Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Met EGA een goede start in 2020

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Bij mij gaat het weer niet echt lekker..
Voel me ook niet fijn...opgezette buik, menstruatie gevoel en wat bloedverlies..terwijl ik net 2 weken geleden ongesteld was. Pfff wordt hier ook zo onzeker van. Bah...stomme overgang.

Hoe gaat het met jou Yvonne?
Ik wens je een heel fijn weekend
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 jan 2020 12:34    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: IF/KHA

Reageer met quote
Ik moet zeggen dat mijn menstruatie's beter verlopen sinds ik aan intermittent fasting doe. Ik kan er nu de klok op gelijk zetten en ook minder heftig, minder onregelmatig, geen tussentijdse bloedverlies meer. Volgens de huisarts zou ik ook in de overgang zitten maar ik heb in heel mijn leven nog niet zo'n rustige menstruaties gehad als nu. Nacht zweten is ook gestopt en ik voel me beter in mijn vel zitten.

Ik wens jou ook een fijn weekend toe. Hoop dat jij je wat lekkerder gaat voelen.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 01 feb 2020 12:26    
Vrouw Weeggegevens   WilCor1961
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Ega

Reageer met quote
Hallo allemaal, ik ben pas lid geworden van deze site,en ik zag over sprintjes trekken, en ik zou graag mee willen doen,ik heb mij vandaag hiervoor aangemeld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 feb 2020 0:18    

Reageer met quote
Leuk dat je meedoet WilCor1961. Dit is maar een klein sprintje zoals je ziet en er wordt niet druk gekletst maar je van harte welkom met je vragen als je die hebt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 21 feb 2020 15:27    

Reageer met quote
Carnaval zit er weer op. Na 4 dagen buiten mijn eetpatroon eten is het resultaat + 3 kilo. Wel denk ik dat er veel vocht bij zit omdat ik dikke voeten en benen heb. Nu maar hopen dat het er net zo snel weer af gaat als dat het er aan gekomen is. Dan maak ik nog kans dat ik zaterdag toch nog een groen vakje kan noteren. Duimen maar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 26 feb 2020 19:52    

Reageer met quote
Beetje stilletjes hier. Toch maar weer een berichtje van mij. Na de carnaval alles weer kwijt wat ik aangekomen was en een onsje extra

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 29 feb 2020 18:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zeker erg rustig hier.
Nu ben ik daar zelf ook debet aan. Heb het al weken erg druk. Moet veel werken en er heersen veel spanningen op het werk. Niet leuk!
Nog 2 weekjes werken en dan lekker een weekje vakantie. Kijk daar zo naar uit.

Afvallen gaat niet goed. Ik doe zo mijn best maar ik wil maar niet afvallen. Gelukkig kom ik ook niet aan, maar ik wil zo graag 2 kilo eraf...ik zit nu steeds bijna een kilo boven mijn streefgewicht. Ik wil graag wat marge haha

Jij gaat wel goed hè Yvonne? Je valt gestaag af. Goed hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 mrt 2020 14:43    

Reageer met quote
Langzaam maar gestaag inderdaad. Lach

Als je het druk hebt en dan vooral met werk waar het gespannen is, dan is het ook niet makkelijk om af te vallen. Je focus ligt nu bij je werk en niet bij jezelf en het afvallen. We denken allemaal wel dat we kunnen multi-tasken maar uiteindelijk blijkt dat ergens dan toch de focus weg valt. En bij jou is dat dus nu dat het afvallen wat minder gaat. Probeer de dingen die er op je werk gebeuren en waar jij verder toch niets aan kunt veranderen wat los te laten. Geniet vast van de voorpret van je vakantie over twee weken en kijk of je dan je focus weer op het afvallen kunt krijgen. Jou gezondheid is belangrijker dan wat ook in je leven. En als jou gezondheid goed is, dan functioneer je ook beter op je werk moet je maar denken. Je baas heeft er dus ook voordeel aan als jij goed in je vel zit (letterlijk) Lach Go for it Sannie!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 08 mrt 2020 11:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi hoi hoe is het?
Hier gaat het redelijk..heb het nu goed onder controle. Ik had vanavond moeten wegen op de club maar helaas is dat gecanceld. En heel begrijpelijk.
Volgende week lekker midweekje weg naar de Veluwe, wordt een heel goedkoop weekje ben ik bang. We kunnen nergens eten en drinken. Alles is dicht
Dan gezellig alles meenemen en voor s avonds lekker kokkerellen in huisje. Bakplaat mee . Dus daar maak ik me niet druk over.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 mrt 2020 18:10    

Reageer met quote
Sannie6715 schreef:
Hoi hoi hoe is het?
Hier gaat het redelijk..heb het nu goed onder controle. Ik had vanavond moeten wegen op de club maar helaas is dat gecanceld. En heel begrijpelijk.
Volgende week lekker midweekje weg naar de Veluwe, wordt een heel goedkoop weekje ben ik bang. We kunnen nergens eten en drinken. Alles is dicht
Dan gezellig alles meenemen en voor s avonds lekker kokkerellen in huisje. Bakplaat mee . Dus daar maak ik me niet druk over.

Even in een andere omgeving zijn is al lekker. Dan heb je toch het gevoel weg te zijn. Misschien wat meer van de natuur genieten ipv terrasjes en restaurants. En zelf koken kan ook heel leuk zijn. Hoop dat je er lekker van kan genieten.

Zelf zit ik even niet zo lekker in elkaar. Ik pak makkelijk gevoelens en angst van anderen op en daar heb ik dan nu ook last van. Moet even mezelf bij elkaar rapen en ook wat meer de natuur in merk ik. Toch nog een ons er af weten te krijgen ondanks dat ik me niet aan mijn eetpatroon houdt. Nou ja er af is er af zullen we maar denken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 21 mrt 2020 10:01    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2