Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Met nieuwe gewoontes naar het nieuwe jaar!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Dymphie schreef:
Gewoon ff helemaal geen zin. Nergens in. Mijn knop stat in de uitstand. Ik moet eerst even gewoon bijtanken, want ik ben moe. Vandaag eerst maar weer zorgen om voldoende water te drinken. Dat moet kunnen!
Zet m allemaal!!

Precies, het moet kunnen! Veel succes gewenst!
Het doel van meer groente eten is ook een heel goede. Om zich goed te kunnen herstellen heeft het lichaam alle vitaminen en mineralen (veel ervan zijn nog niets eens ontdekt!) die in groenten en fruit zitten hard nodig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 dec 2020 13:02    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
ja idd das een goeie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 dec 2020 13:05    
Vrouw Weeggegevens   Sunflower0209
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Mieke kosters en Beck's

Reageer met quote
Hoe is het vandaag gegaan dames? Dymphie, is het gelukt met het water? Gewoon kleine stapjes zetten. Als 2 niet lukt dan gewoon eerst de ene en daarna de volgende.

Hier is het vandaag goed gegaan. 2 smilies Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 dec 2020 22:43    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
ja, het is goed gegaan met water. Masrmijnflow hebiknog niet te pakken. Wie weet, komt die as week weer terug.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 dec 2020 0:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Dymphie, die flow ben ik momenteel ook even helemaal kwijt. Maar die komt vast binnenkort vanzelf weer. De eerste dagen vind ik altijd het lastigste. Dat is echt een kwestie van wilskracht. Maar we gaan doorzetten. Na een tijdje wordt het makkelijker.

@Kordiya, hoe is het met jou smilies gegaan?

Ik heb net mijn weeggewicht ingevuld. Helaas in het rood, maar dat was te verwachten. Nu er weer vol voor gaan. Het volgende hokje en vooral dat hokje erop (kerstdagen) gaat groen worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 dec 2020 7:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren geen suiker en bloem gegeten. En geen tussendoortjes gegeten.
Dus 2 smileys erbij, maakt nu totaal 32 smileys: Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blij Erg blijErg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 dec 2020 18:11    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dymphie schreef:
ja, het is goed gegaan met water. Masrmijnflow hebiknog niet te pakken. Wie weet, komt die as week weer terug.

Mooi dat het goed ging! Flow of geen flow... Nieuwe gewoontes bouwen vraagt ook wel om doorzetten.
Ik weet echt niet meer hoe veel smileys je hebt verdiend Dymphie, het spijt me. Als jij het aantal noemt, zet ik ze hier voor je neer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 dec 2020 18:14    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sunflower0209 schreef:
De eerste dagen vind ik altijd het lastigste. Dat is echt een kwestie van wilskracht. Maar we gaan doorzetten. Na een tijdje wordt het makkelijker.
(...)
Ik heb net mijn weeggewicht ingevuld. Helaas in het rood, maar dat was te verwachten. Nu er weer vol voor gaan. Het volgende hokje en vooral dat hokje erop (kerstdagen) gaat groen worden.

Klopt, als je het een langere tijd doet wordt het makkelijker omdat het gedrag dan geautomatiseerd wordt.
Je gaat dus voor KERSTGROEN! Zet 'm op.

Wat waren je doelen ook weer Sunflower? Het is handig (zie ook eerste bericht van dit sprintje) als iedereen elke keer zijn doelen nog een keer herhaalt en meldt of het gelukt is. Wat me voor ogen stond was dat iedereen hier dagelijks een bericht neer zou zetten, maar schijnbaar is dat niet haalbaar... (of zo???).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 dec 2020 18:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@kordiya, jij gaat echt als een speer. Goed bezig.
Jij hebt al bijna geen sprintje meer nodig.

In eerste instantie waren mijn doelen een half uur wandelen en niet meer eten na het avondeten. Omdat het echt om eet doelen gaat heb ik het gelaten bij 1 doel. Niet meer eten na het avondeten.

Mijn smilies sinds gisteren:
Zo Erg blij Erg blij / Ma: Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 dec 2020 23:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
's Avonds niet meer eten. Gisteren weer gelukt Erg blij Erg blij

Mijn smilie-overzicht: zo Erg blij Erg blij // ma Erg blij Erg blij // di Erg blij Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 dec 2020 8:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  Volgende
Pagina 15 van 18