Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Met nieuwe gewoontes naar het nieuwe jaar!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Mooi zo! Dat zijn veel lachende koppies.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2020 13:13    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Gaat goed met je doel Sunflower! Hoe bevalt het om 's avonds niets meer te eten?

Sunflower0209 schreef:

Jij hebt al bijna geen sprintje meer nodig.

Jawel hoor. Het steunt mij enorm om het gevoel te hebben dat ik met anderen kan delen of het gelukt is. En om te weten dat anderen ook aan hun doelen werken. Samen staan we sterker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2020 16:32    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
gisteren en eergisteren: geen suiker noch bloem gegeten. Maandag 1 tussendoortje gepakt. Gisteren niet.

Dus 3 smileys erbij, nu totaal 35 stuks: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blijErg blij Erg blijErg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2020 16:34    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Woensdag beide doelen gehaald: geen suiker noch bloem gegeten en geen tussendoortjes. Gisteren wel tussendoortjes en ook ander ongepland eten gehad. Jammer. Dus...

Dus 3 smileys erbij, nu totaal 38 stuks: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blijErg blij Erg blijErg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2020 19:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ga maar eens een rondje doen langs de deelnemers aan dit sprintje... Het is hier namelijk veel te stil! Samen staan we sterker dan alleen!
Dus laat wat van je horen, of het nu goede of minder goede berichten zijn...!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2020 19:59    

Reageer met quote
Het goede nieuws: voldoende water drinken lukt goed. Erg blij
Mijn gewicht ook. stabiel. Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2020 21:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Het goede nieuws: voldoende water drinken lukt goed. Erg blij
Mijn gewicht ook. stabiel. Erg blij Erg blij

En, joepie, wat ook goed gaat is het plaatsen van smileys! Lachen

Mooi dat het goed gaat met water drinken. Wat maakt dat het nu beter gaat?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2020 23:03    

Reageer met quote
Er staat per dag en fles water op het aanrecht. Die drink ik in de loop van de dag leeg.
Groente tussendoor blijft een dingetje. Ik heb weinig tot geen trek tussen de maaltijden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 dec 2020 23:06    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Er staat per dag en fles water op het aanrecht. Die drink ik in de loop van de dag leeg.
Groente tussendoor blijft een dingetje. Ik heb weinig tot geen trek tussen de maaltijden.

Wat fijn dat het goed werkt zo met de fles water! Knap dat je je dit eigen aan het maken bent!

M.b.t. de groente; waarom die niet toevoegen aan je maaltijden als je geen trek hebt tussen de maaltijden? Het is zover ik weet hoe dan ok beter om geen tussendoortjes te eten. Maar die groente; ja die is wel van levensbelang. Je kunt beter andere producten schrappen om te zorgen dat je genoeg ruimte / trek hebt voor de groente omdat die de gezondheid zo enorm ondersteunen.
Hoeveel groente eet je momenteel op een dag?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 dec 2020 12:41    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren geen suiker noch bloem gegeten maar wel twee keer een tussendoortje genomen...

Dus 1 smiley erbij, nu totaal 39 stuks: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blijErg blij Erg blijErg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 dec 2020 14:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  Volgende
Pagina 16 van 18