Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

mensen rond de 21

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   p003
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hey mensjes
zelf ben ik 21 en heb me vandaag aangemeld op deze site
ik ben begonnen met afvallen,omdat het echt de spuigaten uit loopt. ben 2 jaar geleden 10 kilogram afgevallen met weight watchers helaas heb ik deze kilo's er weer dik aan zitten. nu ben ik dan ook op het punt gekomen om weer te gaan lijnen. zou het leuk vinden om met mensen te kletsen die zelf ook rond mijn leeftijd zijn en met hun gewicht zitten en ook wel wat support kunnen gebruiken
groetjesss
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 aug 2009 19:02    
Vrouw Weeggegevens   Whiteangel1986
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond Eten/Obesimed

Reageer met quote
Hey! Dat afvallen en 2 jaar later weer erbij hebben, ja daar kan ik over meepraten. Mijn gewicht is echt mijn grootste probleemfactor. Maar goed, met de steun die ik hier op het forum krijg ben ik inmiddels toch al 6,5 kilootjes kwijt. Ik wens je in ieder geval heel veel succes! Liefs Whiteangel

ow... 4 the record... ik ben 23..

Dagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 aug 2009 19:31    
Vrouw Weeggegevens   Fatima
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: COHEN

Reageer met quote
hey welkom!!

wordt over 2 weken 23 jaar oud!!

Enne.. ik weet er alles van.. volg je een bepaald dieet?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2009 12:30    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Beste p003,

Van harte welkom bij onze weegclub!

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt. De weegclub zorgt ervoor, dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week op een vaste zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat is de stok achter de deur om jezelf in het gareel te houden. Je weeggegevens zijn zichtbaar voor de andere deelnemers doordat bij al je forumberichten een blauw knopje komt te staan dat ernaar verwijst. Ook kun je een ticker aanmaken.

Wat vind je verder bij ons:

* Recepten: De deelnemers van de weegclub hebben al heel veel recepten verzameld. We hebben recepten die geschikt zijn voor allerlei verschillende diëten.

* Tips: Op de weegclub kan je ook heel veel tips en adviezen vinden. Zoek je iets specifieks ga dan naar de zoekpagina.

* Extra motivatie: Tja, die vind je hier volop... Kijk bijvoorbeeld eens bij het overzicht van de mensen die hun streefgewicht gehaald hebben, bij de succesfoto's en bij de vele rondzendboeken hier op het forum. Of wat dacht je van het motivatiedraadje?

* Dagboeken: Veel deelnemers houden goed bij wat ze eten en overleggen daarover met andere deelnemers. Het is vaak een goed idee om zo'n eetdagboekje voor jezelf aan te maken, zodat je zelf inzicht hebt in wat je eet en of je goed bezig bent. En zodat andere deelnemers je kunnen aanmoedigen of steunen. Ook kun je in de babbelbox eventueel een dagboekje aanmaken voor andere gebeurtenissen in je leven, die niet per sé met eten of diëten te maken hoeven hebben.

* Ticker: Je kunt een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan, en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Deze ticker kun je eventueel ook onder al je berichtjes laten verschijnen (zoals ik dat ook doe). Voor meer informatie over de mogelijkheden, klik hier.

* Sprintje: We organiseren ook regelmatig een actie, waarbij we met een groep weegclubleden een afvalsprintje houden om er even extra fanatiek tegenaan te gaan. Dit soort sprintjes is altijd erg motiverend en gezellig. Wil je meedoen? Kijk dan eens bij de sprintjes die nu bezig zijn: klik hier.

... En een extra tip: kijk ook bij anderen in hun (eet)dagboekjes en geef hen ook jouw respectvolle commentaar, advies en steun. Deze mensen zullen dan waarschijnlijk hetzelfde doen voor jou!

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden!

Ik ben 30 jaar en ik kan me goed voorstellen dat je graag een groepje van leeftijdsgenoten vormt; omdat je bijv. allemaal uit huis aan het gaan bent/aan het studeren bent/ uitgaat etc. Ik zie dat het ook al aardig gaat lukken om hier leeftijdsgenoten te vinden.

Ik wil jullie allemaal veel succes wensen! Als jullie NU een gezond eetpatroon aanleren dat levenslang vol te houden is, dan hebben jullie negen jaar voorsprong op mij... en dan doen jullie jullie lichaam een heel groot plezier.

Groetjes,

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2009 13:44    
Vrouw Weeggegevens   Rainbowimagination
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
hallo!

Welkom bij de weegclub.
Ik ben 22 dus ong van jouw leeftijd en heb ook ervaring met Weight Watchers.
Momenteel volg ik sonja bakker om mijn discipline weer even terug te vinden.
Succes!
Maak je ook een dagboekje?

Weekdoel: Stabiel blijven met kerst
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2009 14:06    
Vrouw Weeggegevens   Signorina
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ja dat gejojo hè...
Ook ik ben 21 enja een beetje support is altijd fijn. Alhoewel je dat op deze site bij iedereen kan vinden jong en oud.

Maar het is natuurlijk altijd even gezellig 'onderling'...

Juli 2017 bevallen van een prachtig kindje, nu de extra kilootjes nog kwijt....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 sep 2009 17:05    
Vrouw Weeggegevens   mniekie1987
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi,

Ik ben 22. Ik zit al vanaf mijn 16e bij de dietiste en ben erg goed in jojo'en. Ik heb vooral moeite met momenten van stress. Ik ben een emotie eter. Ik probeer er nu meer rekening mee te houden, als er een moment van stress komt, ga ik opschrijven wat ik voel, ik ga praten met anderen, ik zorg dat ik niet alleen ben, of ik kijk op deze site. Dat helpt voor mij heel goed. Nu ben ik nog niet zo heel lang bezig (4 weken ongeveer), maar ik merk wel dat het helpt.

Groetjes Moniek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2009 18:53    
Vrouw Weeggegevens   val
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Paleo/ oerdieet

Reageer met quote
hey ik ben 23, dus ook ongeveer van jouw leeftijd

ik heb niet echt ervaring met jojo, want dit is de eerste keer dat ik probeer af te vallen

heel veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 sep 2009 9:15    
Vrouw Weeggegevens   m-ereltje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Hoi

Ik ben 23 en heb ook al verschillende dingen geprobeerd. Ik ben gisteren begonnen met Cohen en ik voel me goed; heb geen honger. Terwijl ik normaal al voor de lunch barst van de honger.

Leuk om hier mensen van mn eigen leeftijd te ontmoeten! Succes allemaal!

Groetjes Merel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 sep 2009 19:41    
Vrouw Weeggegevens   Blondgirl88
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: cambridge

Reageer met quote
Hallo,

Ik ben 21 en het is heel fijn met mensen van je eigen leeftijd te lijnen. Is toch weer wat anders! Bij mij moet er zo'n 15 kilo af. Qua uiterlijk niet echt overgewicht, maar qua lengte/gewicht verhouding toch wel. Ook vind ik het hoog tijd worden om er iets aan te doen.

Ik begin met Sonja Bakker, het eerste deel. Wat is Cohen, lees er over.. ga er straks even iets over opzoeken. Bevalt dat goed?

Groetjes
Anna
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 sep 2009 1:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2