Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mei's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
je gaat goed

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 21 mrt 2015 18:37    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
ja het gaat zeker goed, dank je Dipinipi!

Maar gistermiddag laat ging het opeens niet goed. Toen we aan tafel gingen kreeg ik opeens geen hap door mijn keel. Kon niet slikken en zelfs een slokje water hield ik er niet in. Dat bleef zo de hele avond en ik zat gewoon met een teiltje naast me omdat het vocht(dat ik niet had gedronken) bij bakken eruit kwam.
Niet goed al dat vochtverlies en daar kwam nog bij dat ik over de dag genomen maar 1 afbakbroodje met halvarine en beleg en een mueslibol gegeten had. Geen fruit en zuivel, want die zou ik later op de dag nog nemen.
Enfin om een lang verhaal kort te maken: de hele nacht bleef het zo. Heb amper geslapen met links een snurkende echtgenoot en rechts een teiltje naast me op de grond.
Hele visioen van waterijsjes en sinas...wat had ik daar toch een trek in, als ik dat er nou in kon houden, maar zelfs water lukte me niet.
Vanochtend toch maar een piepklein slokje sinas geprobeerd en het lukte me! En de slokken erna ook. En een uur later ook water en koffie! Wat een heerlijkheid. Ik liep gewoon door de keuken te dansen Erg blij

Op de weegschaal vanochtend maar liefst 1,5 kilo lichter dan gisterochtend. Maar wat wil je met zo weinig eten en veel vochtverlies. Zo is gewichtverlies natuurlijk niet gezond en leuk....

Menu voor vandaag:
Ontbijt: 1 glas sinas met stevia (haha, stom he, maar in dit geval oh zo lekker)
tussendoor: yoghurt met sinaasappel
Lunch: nog even voorzichtig...ik probeer dunne plakjes ontbijtkoek met halvarine en beleg
Avond: aardappelpuree, witlof met ham en kaas

En ik ga uiteraard minstens 2 liter water drinken om het vochtgehalte weer op peil te houden

Kijken of het allemaal gaat lukken en dan morgen weer echt goed Weight Watchers eten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 mrt 2015 12:15    
Moderator

Reageer met quote
jeetje wat vreemd zeg,iets verkeerds gegeten?kan bijna niet maar ja,fijn dat je weer wat opgeknapt bent

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 22 mrt 2015 12:26    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
jeetje wat vreemd zeg,iets verkeerds gegeten?kan bijna niet maar ja,fijn dat je weer wat opgeknapt bent

ja, kan haast niet anders. Of klein virusje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 mrt 2015 12:45    
Vrouw Weeggegevens   mel1983
Weegclubfan voor het leven

Dieet: calorieen tellen

Reageer met quote
Hallo Mei

Ik ben sinds 2 weken bezig met weight watchers en bevalt super goed en kom graag mee lezen in jouw dag boekje!

Doelstelling: afvallen wat moeizaam gaat nu
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 mrt 2015 11:28    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wekelijks weegmoment: 68.2 en dat betekent 3 ons minder dan vorige keer!
In drie maanden tijd (mijn begin gewicht was 3 januari 72.7) 4,5 kilo eraf!! Nog 8,2 kilo en dan ben ik op mijn streef.

Menu voor vandaag:
o: 2 roggebrood: 1 met halvarine en kiprollade (beleg) en 1 halvarine met kaas.
t: kiwi
l: 1 afbakbroodje met sandwichspread.Glas magere melk
t: sinaasappel
d: grote tortillawrap met kipfilet en roerbakgroente
t: glas wijn en handje pelpinda's

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 mrt 2015 9:45    
Moderator

Reageer met quote
langzaam maar zeker,super hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 28 mrt 2015 9:53    
Vrouw Weeggegevens   mel1983

Dieet: calorieen tellen

Reageer met quote
Lekker bezig en je gaat jouw doel zeker te weten wel halen hoor. En die wraps zijn altijd wel erg lekker hoor. Maar een vraagje kip rollade is dat nou beter als de filet rollade? Want hoor zo veel verhaaltjes dat de kip wat vetter is? Of heb jij er geen idee van?

Doelstelling: afvallen wat moeizaam gaat nu
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 apr 2015 6:42    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
mel1983 schreef:
Lekker bezig en je gaat jouw doel zeker te weten wel halen hoor. En die wraps zijn altijd wel erg lekker hoor. Maar een vraagje kip rollade is dat nou beter als de filet rollade? Want hoor zo veel verhaaltjes dat de kip wat vetter is? Of heb jij er geen idee van?

Hoi Mel,

En jij haalt jouw doel ook, dat is een ding dat zeker is. Als je zo super gemotiveerd als nu bezig blijft komt het helemaal goed!

Wat betreft die kiprollade: het is maar broodbeleg, vele dunne plakjes in een ons. Dus voor een dun plakje reken ik voor de zekerheid gewoon een punt. Echt lekker gekruid, maar 1 plakje op brood is voor mij dan wel genoeg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 apr 2015 13:24    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend even tussendoor gewogen. Zelfde als zaterdag. Hoop dat er nog wat afgaat voor komende zaterdag. Elk onsje eraf is mooi meegenomen.

Menu van vandaag:
o: griekse yoghurt met lepeltje jam
t: mandarijn
l: 2 boterhammen, 1 met halv. en kiprollade, de ander met smeerkaas
a: mienestjes met gegrilde stukjes tivall, roerbakgroente en gebakken ei
t: appel en een flinterdunne kletskop bij de koffie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 apr 2015 13:29    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 5 van 38