Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mei's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Vanaf begin januari niets meer echt bijgehouden. Veel stress, veel ernstig zieken en begrafenissen in en buiten familiekring.
Nu weer proberen op de rit te komen.
Het gewicht is gelukkig in die maand nog hetzelfde gebleven. Nu weer voor de minnetjes gaan, want ik wil toch wel weer in mijn zomerkleren passen. Nu valt het in deze koude tijd nog prima te verhullen. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 feb 2019 17:41    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Al een maand mijn gewicht hier niet bijgehouden, beetje kop in het zand.
Vanochtend op de weegschaal een dikke plus Geschokt
Tja zoals ik in mijn vorige bericht al meldde: een aantal ernstig zieken en begrafenissen/crematies in familie- en vriendenkring. En het blijft maar doorgaan. Ook op jonge leeftijd. Huil huil

Een week geleden mijn schoonmoeder overleden. Veel verdriet, uiteraard nog meer bij mijn man, stress, geregel en veel en vooral makkelijk eten.

Maar, het leven gaat verder. Dus ook weer aan mezelf (blijven) denken.
Die plus zal er wel snel afgaan, nu ik weer de normale routine heb opgepakt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 mrt 2019 10:48    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier wat heb geplaatst.
Hoog tijd dus om weer wat van me te laten horen.

Vanochtend weegmoment: 65,6.
Dat is in ieder geval een min van 3 ons vergeleken met de vorige keer, eeuwen geleden dat ik het had ingevuld hier Lach

Valt me reuze mee, want afgelopen week een weekje in hotel allinclusive geweest. Wel elke dag meer dan 10.000 stappen op de meter, gemiddeld 15.000 stappen per dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 apr 2019 11:36    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weegdag: een plus van 6 ons.

Dat had ik nou totaal niet verwacht Geschokt
Deze week samen met manlief de studeerkamer onder handen genomen. Leeg geruimd, waaronder de afgeladen kasten met boeken boekenkasten en rommel uitgezocht en wat we wilden bewaren in dozen naar de zolder gebracht. Twee lagen behang eraf gehaald, tapijt eruit, nieuw behang erop en laminaat gelegd. En uiteraard de boekenkasten en bureaus weer ingeruimd. Wat een rommel vergaart men door de jaren. Maar goed, alles is nu weer netjes. Maar door het vele gesjouw en geklus dacht ik toch wel wat onsjes kwijt te zijn geraakt.
Helaas. Dan wacht me hopelijk volgende week een verrassing op de weegschaal.
Maar voor nu in ieder geval een opgeruimd gevoel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 mei 2019 19:28    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het is alweer bijna een maand geleden dat ik hier in mijn dagboekje schreef.
Er is niet veel verandering in mijn gewicht gekomen: eigenlijk helemaal niets Sip

Maar ja, beter dan een plus.

Vandaag lekker van het weer genieten. Naar een rommelmarkt in de buitenlucht en vanavond gaat de bbq voor het eerst van dit jaar aan.
Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 jun 2019 10:02    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Alweer een maand om, mijn gewicht hier bijhouden lukt alweer wat beter. Het gewicht blijft een beetje heen en weer schommelen. Nu weer een pond erbij. Hopelijk is het van het vocht vasthouden door de hitte.

De afgelopen weekenden lekker een beetje ontspannen. Vorig weekend bijvoorbeeld naar Sail Scheveningen geweest, prachtige zeilschepen gezien!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2019 19:33    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagboekje is nu echt een maandboekje geworden. Zelfs 2 maanden niets in mijn dagboekje hier geschreven.

Nu het al een week of wat niet meer zo heel warm is krijg ik pas weer energie. Een temperatuur boven 25 graden is aan mij niet besteed.
Qua gewicht is er niet veel veranderd. Dan weer een paar onsen erbij, dan weer eraf.

Ik let wel een beetje op wat ik eet, maar af en toe een uitglijder, zoals een pizza calzone bij de Italiaan op het terras kon ik niet weerstaan.
Zo'n pizza alleen al is op z'n minst mijn budget aan dagpunten die ik mag hebben. Dan heb ik het nog niet over het wijntje erbij en het aardbeienijsgerechtje erna. Maar goed, dat gebeurt ook niet zo vaak.
Dus genoten heb ik zeker.

Dan nu maar weer in het gareel proberen te blijven.

Als brunch vandaag een italiaanse bol (puntenbom) met smeerkaas en radijs.
En vanavond farfalle met wat kalkoenspekjes en veel groentes (de groentela een beetje leegmaken: ui courgette, champignons, div. kleuren puntpaprika enz.)
Tussendoor koffie, water en fruit.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 sep 2019 12:30    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deze week gelukkig een min. Vier ons eraf! Altijd fijn om weer eens een groen vakje te zien.
Wel een beetje vertekend beeld misschien, want gisteren heel weinig gegeten. Grieperig en eten staat me op dit moment tegen. Ik 'dwing' mezelf wel om een banaantje te eten als brunch en tegen heug en meug een heel kleine portie van het avondeten. En dat blijft er gelukkig in. En veel water drinken natuurlijk met om de zoveel uur een paracetamol.
Ook een paar suikervrije dropjes tussendoor voor de keel die rauw aanvoelt.
Hoop dat het snel over is, want ik voel me echt bleh op dit moment.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 sep 2019 12:10    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jeeeee, klapper op de weegschaal vanochtend!
Anderhalf KILO minder dan vorige week.
Drie keer op de weegschaal gestaan en ja, het klopt echt! Erg blij

Oorzaak is wel een beetje bekend hoor.
Ik voel me nog steeds grieperig en heb ook nog steeds minder trek. Dus het blijft denk ik een vertekend beeld, maar ach het is wel leuk voor de cijfertjes.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 okt 2019 9:17    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weegdag!
Het zelfde gewicht als vorige week. Ik ben echt heel blij, want normaal kom ik na zo'n zeldzame knaller als vorige week, de week erna meteen weer aan.

Vanavond wokken! Dus oppassen maar weer, qua eten kan het best goed gaan (heldere soep, heel veel groente en mager vlees en vis. De calorietjes zitten dan helaas wel in de woksaus). Als dessert lekker een schaaltje aardbeien vol scheppen.
Maar waar ik echt op moet letten: ik vind wijn of bier altijd goed smaken bij het wokken en drank is inclusief...dus 1 of 2 drankjes en afwisselen met water!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 okt 2019 10:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 34, 35, 36
Pagina 36 van 36