Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Met EGA de feestdagen door

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   yvonne-the-lady
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EGA

Reageer met quote
Iets minder maar nog steeds te veel.

Geef aandacht aan dat wat goed voor je is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 01 dec 2018 23:48    
Vrouw Weeggegevens   pripa14
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Ik hoop dat het deze week dan een prachtig groen vakje mag worden!

Ik heb een goede week gehad vanaf maandag tot gisterenavond. Toen een flinke eetbui waar ik geen weerstand aan kon bieden. Vandaag maar weer met frisse moed verder.........

Fijn weekend allemaal alvast.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 dec 2018 7:45    

Reageer met quote
Jij hebt in ieder geval nog een mooi groen vakje weggezet deze week. Goed bezig Pripa.

Bij mij gaat het niet lekker. Ik ben totaal van het pad af en dat is dan ook te zien in twee hele dikker rode vakken. Ik kan mezelf ook ff niet opgeraapt krijgen. Komt vanzelf wel weer goed alleen nu even niet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 08 dec 2018 8:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ach wat vervelend Yvonne. Uit ervaring weet je dat het goedkomt, maar helaas heb je daar nu niets aan.
Ik heb ook niet alles in het gareel hoor helaas. Overdag gaat het eigenlijk wel prima, maar in dr avond.......bahbah!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 dec 2018 8:59    

Reageer met quote
Man lief is al twee weken thuis ivm zijn rug. Dan komt er veel meer lekkers op tafel. Natuurlijk moet ik dan gewoon niet mee doen maar dat is best lastig. Ik wil hem extra verwennen en schijnbaar vind ik dan dat ik ook extra mag. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 08 dec 2018 12:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hihi, Helaas werkt dat niet zo hè.
Beterschap voor je man

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 dec 2018 14:09    

Reageer met quote
Ha, Nee zo werkt dat niet. Hij kan ook nu hij niet werkt gewoon van de snoeppot blijven snoepen en er een pak koekjes bij leeg eten en komt geen grammetje aan. En dat iedere dag. Oke hij eet dan wel ipv 8 sneeën brood nog maar 2 sneeën brood. Maar zijn bord avond eten is wel nog steeds goed gevuld. Maar ik eet altijd maar 2 sneeën brood op een dag en met avondeten 1/3 van wat hij eet. En als ik me iets lekkers gun en ik doe dat vaker dan 1x per week dan kom ik meteen ook kilo's aan. Die er vervolgens ook bijna niet meer af te krijgen zijn. Het is oneerlijk verdeelt over de wereld. Ook voor de mensen die moeten vechten om een grammetje aan te komen. Maar ik moet het doen met het lijf wat ik heb gekregen en dat betekend altijd opletten op wat ik eet. En eet ik wat extra dan komt het er ook gewoon aan. Het is niet anders.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 09 dec 2018 14:44    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Heel herkenbaar Yvonne.
Ik heb het juist heel erg als manlief niet thuis is. Stiekem gaan zoeken in de keukenkastjes, terwijl als hij thuis is ik me veel beter kan beheersen.
Hoop dat er gauw weer een ommekeer komt. Beterschap voor je man
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 dec 2018 11:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Balen ja dat het zo werkt. En zo jammer ook dat we het allemaal herkennen.
We moeten gewoon die.kasten dichtlaten, maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan!
Telkens opnieuw beginnen en ons doel voor ogen houden is het enige wat we kunnen doen. We kiezen er zelf voor wat we in onze mond stoppen uiteindelijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 dec 2018 13:00    
Vrouw Weeggegevens   Sannie6715

Reageer met quote
Idd pripa we kunnen het alleen maar ons zelf aanrekenen wat we in onze mond stoppen. Ik heb gelukkig het voordeel dat ik geen kinderen meer in huis heb dus zo min mogelijk in huis hoef te halen.
En manlief geeft niets om koekjes,snoepjes en toetjes. Ook heel fijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 dec 2018 14:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Pagina 4 van 5