Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mei's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
dat bewijst maar weer dat je met Weight Watchers best veel kan eten Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 03 mei 2015 10:20    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Inderdaad Dini, ik vind het een superdieet!

Deze week niets afgevallen, maar ik houd vocht vast dus niets aan de hand.

Dagmenu vandaag:
Laat ontbijtje: 1 afbakbroodje met sandwichspread
l: griekse yoghurt met banaan
avondeten: weinig tijd dus ik heb dit keer voor een stoommaaltijd uit de supermarkt gekozen kip met sperziebonen en aardappeltjes
vanavond op visite: 1 glas port

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 mei 2015 9:47    
Moderator

Reageer met quote
fijn weekend Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 09 mei 2015 9:52    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deze week weer gelijk gebleven met het gewicht.
Ik merk wel dat m'n kleren wat losser gaan zitten. Dus nog even en ik pas weer in een maatje minder. Ik heb nog allemaal zomerkleren die net wat (of soms veel te) te strak zaten vorig jaar.
Als ik de weersverwachting voor komende week zo hoor, heb ik nog wel even de tijd om daar straks goed in te passen Lach

Vandaag lekker binnen een beetje rommelen. De boodschappen heb ik vanochtend al gehaald. Wat is de paraplu toch een grandioze uitvinding Erg blij

Dagmenu:
brunch: 3 mini afbakbroodjes met halvarine, light salami, kaas en lever
t: banaan en sinaasappel
avondeten: 2 kleine wraps met kipfilet, zoete aardappel en roerbakgroente. Toe: beetje boerenland yoghurt
t: glas port

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mei 2015 12:59    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend bijna vergeten dat het weegdag was. Omdat ik de laatste 2 weken gelijk bleef verwachtte ik eigenlijk weer het zelfde resultaat. Maar toch twee ons eraf!! He he, gewoon doorgaan loont gewoon!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 mei 2015 15:09    
Vrouw Weeggegevens   AstridV
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
ja inderdaad! Goed bezig Mei!
Het is soms dan wel moeilijk om gewoon door te gaan, maar uiteindelijk loont het wel Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2015 11:31    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
AstridV schreef:
ja inderdaad! Goed bezig Mei!
Het is soms dan wel moeilijk om gewoon door te gaan, maar uiteindelijk loont het wel Lach

Zeker weten Astrid! Het komt vanzelf goed als ik me maar aan de puntjes houd. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2015 9:42    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend even een tussenweging. De weegschaal geeft nog hetzelfde aan als afgelopen zaterdag. Dus dat zit wel goed!

Vandaag vrij. Het weer ziet er hier goed uit. Het zonnetje piept af en toe door de wolken. Dus zo meteen maar weer eens lekker de wandelschoenen aan!

o: sandwich van 2 waldkorn boterhammen met halv. kaas en tomaat ertussen
t: glas halfvolle melk
l: pompoensoep
t: 2 mandarijntjes
avondeten: Ik heb nog een restje rijst in de koelkast,
Die ga ik met gerookte kalkoenreepjes (die laat ik lekker uitbakken op bakvel zonder olie dan zijn het net spekjes) en roerbakgroente opbakken, samen met klein beetje nasikruiden. En dan bak ik er nog een eitje bij.
t: griekse yoghurt met koffielepel jam

Het ontbijt heb ik net achter de kiezen dus ik kan er weer even tegenaan. Nog een kop koffie, een was in de machine gooien en dan aan de wandel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2015 9:46    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zaterdagochtend...zal ik wel of zal ik niet..weegmoment. Toch maar op de weegschaal gaan staan. 6 ons erbij, oef!

Wel verwacht hoor want gistermiddag laat naar de Pasar Malam (Tong Tong Fair) in Den Haag geweest. Tja hier en daar proeven en langs alle kraampjes gelopen en daarna voor een rijsttafel buffetje gekozen in de 'eetwijk'. En dat telt natuurlijk wel aan, ook al gebruikte ik mijn extra weekpunten ervoor.

En natuurlijk verlieten we de Pasar niet met lege handen. Manlief is dol op spekkoek. Dus 3 middelgrote spekkoeken in verschillende smaken meegenomen. Die eet hij in de loop van de weken makkelijk op en dan snijd ik een dun schijfje voor mezelf af.
Verder sambal gekocht en bananenchips. Ook die bananenchips eet manlief wel op. Ik houd er zelf gelukkig niet zo van.

Maar ja weer even op de rem trappen. Niet te vaak van dit soort dagen...maar het was genieten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 mei 2015 15:45    
Moderator

Reageer met quote
ik was ook op de pasar! Lachen

ik heb gebakken banaan meegenomen en Martabak,wauw lekker,en natuurlijk lekker ergens gegeten en tjendol gedronken,er was wel wat bij gister en vandaag Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 31 mei 2015 15:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 8 van 38