Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mei's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Weegmoment: 2 ons eraf!

Gelukkig weer een minnetje. Had ik niet verwacht omdat ik gisteren ongewild weer wat zouts heb gegeten.
We wachtten gistermiddag tijdens de operatie van mijn schoonmoeder in het ziekenhuis in het restaurant van het ziekenhuis.
Wat hebben ze daar allemaal lekkere, maar ook lijnonvriendelijke produkten Lach Patat, kroket...noem maar op. Maar dat wist ik voorbij te lopen.
Een kopje soep met een broodje werd het. Heldere aspergesoep met veel stukken asperge, erg lekker maar zout!!! Komt misschien ook omdat ik vrijwel zoutloos eet vanwege mijn bloeddruk, dan smaakt alles al gauw zouter dan zout.

Blij dus dat er dan toch 2 ons af is na gisteren. Maar deze week netjes binnen mijn punten gebleven, veel stappen gemaakt en ook nog een fietstochtje gemaakt met het mooie weer. Dus wie weet was er zonder die zoute soep toch wel wel meer af geweest.

Blij met die drie ons en ook blij met mijn bloeddruk. Deze week op controle geweest en het medicijn werkt echt goed: bloeddruk was erg mooi. Hoef pas over een half jaar weer op controle. Wil dan wel wat van gewicht nog kwijt. Het streven is om dan op 60 kilo te zitten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 apr 2017 10:14    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weegdag: 4 ons erbij.
Deze week ook niet veel met Weight Watchen bezig gehouden. Druk,druk, druk. Af en toe kant en klare maaltijden.
Wat mis ik dan de lekkere verse groente. Gisteren weer flink ingekocht, dus de groentela en fruitschaal zijn weer lekker goed gevuld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 apr 2017 10:53    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weegdag: ruim een kilo:1,3 om precies te zijn, zwaarder dan vorige week.

Tja, dan moet ik natuurlijk niet op vrijdagochtend gaan wokken hé Rollende ogen

Verklaarbaar dus die dikke min. En dan heb ik nog netjes gedaan ook. Veel groente, mager vlees, magere soep vooraf en geen ijs als toetje, maar koffie.

Maar de zoute (knoflook)saus doet het hem natuurlijk. En eerlijk is eerlijk, ook de 2 biertjes en 2 tonics= Suiker!! Dus toch niet zo netjes eigenlijk Geschokt Wel al mijn weekpunten (2Cool ervoor weggeschreven.

Dit lange weekend maar verder netjes in het gareel blijven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 apr 2017 10:33    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik lees net mijn dagboekbericht van gisteren terug.
Dikke min was het maar waar, een dikke plus was het dus. Dat blijkt ook wel uit de rest van mijn bericht.

Menu vandaag:
brunch: fruitmix, door manlief gemaakt (druiven, banaan en mandarijn)
1 meergranen triangel. helft belegd met hv en rosbief, andere helft met slankie (millner) smeerkaas. (10sp)

t: zelfgemaakte groentesoep met magere gehaktballetjes (4 sp)

avondeten: aardappels, bloemkool/broccoli met mager kerriesausje en tartaartje. (12 sp)

t: glas port (4 sp). Komkommer en worteltjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 apr 2017 12:36    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Menu vandaag:
brunch: 2 waldkornbh met 100 g kipragout (Cool
t: appel en aardbeien
thee met volkorenbiscuit (2)
a: macaroni met kipfilet, roerbakgroente en gebakken eitje (13)
t: chocolade/vanillevla (6)
1 punt over, dat laat ik maar zo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 apr 2017 11:08    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weegdag: 66,7
Gelukkig alweer 8 ons van de dikke plus van vorige week af.
Deze week netjes aan de punt gehouden en veel gelopen. Vandaag tot nu toe 14.000 stappen volgens mijn mobieltje. Iets meer dan 10 kilometer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 apr 2017 16:55    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag 3 ons minder dan vorige week!

Dagje weggeweest, en nu pas tijd gehad om gewicht in te voeren. Dagje Wildlands in Emmen geweest en ook nog even in het winkelcentrum er vlakbij wezen winkelen. Veel stappen gemaakt: bijna 20.000 op de teller van mijn smartphone!
Maar ook veel kilometers met de auto heen en terug, dus ik ben nu een beetje gaar Erg blij
Tijd voor lekker even tv zappen met een biertje erbij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 apr 2017 21:10    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weegmoment: plusje van 2 ons.
Snap er geen laars van. Netjes aan de punten gehouden, en bijna elke dag meer dan 10.000 stappen.
Maar goed, het is ook maar een momentopname.

Gisteren ook wel veel gelopen, eigenlijk geslenterd Erg blij
Een grote vrijmarkt hier in het (uit z'n kluiten gegroeide) dorp en ik had zowaar ook eens een keer geluk! Een mooie stolpklok stond te midden van vele dozen schoenen. Voor 3 euro mocht ik de klok meenemen en hij doet het nog ook. Dat is nog eens bof hebben!
Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mei 2017 9:57    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Alweer een week voorbij ondertussen en dus weegmoment:
4 ons eraf! Erg blij

Deze week heb ik dan ook enorm mijn best gedaan. Een paar dagen zelfs meer dan 18.000 stappen op mijn stappenteller op mijn mobiel en veeeel water gedronken.
4 ons afvallen is tegenwoordig echt al een kleine klapper voor mij.

Afgelopen week een leuk zomerjurkje voor weinig gekocht, alleen nog in maat 40 verkrijgbaar. Volgens mij is de echte maat 36/38, want echt behoorlijk krap terwijl ik normaliter maat 40/42 heb. Geschokt
Maar goede motivatie om af te blijven vallen!!

Menu vandaag:
brunch: 1 meergr triangel afbakbroodje met smeerkaas en radijs
half glas smoothie met peer/mango en munt (lekker!, maar veel punten, dus vandaar half glas).

t: mandarijn

avondeten: spaghetti met kip en roerbakgroente
toe: optimel citroenkwark

t: glas rode port

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 mei 2017 12:02    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wekelijks Weegmoment: Wow! 5 ons eraf!!!
Vorige week 4 ons en nu 5 ons. Dat had ik echt niet verwacht, vooral na die superwarme woensdag (vocht vasthouden!) deze week.

Op die superwarme woensdag ben ik trouwens ook voor de eerste keer naar de cursus geweest. Ik ben ooit wel eens binnengelopen om alleen wat te kopen (boodschappengids), maar heb nooit de cursus gevolgd.
Deze week kon dat gratis, want Weight Watchers had inspiratiedagen deze week. Dus ben ik deze keer gebleven. Best wel inspirerend inderdaad. Het was een kleine groep met een enthousiaste leidster/coach. Leuk om een keer mee te maken.

Mijn dagmenu vandaag:
brunch: 2 kaiserbroodjes belegd met hv en lever en smeerkaas met radijs
t: peer en mandarijn
a: wortelwrap met kipdijfilet, blokjes aardappel en diverse groenten
t: griekse yoghurt 0% met koffielepel honing
glas rode port

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 mei 2017 11:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 29 van 38