Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mei's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
ja eindelijk weer een dalende lijn

in bataat zitten allemaal gezonde voedingsmiddelen dus vervang ik de aardappel door bataat
een paarmaar hoor
ook doe ik er pastinaken door,dat is wat pittiger dan wortel
schepje sambal,wat Indische kruiden en taogé maakt het weer wat spannender dan hollandse hutspot

Echt een idee voor de volgende keer als ik hutspot maak. Lijkt me echt lekker!
Nu was het door het vlees dat ik in die boemboe rendang gestoofd had al wat pittiger dan normaal.
Krijg er alweer trek in, met dit weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 okt 2016 12:07    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag lekker vrij.
Wat rommelen in huis, wandelen en de 10.000 proberen te halen en verder lekker ontspannen.
Zoveel leuke dingen om te doen: ik ben met een legpuzzel bezig, heb ook nog een mooi boek liggen waar ik voor mijn doen langzaam in opschiet en verder nog wat huiswerk voor de Spaanse les. Goed voor de grijze cellen Erg blij

Menu van vandaag:
o: 2 waldkorn boterh. met hv en 17+ kaas en tomaat ertussen
t: banaan
m: boterh. met hv en lever (broodbeleg)
a: volkoren pasta met kipfilet, kruiden en div. groente
t: optimel griekse yoghurt met frambozen

Dit koelere herfstweer (heerlijk!) maakt mij hongerig, dus misschien nog tussendoor een Weight Watchers haverkoekje van 3 sp (Action)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 okt 2016 12:15    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Hoi!

Ik doe net Weight Watchers en kom even op bezoek, op zoek naar ideetjes.
Leuk om je menuutjes te zien!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 okt 2016 20:04    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Duffy schreef:
Hoi!

Ik doe net Weight Watchers en kom even op bezoek, op zoek naar ideetjes.
Leuk om je menuutjes te zien!

Hoi Duffy,

Leuk dat je even in mijn dagboekje komt kijken! Ik heb meteen even bij jou gekeken, jouw minuutjes zien er ook goed uit!
Doe je Weight Watchers online? Ik heb sinds februari een online abonnement. Eigenlijk gewoon voor een maand, maar het bevalt goed, dus ik houd het nog even langer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 okt 2016 10:25    

Reageer met quote
ja, ik doe ook online. Ik telde calorieën, maar er kwam maar geen beweging in mijn gewicht. Nu heb ik voor 3 maand Weight Watchers afgesloten, eens zien wat het brengt.
Helpt het jou goed?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 okt 2016 20:22    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Duffy schreef:
ja, ik doe ook online. Ik telde calorieën, maar er kwam maar geen beweging in mijn gewicht. Nu heb ik voor 3 maand Weight Watchers afgesloten, eens zien wat het brengt.
Helpt het jou goed?

ja, ik vind het wel motiverend, vooral de app met connect. Toch wel leuk om al die verhalen en resultaten te volgen en ook nog leuke recepten.
Bij mij gaat het afvallen ook erg traag, maar ja beter iets dan niets. Ik zit aan het gezonde gewicht, maar bij mij gaat al het vet op mijn buik zitten, en dus teveel tailleomvang. Pas onder de 60 kg ga ik dan eindelijk flink in centimeters daar afvallen, tenminste een aantal jaar geleden.
Ik ben benieuwd hoe die drie maanden je gaan bevallen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 okt 2016 10:06    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Pfff, dacht ik eindelijk van het maandelijkse gedoe af te zijn. Al 8 maanden niet ongesteld geweest, maar nu is het dan toch wel weer raak Rollende ogen

In ieder geval wel 2 onsjes lichter deze week! Niet toegegeven aan de gigantische snaaitrek, gewoon netjes binnen de punten.

Vanavond staat er chilirijst ovenschotel op het menu. Lekker! Ik kan hem niet zo gauw terug vinden op internet (Allerhande), was ook al een redelijk oud recept. Gelukkig heb ik het het receptenkaartje nog bewaard.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 okt 2016 10:12    

Reageer met quote
Bij mij zit er ook veel op de buik en maag, maar dat is er als laatste bij gekomen, dus gaat hopelijk als eerste weg. Ik ben vorig jaar gestopt met roken en toen 15 kilo aangekomen, die wil ik er graag weer af hebben.

Zit je in de overgang, dat je daardoor niet ongesteld werd? Vervelend als het dan onverwacht terugkomt.
Chilirijst ovenschotel klinkt lekker!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 okt 2016 11:52    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Duffy schreef:
Bij mij zit er ook veel op de buik en maag, maar dat is er als laatste bij gekomen, dus gaat hopelijk als eerste weg. Ik ben vorig jaar gestopt met roken en toen 15 kilo aangekomen, die wil ik er graag weer af hebben.

Zit je in de overgang, dat je daardoor niet ongesteld werd? Vervelend als het dan onverwacht terugkomt.
Chilirijst ovenschotel klinkt lekker!

Goed dat je gestopt bent.

ja, ben in de overgang, 50+-er dus tja.
Bij mij gaat het vet op buik en maag echt het allerlaatste weg. Als mijn benen en armen zo dun zijn als luciferhoutjes en iedereen bang is dat ik door mijn benen knak zo ongeveer. Al een paar keer met afvallen meegemaakt dat collega's of kennissen dat echt bezorgd gaan vragen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 okt 2016 10:51    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Druk druk druk. Maar nu weer even rustig aan. Door al die drukte en gestress niet echt goed op de punten gelet.
Maar gelukkig op de weegschaal nog hetzelfde gewicht als vorige week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 okt 2016 10:52    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 23 van 38