Auteur |
Bericht |
Moeke2021 Ik blijf hier bij de weegclub

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 nov 2020 8:30 |
|
 |
|
 |
Dymphie Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 29-1-2011 Berichten: 10304 Dieet: Lekker, puur en bewust eten Woonplaats: de Liemers (Duiven)
|
|
Gewicht gaat de goede kant weer op. Onze afspraken over minder (ongezonde) tussendoortjes werken blijkbaar.
Vanmiddag naar onze oudste. Man gaat helpen bij het bevestigen van een infrarood radiator op zolder, want is daar werkplek geworden en er was geen verwarming. Wel zonnepanelen op het dak met overcapaciteit, dus genoeg voor een paneel. We zijn benieuwd hoe dat bevalt: hebben er ook wel over gedacht,maar kennen nog niet zoveel mensen met ervaring hiermee en er is ook nog niet echt veel over bekend in installatiedata...En ee zien onze grootste kleinkinderen van 10 en 12 weer! Erg fijn!!
Later!!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 nov 2020 11:55 |
|
 |
BM Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 26-8-2010 Berichten: 816 Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers) Woonplaats: Lelystad
|
|
Goed bezig mensen. Ik ga straks toch proberen weer wat rustiger te eten. En vandaag niet te snoepen. Ik had weer wat chocolade opgehaald voor d'r kinderen met sinterklaas. Dan gaat er gelijk al weer een gedachte in mijn hoofd van lekker. Maar heb zelf niks gehaald. Of gepakt. Straks gaat mijn eetraam weer open en ga ik lekker wat eten. Ik merk wel met de 16-8 methode dat ik daar dan wel heel erg weer naar uit kijk en het ook fijn vind. Het tanden poetsen samen met de kinderen werkt voor mij ook om savonds niet meer te snoepen_________________
Mijn weegdag = Zondag  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 nov 2020 12:43 |
|
 |
BM Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 26-8-2010 Berichten: 816 Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers) Woonplaats: Lelystad
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 nov 2020 12:44 |
|
 |
|
 |
BM Mega Weegclubfan

|
|
Dymphie schreef: | Gewicht gaat de goede kant weer op. Onze afspraken over minder (ongezonde) tussendoortjes werken blijkbaar.
Vanmiddag naar onze oudste. Man gaat helpen bij het bevestigen van een infrarood radiator op zolder, want is daar werkplek geworden en er was geen verwarming. Wel zonnepanelen op het dak met overcapaciteit, dus genoeg voor een paneel. We zijn benieuwd hoe dat bevalt: hebben er ook wel over gedacht,maar kennen nog niet zoveel mensen met ervaring hiermee en er is ook nog niet echt veel over bekend in installatiedata...En ee zien onze grootste kleinkinderen van 10 en 12 weer! Erg fijn!!
Later!! |
Goed bezig!_________________
Mijn weegdag = Zondag  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 nov 2020 12:44 |
|
 |
Cavia Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 20-9-2020 Berichten: 135 Dieet: Gezond eten Woonplaats: 't mooie Groene Hart
|
|
Ik zie dat jullie al een week op weg zijn in dit sprintje. Dat krijg je er van als je ruim een week niet online komt.
Maar ik ben er ook weer. Ik heb een stuk lager ingezet, 2 kilo maar. Misschien is dat wel haalbaar.
Ik hou dezelfde doelen als vorige keer.
1. Normaal ontbijten, dus met bijv brood, brinta of crackers ipv met chips .
2. Elke dag fruit eten.
Vandaag is allebei alvast gelukt._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 nov 2020 15:34 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 nov 2020 15:50 |
|
 |
|
 |
tgjm Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 29-10-2010 Berichten: 1037 Dieet: Gezond eten en bewegen Woonplaats: Lisse
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 nov 2020 16:02 |
|
 |

|
|
tgjm wat leuk die smileys.  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 nov 2020 16:17 |
|
 |
BM Mega Weegclubfan

|
|
Nou ik heb voor vandaag 1 behaald
Ik heb nog steeds niet rustig gegeten.
Wel heb ik vandaag niet gesnoept en bewuste keuzes gemaakt_________________
Mijn weegdag = Zondag  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 nov 2020 18:03 |
|
 |