Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Met EGA een goede start in 2020

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: IF/KHA

Reageer met quote
Goede voornemens zijn weer gemaakt. De meeste mensen starten in januari (weer) met afvallen. Daarom meteen maar een sprintje waar je een paar weken mee vooruit kunt. Hou die goede voornemens vast en ga er voor. Lekker mee kletsen, vooral als je het even moeilijk hebt en motivatie halen uit elkaar. Wie doet er weer mee?

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 03 jan 2020 13:26    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik doe gezellig weer een ronde mee hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jan 2020 21:39    

Reageer met quote
Fijn Sannie dat je er ook weer bij bent.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 05 jan 2020 17:42    
Vrouw Weeggegevens   Sleutelfee
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: EGA

Reageer met quote
Ook ik doe gezellig weer mee.
(Zaterdag = weekdag) Zwaaien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jan 2020 13:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi hoi hoe gaat het met jullie? Kunnen jullie het weer een beetje oppakken?
Bij mij gaat het moeizaam...ben al een week overtijd..rot overgang. Ik eet gewoon niet de goeie dingen. Hoe komt het toch dat ik in deze periode geen zin heb in yoghurt en fruit maar liever brood eet. Maar ook gewoon verkeerde dingen eet. Eten wat niet past in de ega voedingswijzer?
Vanmorgen in ieder geval goed begonnen met mijn papje, en net lekker 2 boterhammen met makreel op. Nu de rest van de dag nog goed doorkomen. Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jan 2020 13:31    

Reageer met quote
Sannie6715 schreef:
Hoi hoi hoe gaat het met jullie? Kunnen jullie het weer een beetje oppakken?
Bij mij gaat het moeizaam...ben al een week overtijd..rot overgang. Ik eet gewoon niet de goeie dingen. Hoe komt het toch dat ik in deze periode geen zin heb in yoghurt en fruit maar liever brood eet. Maar ook gewoon verkeerde dingen eet. Eten wat niet past in de ega voedingswijzer?
Vanmorgen in ieder geval goed begonnen met mijn papje, en net lekker 2 boterhammen met makreel op. Nu de rest van de dag nog goed doorkomen. Schaam Schaam

Weet je waarom je juist anders eet dan wat past in de ega eetwijzer? Misschien daar even over na denken en je doelen weer opschrijven en waarom je ook al weer wil afvallen. Voor mij heeft dat juist weer veel inspiratie gegeven om weer goed aan de gang te gaan. Ik heb genoten van alles buiten het boekje tussen kerst en oud en nieuw maar dat was dan ook genoeg. Nu weer volgens plan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 10 jan 2020 15:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb geen idee waarom het dan zo moeilijk gaat. Denk toch de hormonen haha. Ik start de dag wel goed alleen als ik dan vrij ben en ik zit beetje te lezen en te relaxen dan ga ik aan eten lopen denken. Wat heb ik nog in de kast ed.

Maar ik moet zeggen dat ik het weer lekker opgepakt heb de laatste paar dagen. Ga alleen nog niet op de weegschaal staan...komt begin volgende week wel weer.

Afgelopen maandagavond is cursus ega ook weer begonnen. Waren maar liefst 14 nieuwe cursisten. En aankomende maandag weer een paar nieuwe.
Leuk om te zien dat iedereen er weer lekker tegenaan gaat dit nieuwe jaar.

Heel fijn dat jij het weer zo goed kan oppakken nadat je met de feestdagen zo genoten hebt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jan 2020 14:15    

Reageer met quote
Sannie6715 schreef:
Ik heb geen idee waarom het dan zo moeilijk gaat. Denk toch de hormonen haha. Ik start de dag wel goed alleen als ik dan vrij ben en ik zit beetje te lezen en te relaxen dan ga ik aan eten lopen denken. Wat heb ik nog in de kast ed.

Maar ik moet zeggen dat ik het weer lekker opgepakt heb de laatste paar dagen. Ga alleen nog niet op de weegschaal staan...komt begin volgende week wel weer.

Afgelopen maandagavond is cursus ega ook weer begonnen. Waren maar liefst 14 nieuwe cursisten. En aankomende maandag weer een paar nieuwe.
Leuk om te zien dat iedereen er weer lekker tegenaan gaat dit nieuwe jaar.

Heel fijn dat jij het weer zo goed kan oppakken nadat je met de feestdagen zo genoten hebt.

Zo'n nieuwe groep stimuleert ook weer extra vind ik. Dan worden de dingen weer opnieuw uitgelegd. Was voor mij altijd weer zo'n o, ja moment. Heerlijk ook de nieuwe vragen van de nieuwkomers. Geeft weer inzicht dat iedereen toch andere gewoonten heeft. En soms komen er dan ook dingen naar boven waar je nog niet eerder van gehoord had. Ook dat kan weer leuke inzichten geven. Hoop dat het jou ook een extra stimulans geeft en dat je weer helemaal op het goed pad terecht komt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 15 jan 2020 23:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goeiemorgen...de goede weg ingeslagen... 9 ons afgevallen.

Fijn weekend Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jan 2020 10:34    

Reageer met quote
Goed bezig Sannie.

Zelf ben ik zaterdag vergeten mijn gewicht in te vullen dus vandaag maar gedaan. Betekend dat ik deze week al een groen vakje heb gescoord. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 19 jan 2020 15:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1