Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mei's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
lekker hoor een nieuwe fiets.. jammer van de bui maar ja Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 02 jul 2016 17:45    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
lekker hoor een nieuwe fiets.. jammer van de bui maar ja Lachen

Heb ik nou altijd, plots een bui over me heen Erg blij
Die fiets is heerlijk. In het begin wel weer even spierpijn ervan, maar lekker weer mobiel. Ondertussen ook een paar leuke fietstassen aangeschaft. Bij de Action voor een prikkie (oei sluikreclame). Leuk bloemetjesmotief en de fiets is meteen fleurig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jul 2016 11:21    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag weegdag. Deze week iets buiten mijn boekje gegaan en tja..2 ons erbij. Valt nog mee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 jul 2016 11:22    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weegdag vandaag: 61,8. Dus 2 ons eraf. En zo blijf ik al een paar weken schommelen rond dat gewicht schommelen..2 onsjes erbij en dan weer eraf enz.

Maar ben er toch wel tevreden over. Gisteren namelijk toch wel ver over de punten gegaan. Een dagje naar Brabant. Wat kleine dorpjes bezocht: Valkenswaard, Heeze en Leende.
Was echt net vakantie. Lekker gewandeld, van terrasje naar terrasje dat dan weer wel Erg blij

We hadden broodjes meegenomen dus we zouden het eigenlijk bij koffie houden. Maar ja, de keuze was al gauw gemaakt. Manlief appelgebak en ik kwarktaart citroen. Hemels!
Op een volgend terrasje weer koffie, nu wel zonder iets. En op het laatste terrasje toch wel een groot glas Weissbier.

Tussendoor de meegebrachte broodjes opgegeten en 's avonds thuis gewoon warm gegeten. Kipfilet met doperwtjes en worteltjes en krieltjes..met een glas wijn...

Dus de weegschaal was vanochtend toch erg vriendelijk voor me.

Nu weer netjes in het gareel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 jul 2016 16:44    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weegdag: dikke plus van een kilo!
Hoop dat door het vocht vasthouden komt waar ik met hitte altijd last van heb.
Van mij mag het best wat minder warm zijn. Ik kan her niet zo goed tegen, eet en slaap niet goed en mijn hersens lijken te verweken.
Ook een regenbuitje zou hier welkom zijn. We hebben hier de afgelopen weken nog geen druppel regen gehad.

Zo genoeg gemopperd, aan de slag!
Geen voorbeeldmenu vandaag, ik ga net wat over de dagpunten heen, maar dat is meestal zo zaterdags.
Ik ga wel weer voor de meer dan 12.000 stappen vandaag. Is me deze week ondanks de hitte toch wel meerdere keren gelukt.

Menu vandaag:
brunch: 2 afbakbroodjes, halv., kipfilet broodbeleg, smeerkaas 20+
tussendoor: frambozen
avondeten: kipfilet, zilvervliesrijst en sla met ui en mandarijn, beetje dressing
tussendoor: 1 glas bier, worteltjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jul 2016 9:39    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weegdag: 4 ons minder!

Gelukkig, dat is er weer af. Ergens hoopte ik dat er meer af zou zijn, maar ik houd nog steeds vocht vast door de warmte van de afgelopen tijd, mijn ringen knellen nog nog steeds behoorlijk. Komt waarschijnlijk ook nog doordat we donderdag zijn wezen wokken. Veel groente, weinig vlees maar die kruiden he, vooral op de zalm van de tipan gril. En de 2 biertjes erbij...dus mijn weekpunten opgemaakt.

Daarom ben ik ben blij met elke ons die er toch weer vanaf is.

Menu vandaag:

o:2 afbakbroodjes met halv, lever (broodbeleg) en kaas
l: griekse yoghurt met aardbeien
avondeten: kipfilet, bietjes en aardappels
tussendoor: appel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 30 jul 2016 10:01    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Twee weken niets geschreven....er valt ook niet veel te schrijven, qua gewicht schommel ik een beetje rond de 62.4 en 62.8.
Vanochtend dus weer 62.8 op de weegschaal. Over een paar weken weer bloeddrukcontrole door de huisarts en dan moet ik ook weer op de weegschaal. Dus toch nog proberen er een pondje of wat af te hebben tegen die tijd.

Menu vandaag:
brunch 2 afbakbroodjes, 1 met halv en 20+ kaas en 1 met pindakaas
avondeten: 1 grote wrap met kipfilet, groente, aardappels en kruiden
t: griekse yoghurt met verse aardbeien.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 aug 2016 14:09    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
62,6 gaf de weegschaal vanochtend aan. Gelukkig toch weer iets eraf. Had stiekem gehoopt op wat meer, omdat ik me netjes (nou ja, redelijk netjes Lach ) aan de punten gehouden heb en bijna elke dag meer dan 10.000 stappen plus fietsen op de teller heb.

Dagmenu vandaag:
o: 2 boterhammen met kipragout
t: mandarijn
l: kop tomatensoep
t: magere melk
a: kokosvis
t: port en worteltjes/komkommer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 aug 2016 10:42    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het afvallen gaat weer goed. Bij de tussenweging zag ik weer een minnetje, dat volhouden tot het echte weegmoment zaterdag.
Moet te doen zijn nu we een paar dagen warm weer voor de boeg hebben. Met warm weer heb ik niet zo'n trek en water drinken gaat vanzelf.
Het enige dat roet in het eten kan gooien is dat ik vocht vasthoud, daar heb ik met warm weer dan altijd last van.
Maar ja dat is maar tijdelijk.

Gisteren een recept geprobeerd uit het Weight Watchers-boek Pasta con amore. Fusilli met zalm-mosterdsaus en komkommer. Recept heb ik wel wat aan gepast, omdat het al behoorlijk zout is door de zalm, heb ik de bouillon vervangen door water. En de komkommer die manlief warm niet lekker vind, vervangen door courgette.

Het boekje met pastarecepten heb ik afgelopen weekend aangeschaft via MP. Leuk was dat toen ik het bij degene die het verkocht afhaalde, het een Weight Watchers-coach bleek te zijn uit een naburig dorp. Zij deed wat van haar eigen voorraad boeken met pp weg. Nog even gezellig gekletst over Weight Watchers en ik kreeg nog wat folderboekjes die elke week bij de cursus aan de cursisten wordt gegeven van haar mee. Helaas krijgen we die niet als online Weight Watchers-lid, maar er kan nu wel bij het connectprogramma een digitaal magazine met tips en recepten gedownload worden.

Vandaag maar eens door de sla/saladerecepten op Weight Watchers connect neuzen voor de komende dagen.

Volgende week weer bloeddrukcontrole. Ik heb het deze week zelf gemeten en het zag er goed uit! En de weegschaal zal bij de huisarts in ieder geval ook een min geven ten opzichte van de vorige keer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 aug 2016 11:51    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag weegmoment, 62,5. Dat is maar 1 onsje minder dan vorige week...
Valt me tegen, want een paar dagen terug woog ik meer dan een pond minder..Zal wel door het vocht vasthouden komen, dus niet getreurd Erg blij
Maar voor ik weer terug zit op de 61 kilo en nog wat, duurt nu wel erg lang.

Het menu voor vandaag weet ik nog niet, ik ga zo eerst maar eens boodschappen doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 aug 2016 8:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 21 van 38