Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Met EGA op naar de zomer van 2018

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Lekker veel groenten eten, dat kan helpen.
Ik heb ook griep, behoorlijk ziek geweest, maar het gaat gelukkig weer de goede kant op. Nog wel veel geslapen vandaag..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jun 2018 18:34    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Lekker veel groenten eten, dat kan helpen.
Ik heb ook griep, behoorlijk ziek geweest, maar het gaat gelukkig weer de goede kant op. Nog wel veel geslapen vandaag..

Beterschap Mamdarijn

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 21 jun 2018 0:13    
Vrouw Weeggegevens   jg66
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Lieve allemaal,

Schaam me helemaaal wild, een volle maand helemaal niks van me laten horen...even helemaal uit de lucht, soms heb je een reset nodig en daar was ik denk ik aan toe.
Ben 2 weken even helemaal weggeweest naar zeeland, mij even overal voor afgesloten en even de boel de boel gelaten.
Nu weer terug in huis gegroeid, ruim 2 kilo maar denk dat dat ook vocht is in combinatie met "teveel" eten en niet zo makkelijk naar wc gaan. Nu lees ik dingen waarin ik mijzelf zo herken, ook ik denk elke keer volgende keer als ik weer op de camping kon ben ik 5 kilo slanker, volgende keer als ik ga winkelen kan ik weer een kleinere maat kopen enz en elke keer monnik weer bedrogen uit, ik denk dat ik te grote stappen neem
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 jun 2018 6:56    

Reageer met quote
jg66 schreef:
Lieve allemaal,

Schaam me helemaaal wild, een volle maand helemaal niks van me laten horen...even helemaal uit de lucht, soms heb je een reset nodig en daar was ik denk ik aan toe.
Ben 2 weken even helemaal weggeweest naar zeeland, mij even overal voor afgesloten en even de boel de boel gelaten.
Nu weer terug in huis gegroeid, ruim 2 kilo maar denk dat dat ook vocht is in combinatie met "teveel" eten en niet zo makkelijk naar wc gaan. Nu lees ik dingen waarin ik mijzelf zo herken, ook ik denk elke keer volgende keer als ik weer op de camping kon ben ik 5 kilo slanker, volgende keer als ik ga winkelen kan ik weer een kleinere maat kopen enz en elke keer monnik weer bedrogen uit, ik denk dat ik te grote stappen neem

Niet te veel terug kijken en gewoon weer oppakken van dat wat je aan het doen was. Een reset hebben we allemaal wel eens nodig en soms moet je dan even de boel de boel laten. Nu dus weer een nieuwe start hoppa de kilo's gaan er dan weer vanzelf af.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 29 jun 2018 17:35    
Vrouw Weeggegevens   jacomine4
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier weer langzaam aan op de goede weg terug

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 jul 2018 12:21    

Reageer met quote
Goed om te lezen Jacomine.

Ook is heb even een terugval gehad maar ben geloof ik ook weer op de goede weg. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 06 jul 2018 11:33    
Vrouw Weeggegevens   jacomine4
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Yvonne de lady we blijven gewoon stug volhouden en elkaar steunen
Goede week allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 15:35    

Reageer met quote
Dat doen we zeker Jacomine.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 10 jul 2018 14:46    

Reageer met quote
Hier weer een hoop geschommel de afgelopen week. Maar op termijn gaat ondanks dat de weegschaal toch langzaam naar beneden. Maar ik blijf hangen rond dit gewicht en de zo gewilde 99 kilo komt maar niet in zicht. Sip Ik wil toch echt eens in de buurt van die 100 kilo komen om die 100 kilo grens te doorbreken. Steeds als ik in de buurt kom dan gaat er iets mis en kom ik weer aan. Om vervolgens weer af te vallen tot ik weer in de buurt kom. Heeft iemand tips hoe ik toch door dat plateau heen kom?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 10:42    

Reageer met quote
k heb weer een nieuw sprintje aangemaakt voor diegene die tijdens de vakantie periode nog mee wil sprinten, mee wegen en/of meelezen. Je kunt het hier vinden https://www.weegclub.nl/forum/met-ega-genieten-van-de-zomer-t55689.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 10:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5