Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Met elkaar nu echt ons werkelijke streefgewicht behalen !

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Opgeven? Dat is geen optie!!

Zo gauw je niet meer bezig bent met bewust kiezen, kleine porties en het werken naar je streef toe wordt je gewoon weer zwaarder.
En ondanks dat ik er steeds vaker van baal dat ik niet gewoon kan eten wat ik zou lusten is dikker worden geen optie.
Ik probeer te accepteren dat dit dus een normaal eetpatroon is om op gewicht te blijven maar valt me niet altijd mee.

Kom op, er zijn ook dagen dat het vrij makkelijk gaat, gewoon doorrrr!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2018 7:30    
Vrouw Weeggegevens   Senais
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder eten en meer bewegen

Reageer met quote
Je hebt gelijk Elisabeth. Het is een heel proces van aanpassingen en accepteren dat het anders moet. Voor altijd, niet voor even. En dat is soms een verdomd lastig proces. Maar we kunnen het!

Ik weeg me deze week pas op vrijdag. Ben heel benieuwd. Er zal niet veel of zelfs niets af zijn ben ik bang. Maar heb goede hoop voor volgende week Lach

Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2018 10:16    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Iedereen de paasdagen overleefd qua voeding? Ik merk het aan mijn gewicht, sta stil. Maar ik laat me niet kisten, want ik zie nu zelf wel verandering aan mijn lijf. Iemand had foto's gemaakt van mij en ik dacht echt, hé, ben ik dat? Kennelijk heeft het vele sporten effect, want er komen toch mooie lijnen in zicht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2018 10:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
fientjuh schreef:
Iedereen de paasdagen overleefd qua voeding? Ik merk het aan mijn gewicht, sta stil. Maar ik laat me niet kisten, want ik zie nu zelf wel verandering aan mijn lijf. Iemand had foto's gemaakt van mij en ik dacht echt, hé, ben ik dat? Kennelijk heeft het vele sporten effect, want er komen toch mooie lijnen in zicht.

Kijk, dat is nou heel erg fijn! Daar doe je het toch voor? Het gaat niet enkel om gewicht. Bij mij gaat het ook niet heel snel maar ik zie wel verandering in mijn lichaam. Door het sporten en wandelen bouw ik weer meer spieren op. Dat is super juist.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 apr 2018 12:34    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Bij mij gaat het vooral om gewicht. Alles wat ik niet extra bij mij draagt drukt niet op heupen, knieen en enkels.
Probeer wel in conditie te blijven door dagelijks te bewegen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 apr 2018 7:40    
Vrouw Weeggegevens   kreeft58
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo,ik wil hier graag mee doen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 apr 2018 19:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Kreeft!

Elisabeth, dat kan natuurlijk ook! Jij bent al veel kilo's kwijt zie ik. Top!

Vorige week toch nog 0,3 kg eraf. Niet veel. Maar het is er toch af!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 apr 2018 9:49    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@kreeft58, welkom in dit sprintje ! Erg blij We komen uit hetzelfde jaar, dat is wel leuk. Veel succes en laat je inspireren en supporten hier als het nodig is, het werkt echt ! Zet hem op ! Lachen

Hier bij mij 2 kg teruggeschoten. De oorzaak is duidelijk, ik had gezondheidsproblemen en het leek me beter even niet zo streng te zijn. Ben er nu wel bovenop, kan weer groentes, fruit etc. eten. Nu kunnen deze ruim 2 kilo er weer heel snel af. Houdt wel van een uitdaging Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 apr 2018 10:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
micha1 schreef:

Hier bij mij 2 kg teruggeschoten. De oorzaak is duidelijk, ik had gezondheidsproblemen en het leek me beter even niet zo streng te zijn. Ben er nu wel bovenop, kan weer groentes, fruit etc. eten. Nu kunnen deze ruim 2 kilo er weer heel snel af. Houdt wel van een uitdaging Lach

Dat is de juiste instelling Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 apr 2018 12:15    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Goedemorgen,
deze week nog niet kunnen sporten, misschien vanavond. Toch 200 gram eraf, terwijl ik afgelopen week veel gegeten heb (ook veel gesport vorige week)
Verder heb ik een "drastische" beslissing gemaakt die mij moet helpen om nog actiever te worden, ik heb mijn Facebook verwijderd. Het werkte al verslavend voor mij, maar toen ik het filmpje van Lubach zag, was ik om. Alsof ik me door hem gesteund voelde. Het is nu wel lastig, serieus afkickverschijnselen, verveling, onrust, het idee dat ik wat mis. Maar mensen appen mij ineens met hun nieuwtjes, dus ik zal wel minder missen dan ik denk. Bovendien weet ik niet wat ik mis ha ha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 apr 2018 8:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Pagina 5 van 10