Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Met trainen en gezond eten op naar de lente!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Wow, jij gaat echt hartstikke goed , toppert.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 feb 2018 13:23    
Vrouw Weeggegevens   Nicky18
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goed man Izonneke! En die Saraa gaat ook echt als een speer! Jeetje! Nog tips jullie? ohhh

Bij mij is de beruchte periode in de maand aangebroken. Echt een slecht weekend achter de rug. Gelukkig vandaag weer op kunnen pakken! Ik hoop woensdag weer terug gelijk te zijn aan vorige week.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 feb 2018 20:24    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Ik heb het allemaal zoooo koud. Gisteren bijna 1.5 uur gewandeld, had mezelf lekker warm ingepakt. Eenmaal thuis toen koelde ik zo af, bibberen, dode vingers; dus midden op de dag maar onder de douche gegaan. Dat hielp goed!
Vandaag 8 km fietsen en nog 3 kwartier wandelen, komt helemaal goed met dat lekkere zonnetje erbij Cool Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 feb 2018 12:56    
Vrouw Weeggegevens   Izonneke

Reageer met quote
Nicky18 schreef:
Goed man Izonneke! En die Saraa gaat ook echt als een speer! Jeetje! Nog tips jullie? ohhh

Bij mij is de beruchte periode in de maand aangebroken. Echt een slecht weekend achter de rug. Gelukkig vandaag weer op kunnen pakken! Ik hoop woensdag weer terug gelijk te zijn aan vorige week.

Ik gebruik de myfitnespal-app. Je moet wel wat meer moeite doen, (afwegen van je producten die je eet) maar het werkt voor mij heel erg goed.
Net het eten voor vanavond voorbereid, zuurkoolstamppot met een speklapje. Ik kan dus in principe gewoon eten, alleen iets kleinere porties.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 22 feb 2018 10:57    

Reageer met quote
foodlover schreef:
Ik heb het allemaal zoooo koud. Gisteren bijna 1.5 uur gewandeld, had mezelf lekker warm ingepakt. Eenmaal thuis toen koelde ik zo af, bibberen, dode vingers; dus midden op de dag maar onder de douche gegaan. Dat hielp goed!
Vandaag 8 km fietsen en nog 3 kwartier wandelen, komt helemaal goed met dat lekkere zonnetje erbij Cool Cool

Daar had ik gisteren ook last van, dus maar een iets dikkere trui aangetrokken.
Lekker hè wandelen met dat zonnetje erbij. Ik heb gisteren en vanmorgen ook heerlijk een uurtje gewandeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 22 feb 2018 15:31    
Vrouw Weeggegevens   Nicky18

Reageer met quote
ja ik heb toen ik begon met afvallen ook gebruik gemaakt van een app. Heeft me veel inzicht gegeven! Nu weet ik eigenlijk heel goed wat ik moet doen, maar dat volhouden Verward

Vandaag een lange dag op het werk, maar inmiddels al wel heel wat huishoudelijke klusjes gedaan. Dus ik kan morgen ook lekker de bossen in met de hond! Hopelijk schijnt dan het zonnetje ook zo lekker!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 feb 2018 19:48    
Vrouw Weeggegevens   juud
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heerlijk een weekje in de bergen, nu wel proberen om op mn eetgedrag te letten ??
Straks avondrodelen, heerlijk met de slee naar beneden ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 feb 2018 19:09    

Reageer met quote
juud schreef:
Heerlijk een weekje in de bergen, nu wel proberen om op mn eetgedrag te letten ??
Straks avondrodelen, heerlijk met de slee naar beneden ?

Fijne vakantie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 28 feb 2018 8:29    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: South Beach

Reageer met quote
..... op een echte bob-baan? Spannend!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 feb 2018 11:46    
Vrouw Weeggegevens   Kobie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Een onsje er af... wie het kleine niet eert... maar ben niet trots op mezelf... moet beter kunnen. Gelukkig weer een nieuwe week, dus nieuwe ballen en nieuwe kansen...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 mrt 2018 13:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Pagina 12 van 14