Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Gisteren mijn 50ste verjaardag gevierd, het was een heerlijke dag. Overgebleven lekkernijen en taart aan de visite meegegeven en vlindertje kan weer fris van start
Geregistreerd op: 18-7-2009 Berichten: 52 Dieet: weg met de weegschaal Woonplaats: Rotterdam
Nog gefeliciteerd Vlinder! Op naar een mooie nieuwe week. Met hopelijk voor iedereen een minnetje aan het eind. Het weer is mooi dus niets staat een lekker stuk wandelen in de weg. Fijne week!
De weegclub wordt mogelijke gemaakt door een paar enthousiaste vrijwilligers
We bestaan van de spontane donaties van de deelnemers.
Op de home-page hebben we nu een DONATIE KNOP
https://www.weegclub.nl/donaties/
Heb je ook profijt van de weegclub,
steun de weegclub dan met een donatie.
Een klein bedrag per maand of per kwartaal is meer dan welkom
Natuurlijk blijf je ook welkom zonder donatie…het is zeker geen verplichting
TIP: maak er een automatische overschrijving van
NL05 INGB 0005096019 (t.n.v. Weegclub te Almere).
Vermeld ook even je nickname of e-mail adres (anders is de donatie anoniem, echte namen worden niet bekend gemaakt).
Mensen we moeten er wat aaan doen, we zijn 3 kilo aangekomen.
ja inderdaad, qua gewicht schaam ik me dan ook diep in dit sprintje.
Qua stappen is m’n weekgemiddelde wel omhooggegaan, van vorige week 10.924 naar deze afgelopen week 14.128.
Ik moet zondag werken en heb dit weekend een 24-uursdienst als chauffeur op de dierenambulance, zodat ook op dit soort dagen de diertjes op hulp kunnen rekenen.
Fijn Paasweekend allemaal en geniet van het voorjaarzonnetje.
Grtz. Moonwalk
_________________ Wat is HFI? Lees het: hier..........Vrijdag is mijn weegdag!
Pffff ook al is het geel, ben hier wel uit het rood
Omreden dat het hier wel heel erg stilletjes is, ben ik zo brutaal geweest om een soort van vervolg aan te maken.
Niet met de Intentie om Moesjka - Jolanda of iemand anders te passeren, alleen om te blijven doorgaan en elkaar zo al stappend te motiveren.
De sprintjesnaam is 'Al stappend afvallen' en duurt van week 19 t/m 28.
Dus we weet tot daar