Auteur |
Bericht |
Moonwalk Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 4-8-2011 Berichten: 1982 Dieet: Dieet bewust eten Woonplaats: Fryslân
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 01 apr 2022 8:26 |
|
 |
|
 |
vlinderrr Weegclubfan voor het leven

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 01 apr 2022 11:14 |
|
 |
Jolan W Mega Weegclubfan

Geregistreerd op: 8-3-2021 Berichten: 780 Dieet: gezond eten Woonplaats: Duiven
|
|
moonwalk wil je nog meer leuke cijfers? Volgens mijn stappenteller heb ik deze maand door 273 kilometer te wandelen 22.229 kcalorieen verbrand in 73 uur.. En hier ben ik best trots op. En deze maand voor mijn wandelchallenge ook nog het eerste plaatje gehaald voor aan mijn medaille. Dus al met al een zeer geslaagde maand  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 01 apr 2022 17:50 |
|
 |

Geregistreerd op: 4-8-2011 Berichten: 1982 Dieet: Dieet bewust eten Woonplaats: Fryslân
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 02 apr 2022 8:19 |
|
 |
|
 |

|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 02 apr 2022 8:36 |
|
 |
Merel123 Vaste Weegclubfan

|
|
vlinder niet opgeven inderdaad.
Ik pak heel rustig de draad ook weer op.
Afgelopen woensdag 35 minuten gewandeld, en zou donderdag ook gaan wandelen, maar ineens was het winter dat ik geen lust had om te gaan.
Volgende week hoop ik actiever te worden.,
Goed weekend allemaal._________________
4 juli ga ik voor de 98 kilo. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 02 apr 2022 9:57 |
|
 |
Xuxa Vaste Weegclubfan

|
|
Goeie avond.
Vandaag heb ik sameb met een goede vriendin 15 km gelopen. Ik loop met haar dit jaar de 40 km bij The walk of the world . Nu bij de 15 moeten een tikkeltje opschieten denk ik._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 02 apr 2022 23:42 |
|
 |
|
 |

|
|
Dankjewel Moonwalk en Merel
Heb besloten mentaal hulp te zoeken, loop even vast.. Het bewegen gaat gelukkig wel goed, ik probeer de lat niet te hoog te leggen. Never give up!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 03 apr 2022 21:43 |
|
 |

|
|
Wat een rare week hier.
M’n gewicht lijkt wel een op drift geslagen schip, m’n dagelijkse stappen schommelen net zo hard mee, buiten is het een heuse herfst en ik durf bijna geen nieuwszender meer te zien.
Gelukkig heb ik vandaag wel een groen vakje en staat het weekgemiddelde van m’n stappenteller op 10.924.
Maar er is ook een klein voorjaarslichtje aan de horizon, want vanavond gaan we saampjes naar Wereldrestaurant Omnia om daar onze trouwdag te vieren.
Nu ben ikzelf niet zo van uit eten gaan, maar m’n lief vind het daar helemaal geweldig! Een gigantisch buffet van de beste menu’s vanuit de hele wereld.
Tja en zoals ik al eens heb geschreven is hij ziek met de 1e verschijnselen van dementie. Dus voordat we langzaam elkaar nog meer gaan verliezen doen we nu nog zoveel mogelijk leuke dingen saampjes, want tussen de buien door schijnt wel vaak de zon
Fijn weekend! Grtz. Moonwalk_________________ Wat is HFI? Lees het: hier..........Vrijdag is mijn weegdag!
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 08 apr 2022 9:06 |
|
 |

|
|
Gefeliciteerd met jullie trouwdag Moonwalk, een fijne avond en lekker eten
Fijn weekend allemaal._________________ |