Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mei's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
ik was ook op de pasar! Lachen

ik heb gebakken banaan meegenomen en Martabak,wauw lekker,en natuurlijk lekker ergens gegeten en tjendol gedronken,er was wel wat bij gister en vandaag Rollende ogen

Lekker allemaal he, ja en dan is het geen wonder dat de weegschaal niet echt blij is Erg blij
Gisteren ben ik weer geweest. Manlief had kaarten gewonnen en gisteren was de enige dag dat we nog konden gaan. Dus in de tropische hitte op de Pasar Erg blij
Dit keer niet zo lang gebleven en alleen gado gado gegeten en verder niets gekocht. Oh ja toch nog weer sambal en een staaf met een vormpje eraan waarmee je 'wiebelkoekjes' kunt bakken.
Maar goed dat duurt nog wel ff voordat we die gaan bakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jun 2015 13:45    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend weegdag en ondanks wederom een bezoekje aan de Pasar Malam toch 4 ons lichter dan vorige week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jun 2015 13:46    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Met angst en beven vandaag op de weegschaal...
Een midweekje in Zuid Duitsland wezen wandelen. Het was half pension dus ontbijt en diner inbegrepen. En tja in Duitsland krijg je lekker en veel eten...gelukkig ook mooi (lees warm) weer en veel gewandeld. Bergje op en bergje af...en gelukkig kan ik melden dat ik nog evenveel weeg als vorige week zaterdag Erg blij
Ik voel allemaal spieren waarvan ik het bestaan niet meer af wist Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jun 2015 20:54    
Vrouw Weeggegevens   AstridV
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Top! Altijd fijn als je wel lekker hebt gegeten en gewandeld, dat je daarna nog op gewicht bent! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 16 jun 2015 9:54    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
AstridV schreef:
Top! Altijd fijn als je wel lekker hebt gegeten en gewandeld, dat je daarna nog op gewicht bent! Lach

Zeker weten Astrid! En we hebben echt geluk gehad met het weer vorige week, want deze week was het stukken minder als ik zo op de webcam in dat plaatsje waar ons hotelletje stond kijk. Die ontdekte ik pas toen we thuis waren en kijk elke dag nog even naar het gebied waar we zaten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jun 2015 16:23    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend wekelijks weegmoment en ik woog 2 ons minder dan vorige week, dus nu 66,8. Dat gaat goed! Erg blij
Maar ja, alle vet zit op mijn buik, en die buik moet toch nog echt wat minder, dus ik ga echt door tot de 60.

Deze week sinds lange tijd weer een paar keer gefietst. Meestal wandel ik liever of pak de bus, maar nu was de fiets toch wel handig voor bijvoorbeeld naar de tandarts enz.
Ik heb nu besloten om vaker de fiets te pakken.
Fiets

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 jun 2015 16:27    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik ben ook niet zo'n fietser,altijd wind tegen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 20 jun 2015 17:25    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
ik ben ook niet zo'n fietser,altijd wind tegen Lachen

ja inderdaad het ljikt wel alsof de wind het erom doet Erg blij De laatste tijd waait het echt elke dag hard lijkt het wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2015 16:56    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend weegmoment: hetzelfde als vorige week.
Valt me erg mee, vooral omdat ik voor het eerst sinds maanden weer ongesteld ben. Het blijft maar raar die overgang.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2015 16:57    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag lekker vrij. Al vroeg alle ramen in huis opengezet en het hoogst noodzakelijke gedaan in huis. Daarna naar de kapper en nu lekker in de tuin in de schaduw.

Menu voor vandaag:
o: griekse yoghurt met koffielepel jam
l: broodje haring
t: banaan
a: mienestjes met vegetarische stukjes (gekruid) en roerbakgroente. Ik bak er denk ik nog wel een eitje bij.
t: glas bier

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jun 2015 12:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 9 van 38