Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Met EGA vol goede moed 2019 in

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nan75
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik doe graag weer mee.
De kerst kilo zijn er wel weer af.
Dus nu komt het moeilijkste gedeelte...volhouden!

Over 7 weken ga ik naar Spanje voor een weekje.
Dus wil echt graag weer rond de 67 zitten dan, staat m'n bikini ook veel beter Yes! (nederlands=

Ik ben mega gemotiveerd voor 10.
Wij kunnen dit Applaus

Veel succes iedereen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2019 9:25    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ook ik doe weer gezellig mee met jullie.
Ik begin al goed in het nieuwe jaar....ben geveld door flinke verkoudheid. Daardoor al een hele week niet bezig met ega. Alleen maar hoestdrank,snoepjes en paracetamol.
Moest eigenlijk vanavond naar weegclub maar helaas af moeten zeggen. Balen want ik heb dat gezellige uurtje echt nodig.
We gaan er gewoon weer lekker tegenaan hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 jan 2019 15:25    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
FlowerSuus schreef:
Gaan jullie nog altijd naar een weeguurtje of doen jullie het op eigen houtje? (wat ik ook knap vind maar dat zou ik nu nog niet kunnen)

Helaas is hier de EGA cursus gestopt. Daarom doe ik het weer zelf. Op dit ogenblik zit ik er helemaal niet goed in en lukt het afvallen dus niet goed. Die stok achter de deur om te gaan wegen was altijd toch wel een grote hulp. Nu ik het weer alleen doe vind ik het veel moeilijker.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 10 jan 2019 7:38    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Reageer met quote
Nan leuk dat je mee doet en Sannie goed dat je er ook weer bij bent. Het is zo al weer een gezellig clubje. En lekker enthousiast ook. Erg blij

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 10 jan 2019 7:46    
Vrouw Weeggegevens   FlowerSuus
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
yvonne-the-lady schreef:
FlowerSuus schreef:
Gaan jullie nog altijd naar een weeguurtje of doen jullie het op eigen houtje? (wat ik ook knap vind maar dat zou ik nu nog niet kunnen)

Helaas is hier de EGA cursus gestopt. Daarom doe ik het weer zelf. Op dit ogenblik zit ik er helemaal niet goed in en lukt het afvallen dus niet goed. Die stok achter de deur om te gaan wegen was altijd toch wel een grote hulp. Nu ik het weer alleen doe vind ik het veel moeilijker.

Oh kan het me helemaal voorstellen dat het dan moeilijker is!
Zit er in de dorpem in de omgeving niks?

Ik heb me een lekkere salade gemaakt van gerookte kip, halve appel en dressing van frambozen. Lekker broodje in de oven, dat wordt weer smullen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jan 2019 11:43    
Vrouw Weeggegevens   pripa14
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een positieve berichten allemaal weer, heerlijk!

@Yvonne, kom.op......je weet dat je het kunt!!

Ik heb qua eten een goede week achter de rug (vanaf 2 jan) en dat is duidelijk terug te zien in mijn gewicht. Ik.ben er heel blij mee, maar aan de andere kant denk ik....waarom.heb ik.dit niet eerder gedaan?!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 8:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oeps er zitten allemaal punten tussen de woorden. Dat krijg je ervan als je het ff tussendoor op je telefoon tikt blijkbaar

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 8:37    

Reageer met quote
pripa14 schreef:
Wat een positieve berichten allemaal weer, heerlijk!

@Yvonne, kom.op......je weet dat je het kunt!!

Ik heb qua eten een goede week achter de rug (vanaf 2 jan) en dat is duidelijk terug te zien in mijn gewicht. Ik.ben er heel blij mee, maar aan de andere kant denk ik....waarom.heb ik.dit niet eerder gedaan?!

ja soms kan je jezelf wel voor de kop slaan he, ik snap het. Maar nu weer lekker vooruit kijken en verder doorgaan in die goede flow.
Ik ben deze week ook aangenaam verrast op de weegschaal, geeft altijd weer net die extra stimulans om nog beter je best te doen, vind ik.

Vraagje nog; ik wil graag dit weekend kipshoarma maken met een broodje, maar hoeveel brood mag ik in de avond nog (in plaats van aardappelen/rijst etc)? Of eventueel 1 boterham minder in de middag en deze 's avonds eten? Iemand tips?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 9:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja zeker! Ik ga er echt weer voor. Zo eerst ontbijten Geschokt want dat is er helemaal bij in geschoten.

Wat betreft de shoarma......je kunt lunch en diner dan het beste omdraaien denk ik. Officieel mag je geen brood bij het diner. Doe je dat wel dan is dat slechts 30 gram.

Als tip zou ik geven maak een lekkere maaltijd soep met je pasta, rijst of aardappel voor tussen de middag dan kun je in de avond 60 gram brood nemen voor bij de shoarma.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 jan 2019 10:39    

Reageer met quote
zoo.. dat is een mooie start van de week!
Vanavond voor de eerste keer weer naar het weeguurtje dit jaar (vorige week nog een nieuwjaarsborrel)
Ik vind het wel fijn dat dit altijd op maandag is, zodat ik de touwtjes in het weekend ook strak houd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2019 8:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 2 van 5