel degelijk veranderd in die jaren, zeker de manier waarop men tegen voedingsmiddelen aankijkt, maar dat is alleen maar positief...
De knop is weer om.
Gaat goed komen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jan 2018 9:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 3 van 14