Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Met EGA de zomer door

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hoi mamdarijn welkom in ons kleine clubje!

Heel veel succes in je strijd tegen de kilo’s! Gaat je vast wel weer lukken! Heel herkenbaar dat je zo een terugval kan krijgen hoor!

Ik heb nooit een dagboekje gemaakt...heb er eigenlijk best wel spijt van maar ik zie het nu niet meer zitten om aan te maken.
Ik ga iedere maandagavond ( helaas nu vakantie) naar het ega weeguurtje. Dat doe ik al bijna 3 jaar met als resultaat dat ik bijna 50 kilo ben afgevallen!
In september gaan we lekker nog 10 dagen naar Griekenland en daarna wil ik aan de briefjes beginnen. Maar eens proberen om op gewicht te blijven haha

Kan je het beetje oppakken?

En hoe gaat het met jou Yvonne?
En met de rest?
Ik mis midde al een aantal weken en Elisabeth hoe gaat t met jou?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 14:30    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Dank je wel voor jullie lieve verwelkoming. Klein maar fijn..Wat let je Sannie, een boekje maken kan altijd! Je krijgt er superleuke contacten door en het is erg leuk om terug te lezen. Afgelopen weekend heb ik mijn eigen boekje weer teruggelezen vanaf januari en je leest dingen terug die je echt vergeten was..

Hier een linkje om het dagboekje op de juiste plek te beginnen (in het EGA hoekje): een eetdagboekje

Ik had vandaag echt een heerlijk smeersel op brood.. Ik deel hem even, ter inspiratie:

2 kh arme boterhammen met kwarkmengsel: 50 gr kwark, 15 gr geraspte kaas, 10 gr bosui, 15 gr mayonaise, bruschettakruiden, peper

Ik eet nog kh arm brood omdat dit wat mij betreft het lekkerste brood is dat ik ken. Ook zal ik af en toe nog wel eens kh arm eten. Maar ik ga hoofdzakelijk terug naar EGA, Nu duimen dat mijn eerste week ook wat heeft opgeleverd. Morgen mijn weegmoment..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 aug 2019 21:10    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Goed bezig Mamdarijn en dan ook meteen weer een heerlijk recept delen Erg blij

Ik ben deze week een halve kilo kwijt geraakt. Nu de lijn naar beneden vol houden.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 16:55    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Yes, goed bezig Yvonne!

Vandaag had ik weer zo'n lekkere lunch:

broodje gezond
(2 kh arme boterhammen) met 1 gekookt ei en 25 gr kipfilet, sla en tomaat, (mengen sausje: 10 gr mayo 5 gr yoghurt, bieslook, peper en kerrie)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 aug 2019 19:45    
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady

Reageer met quote
Dat ziet er ook weer heerlijk uit. Zet ze gelijk in mijn recepten mapje Erg blij

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2019 9:03    
Onbekend Weeggegevens   Jelzie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal,

ik wil me graag bij jullie aansluiten om weer via de EGA regels te gaan leven. Ik zit momenteel weer helemaal op het verkeerde pad. Hoef niet slank te worden, maar wel wat minder rollen Verward
Jaren geleden hier ook eens geschreven, maar de strijd is levenslang.
Ik weet van mezelf als ik me aan de EGA regels houd dat het super werkt, nu alleen het uitvoeren nog, das toch echt aan mezelf.

Iedereen succes en een fijn weekend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 17 aug 2019 11:01    
Onbekend Weeggegevens   Jelzie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ohhh die ticker klopt niet meer, hoe kan ik die wegkrijgen, weten jullie dat?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 17 aug 2019 11:02    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Die van mij loopt ook niet meer mee met mijn huidige gewicht. Niet dat ik dat erg vind.. Maar ik zal eens navraag voor je doen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 aug 2019 13:52    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Welkom Jelzie, heel veel succes, en ik hoop dat je het snel kunt oppakken! Voor mij is ega het enige wat helpt. Inmiddels bijna 3 jaar bezig! Ik voel me gewoon niet lekker als ik het laat versloffen. Gek is dat he?!

Mamdarijn, ik zal eens kijken om een dagboekje op te zetten. Misschien in mijn vakantie ga ik er eens voor zitten. Nu nog veel te druk haha
Trouwens lekkere lunchtip..ga ik zeker eens proberen!

Fijn weekend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 aug 2019 15:28    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Leuk Sannie! Een boekje helpt echt om goed vol te houden, op de rit te blijven en bewust te eten.
Ik heb nog steeds wat startproblemen om EGA goed op te pakken, vooral dat je elke dag de juiste porties krijgt..
Vooral vet en zuivel zijn aandachtspuntjes..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 aug 2019 8:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5