Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mei's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Alweer een tijdje niets geschreven.
Er valt eigenlijk ook niet veel te vertellen, maar toch nog wel wat.

Mijn schouder/arm is inmiddels op 80% en de fysio vindt redelijk voldoende en daarom mag ik volgende week voor het laatst komen oefenen. Blijkbaar is het te druk in de praktijk.
Met mijn knie gaat het gelukkig goed.

Mijn gewicht is iets omhoog gegaan, en dat terwijl ik de laatste maanden weer veel loop en op de punten let (maar niet al te streng
Erg blij )
Verder kom ik de tijd al puzzelend (boekjes die ik nog net voor de totale lockdown heb ingeslagen, en legpuzzels) door, afgewisseld met af en toe een aflevering van Netflix, waar ik een cadeaukaart voor had. The Crown en The Queen's Gambit een aflevering per avond nu helemaal bekeken. Aanraders.
Eens kijken of er nog wat andere leuke series of films op te vinden zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 dec 2020 13:46    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het nieuwe kalenderjaar begon ik al goed. Niets raars gegeten op af en toe een oliebol na en met 68,0 op de weegschaal, die ik hier niet invoerde.
Ik weeg me elke dag, en elke dag stond de weegschaal nog steeds op 68 en soms wat onsjes erbij.

Vandaag had ik het plan om weer op mijn meest gebruikelijke weegdag hier mijn gewicht in te vullen en weer wat in mijn dagboekje te schrijven, want het laatste berichtje van mij was alweer een maand geleden.
En tja, geeft de weegschaal vanochtend dus 69 aan! Gisteravond wel wat teveel gegeten. Roti, alleen de koek, gehaald en zelf de vulling van kip, groente en aardappel gemaakt. Dat vulde allemaal enorm!

Verder niet veel nieuws, het wachten is op de voorspelde sneeuw. vandaag. Ik hoop dat als die valt dat het dan nog licht buiten is. Zo leuk om te zien!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jan 2021 11:44    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
De laatste tijd weer in het goede ritme
Alleen het wandelen schiet er af en toe bij in, door het regenachtige weer de laatste tijd.
Voor straks in ieder geval weer een langere wandeling dan normaal gepland.
Binnenkort staat weer de meting van mijn bloeddruk en de uitslag van het bloedprikken voor het cholesterolgehalte enz. op het programma.
Tijdje terug dat ik geweest ben, vanwege het coronagedoe wilde ik de huisartsenpost niet belasten, maar kreeg nu toch wel een oproep voor de bloeddrukmeting enz., dus ik denk dat het weer wat rustiger is geworden.
Ten opzichte van de meting van ruim een jaar, ben ik wel een paar kilo zwaarder geworden, maar ik hoop dat de weegschaal die altijd bij de meting erbij gehaald wordt me gunstig gezind is.
Tot nu toe heb ik gelukkig nog maar 1 tabletje tegen de hoge bloeddruk en verder geen medicijnen. Ik hoop het zo te houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2021 10:19    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
66 kilo vanochtend op de weegschaal. 2,6 kilo eraf sinds vorige week. Maar niet op de gewone manier. Helaas last van o.a. mijn maag gehad en daardoor een spoed onderzoek gehad. Lang verhaal heel kort: Voorlopige uitslag: gelukkig niets ernstigs, binnenkort de definitieve uitslag.
Door een paar dagen niet te hebben kunnen eten en ook bijna niet te kunnen drinken was ik halverwege de week zelfs naar de 64,5 kilo gegaan.
Maar gelukkig de laatste dagen weer trek én kunnen eten.
Dus er staan weer lichte maaltijden op het menu. Het geeft in ieder geval wel een boost, zo'n knaller.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 apr 2021 8:52    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
dat is niet fijn...wel een aardige bijkomstigheid maar zo wil je dat natuurlijk niet Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 19 apr 2021 9:08    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
dat is niet fijn...wel een aardige bijkomstigheid maar zo wil je dat natuurlijk niet Rollende ogen

Nee, inderdaad Dipinipi, liever langzaam maar zeker in goede gezondheid afvallen. Maar gelukkig, in dit geval, gaat mijn gewicht weer wat omhoog.
Bedankt voor het medeleven, doet me goed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 apr 2021 9:13    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
De tijd gaat snel...Definitieve uitslag was gelukkig hetzelfde, geen ernstige dingen en het medicijn die ik meteen na het onderzoek voorgeschreven had gekregen mag ik binnenkort halveren.

Eten en drinken gaat gelukkig nog steeds prima. Dat merk ik nu ook weer in mijn gewicht Erg blij

Dus weer opletten wat ik naar binnen schuif. Afgelopen weken weer lekker even de stress weg gelopen. Gisteren ook lekker gewandeld, vanmiddag ook nog even want vanaf morgen zou het herfstweer gaan worden. Maar gelukkig wel weer naar de wat hogere temperaturen binnenkort.

Vanavond lekker veel groente roerbakken, veel vitamines.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 mei 2021 9:37    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weer even wat in mijn dagboekje schrijven.

Alles gaat nog steeds goed, blijf een beetje schommelen met het gewicht. Dat komt ook door de warme lange avonden waar een biertje of glas rosé tijdens het kijken naar de voetbalwedstrijden een gewoonte lijkt te worden. Af en toe een alcoholloos (vreemd woord eigenlijk) biertje, dat wel. Handje nootjes erbij maar verder geen uitspattingen.Toch voel ik me een beetje opgezwollen door het vocht vasthouden.
Het is ook raar weer natuurlijk met enorme plensbuien en vanmiddag laat wordt er weer meer verwacht.

Eten gisteravond: gebakken aardappeltjes (in mijn AH koekenpan met maar beetje olijfolie erbij nodig), witlofsalade en kipfilet.

Vanavond: macaronischelpjes, met mager gehakt, koelkastgroentela-inhoud (ui, champignons, courgette, paprika) wat diepvries doperwtjes en schepje kruidenmix.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 jun 2021 10:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 37, 38, 39
Pagina 39 van 39