Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mei's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ja suiker wordt duur aangerekend evenals verz vetten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 09 jun 2016 14:59    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
ja suiker wordt duur aangerekend evenals verz vetten

ja, helaas wel, maar wel terecht natuurlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jun 2016 10:41    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend even een tussenweging: nog 61,9 net als donderdag. Dus netjes zo na het weekend!
Nu hopen dat er donderdag weer een paar ons af is.

Gisteravond keek ik naar de Amerikaanse Obese op RTL 4.
Nu ben ik niet zo van het gigantisch snel afvallen, wat de man in kwestie in deze aflevering wel lukte en dat ondanks een pittige knieblessure die hij in het begin al opliep. Zijn geopereerde knie knakte al in 1 van de eerste dagen en er bleek onder andere een kruisband gescheurd te zijn. Toch gaf hij niet op, hij wilde de kans om zijn gewicht van 205 kilo (dacht ik) met de helft te verminderen niet verspelen op en mede door een aangepast trainingsprogramma lukte het hem zelfs om aan het eind van de rit op 88 kilo uit te komen. Petje af voor die man! Maar nogmaals ik ben niet zo van het razendsnel afvallen, ook al is het met zo'n gewicht als die man natuurlijk wel heel verleidelijk,

Maar....wat ik nu het mooiste vond aan het programma. Helemaal aan het eind toen hij op het podium stond en werd bejubeld, werd zijn vrouw ook op het podium gehaald. Zij was in dat jaar toch maar mooi 20 kilo afgevallen door haar voedingspatroon aan te passen. Ze was niet dik, vond ik toen ik haar in het begin van het programma zag, zeker niet voor Amerikaanse begrippen. Maar ze zag er na dat jaar dus wel heel mooi slank uit. 20 kilo, kijk dat valt nog te behappen.

Niet eens voor mij hoor. Gaat bij mij toch wel wat trager. Maar toch leuk om even terug te kijken in mijn eigen dagboekje.
Ik ben nu in ieder geval al bijna 11 kilo lichter dan vorig jaar januari. Als ik de 58 kilo haal dit jaar, dan ben ik 14,7 kilo afgevallen in anderhalf tot twee jaar tijd! Geduld is een schone zaak Erg blij
En dan komt het allermoeilijkste...dat weet ik uit ervaring....op gewicht blijven! Ik hoop dat het bij dat echtpaar ook gaat lukken.

Waarom deze overpeinzing? Gewoon voor mezelf, leuk om later weer eens terug te lezen. Maar wie weet, hebben anderen er ook nog iets aan.

dagmenu vandaag:
o: griekse yoghurt 0% met mandarijntje 4sp
t: banaan
m: omelet van 2 eieren met wat groente, gebakken in koffielepel olie. Waldkorn boterham 8sp
a: pasta met saus, hamblokjes en groente 13sp
t: heel dun plakje spekkoek bij de koffie 5sp (ik heb 3 kleine spekkoeken meegenomen van de Pasar vorige week, de tweede is nu bijna op: manlief eet een wat dikkere plak 's avonds bij de koffie).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jun 2016 10:44    
Moderator

Reageer met quote
goed deze overpeinzing...kleine dingen aanpassen kunnen al een groot verschil maken

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 13 jun 2016 10:51    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
goed deze overpeinzing...kleine dingen aanpassen kunnen al een groot verschil maken

Waarheid als een koe. Die houden we erin Erg blij
Weegmoment vandaag: 1 hele ons eraf! Maar dus wel een minnetje gelukkig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jun 2016 11:05    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het weegmoment heb ik gisteren even noodgedwongen overgeslagen.
Toen zat ik nog in de Spaanse zon, we zijn een heerlijk weekje op vakantie geweest. En oh wat was het lekker warm en voor ons was het daar ook code geel, maar dan van het bier! Erg blij en code rood voor de Tia Maria Erg blij
Wel veel gelopen, soms wel 17.000 stappen op een dag en dat in de warmte met steile weggetjes.

Vanavond weer thuis en ik kon het niet laten om even op de weegschaal te springen. Het valt denk ik geweldig mee. Met kleren aan en dan 's avonds wegen in plaats van ochtends in Eva kostuum, al met al anderhalf kilo erbij.

Morgenochtend kijken wat de schade echt is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 jun 2016 20:54    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vanochtend dan gewogen. 62,8
Een kilo zwaarder dan vorige week donderdag. Dat valt reuze mee na zo'n vakantie week. En dan houd ik ook nog weer vocht vast. Dus dat komt allemaal goed!

Wat deze week wel bij me opviel is dat ik een beetje een laat maar waaien gevoel had. Vooral als ik sommige zeer zware obesitas toeristen in het hotel zag. Dan spreek ik echt over 200+ kilo Geschokt
Ze hadden merkbaar veel ongemakken door hun erg zware gewicht.

Maar nu weer naar mezelf kijken Lach en ik weet dat er best nog wel wat af kan en ik me lekker fit voel als ik gezond eet. Dat is toch echt belangrijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 jun 2016 8:56    
Moderator

Reageer met quote
pfft een eyeopener als je dat ziet Geschokt
lekker gezond eten en af en toe een uitspatting
ik ben 1.5 kilo zwaarder na 2 weken vakantie en ga met plezier weer aan m'n gezonde voeding

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 25 jun 2016 9:08    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Inderdaad een eye opener!

Inmiddels is de kilo er al weer af gelukkig, met nog een paar onsjes extra. Vanochtend: 61,6.
Nu pas zaterdag weer voor het echie wegen, omdat ik pas afgelopen zaterdag mijn gewicht heb ingevuld. Dus ik heb nog een paar dagen om er misschien nog wat extra onsjes eraf te krijgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 jun 2016 12:48    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weegdag: de vakantiekilo is eraf!

Afgelopen week toen ik tussendoor woog, woog ik nog wat minder, maar vanochtend gaf de weegschaal 61,8 aan. Dus dat maar aanhouden. Ik ben allang blij dat die kilo er weer af is.

Gisteren lekker een stukje gefietst. Noodgedwongen, dat dan weer wel Lachen
Mijn fiets was na 30 jaar trouwe dienst te hebben verricht aan vervanging toe. Bij de bouwmarkt was er een aanbieding van een oerdegelijke fiets (terugtraprem, heerlijk!! en LED verlichting ipv verlichting via een zwalkende dynamo) die ik niet kon weerstaan en dus manlief terug naar huis met de auto en ik op de nieuwe fiets.
Heerlijk om na een tijdje weer even te fietsen, maar 5 km maar toch!
Het enige was dat ik een plensbui onderweg over mij heen kreeg, maar dat mocht de pret niet drukken, ik ben weer mobiel Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 jul 2016 11:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 19, 20, 21 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 20 van 38