Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mei's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34, 35  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ellen schreef:
Mei schreef:
Ellen schreef:
Het is nu lekker weer dus ff naar buiten

Dat heb ik gedaan en het was heerlijk! Erg blij

Wij waren in het bos je wordt daar gewoon blij als je er loopt, goed bezig Mei

Dank! Jij ook! Eens kijken of ik vandaag met de kou weer een uurtje of wat kan wandelen.
Afgelopen week toch nog wel een beetje slap gevoel gehad. Maar toch ook wel elke dag boven de 5000 stappen op mijn mobiele telefoon.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 mrt 2018 10:53    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weegmoment: De weegschaal twijfelt aan een min van 0,1 of 0,2...
Ik houd het maar op een 2 ons eraf! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 mrt 2018 10:55    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 17 mrt 2018 11:58    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weegmoment: Vorige week vergat ik mijn gewicht op zaterdag door te geven en dus een dag later ingevuld, zondag werd dus mijn weegdag. En nu vergat ik het deze week zondag door te geven en nu is mijn weegmoment dus op maandag.
Zaterdag vind ik het fijnste weegmoment, dus nu vul ik mijn gewicht over anderhalf week op zaterdag in (als ik het niet vergeet
Erg blij )

Enfin vandaag dus eerst mijn gewicht ingevoerd:
En grote schrik Geschokt
2,2 kilo zwaarder Rollende ogen

En dan heb ik hooguit 4 chocolade eitjes op. Maar ja, zaterdag en zondag een speciaal biertje op enz.
Nu weer op het goede pad...alhoewel mijn dag begon met 2 pannenkoekjes met kaas en ham smullen
Dat is dan ook mijn brunch. Vanavond een worteltortilla met kipfilet en veel groente en dan heb ik toch nog een redelijke dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 apr 2018 9:29    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
De digitale wijzer op de weegschaal gaat weer de goede kant op, gelukkig. Vanochtend 64,4. En dat terwijl ik met het warme weer altijd wat vocht vasthoudt.
Het mooie weer zorgt er gelukkig wel voor dat ik ruimschoots aan de 10.000 stappen per dag kom (gemeten met de stappenteller op mijn mobiel, dat geeft een reëler beeld dan die je aan je pols hebt). 1 dag deze week bijna 20.000 stappen!
Maar ja dan kom je natuurlijk ook van die leuke terrassen tegen..Deze week ook een nachtje in Friesland geweest. Leuk hotelletje aan een meer. Wat wil een mens nog meer Erg blij

Vandaag ook al wat geraniums, fuchsia en viooltjes voor de tuin gehaald, het vrolijkt nu zo lekker op met al het ontluikende groen en de rozenstruiken die al vol blad zitten.
Nog 1 dagje en dan is het mooie weer voorbij, dus nu nog even genieten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 21 apr 2018 17:59    
Beheerder
Beheerder

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 12 mei 2018 20:46    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ellen schreef:
!2 wk actie?

Bedankt voor je waarschuwing.
Helaas gisteren niet aan internet toegekomen, ivm dagje weg.
Dan maar weer de volgende keer aan de sprint meedoen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 13:24    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Oei! Een klapper, maar wel een verkeerde.
Dikke plus van anderhalf kilo. Ik kan er geen verklaring voor vinden.
Gisteren dagje uit geweest, maar gewoon netjes aan de Weight Watchers-punten gehouden.

Zal wel vocht vasthouden zijn, heb ik vaak last van met warm weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 13:25    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagboekje loopt weer een beetje achter, dus tijd om er weer eens iets nieuws in te zetten!

Vorige week een weekje all-inclusive onder de Spaanse zon geweest. En bij mij zijn dan niet eens de buffetten het punt, toetjes sla ik met gemak over, maar zijn het de drankjes. Ze hadden bijvoorbeeld heerlijke mochito, appellikeur enz.

Wel veel gelopen daar, dus ik hoopte het toch ietwat te confronteren, maar oh wat voelde ik me aan het eind van die week log.

Om een lang verhaal kort te maken: ik vreesde minimaal 4 of 5 kilo te zijn aangekomen. Thuis meteen op de weegschaal: 's middags laat met kleren aan: 66,5 kilo. Dat viel dus reuze mee. De ochtend erna in Eva kostuum: 66 kilo.

Blij! Maar niet helemaal tevreden, want in de hotel badkamer keek ik in een grote confronterende spiegel. Weer een extra stimulans om door te blijven gaan.

Thuis meteen weer aan de 30 punten per dag.
En vanochtend na een paar dagen, ondanks het superwarme weer de afgelopen dagen: 64,2!!
Nog even afwachten wat de weegschaal zaterdag aangeeft, want dan is het mijn weegdag.

Laatst aangepast door Mei op wo 30 mei 2018 8:56, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2018 8:48    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Ik vind het keurig dat pondje is er zo weer vanaf want genieten is ook belangrijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 30 mei 2018 8:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 32, 33, 34, 35  Volgende
Pagina 33 van 35