Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Mei's dagboek

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 36, 37, 38  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Weegdag: zelfde gewicht als dat van vorige week.
Dat valt me best nog wel mee. Vorig weekend een tompouce gegeten en 2 glazen wijn gedronken.
De dagen erna wel goed op de punten gelet, maar dat merk ik hopelijk volgende week wel.
Ik heb niet zoveel kunnen lopen als normaal de afgelopen dagen gemiddeld 7300 stappen. Maar afgelopen zondag wel die uitschieter van 15548 stappen! Dat record wil ik deze week gaan verbeteren!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 feb 2016 10:07    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lekker vroeg op vanochtend. Om kwart over 7 ging de wekker. En dat is voor in het weekend best wel lekker vroeg.

Vanochtend me toch maar eens aangemeld voor de aanbieding van Weight Watchers-online. Een maand voor nog geen tientje. Eens even een maandje goed in de smartpoints komen zonder steeds het boekje erbij te moeten pakken.

Eergisteren trouwens een nieuw stappenrecord: 20.604 stappen!

Vanochtend meteen even gekeken hoeveel active points dat zou opleveren...18 points.
Maar ik ga mijn active points die ik ga halen in ieder geval niet inzetten, als dat eigenlijk nog zou kunnen.

In ieder geval merkte ik die stappen wel op de weegschaal vanochtend. Toch al een paar onsjes eraf na het laatste weegmoment. Maar de week is nog lang...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 feb 2016 11:07    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
goed dat je je hebt aangemeld,werkt idd makkelijker met de planner
ik heb het ook gedaan en zie al resultaat

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 13 feb 2016 14:14    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja, ik ben blij dat ik het gedaan heb, Dini. Wel mooi om het een maand uit te testen.

Weegmoment: 6 ons afgevallen!

Niet echt anders gegeten dan de andere weken, ook niet meer stappen op mijn stappenteller dan vorige week, op die uitschieter van ruim twintigduizend na dan Erg blij

Wel ben ik deze week, weer na een paar maanden, ongesteld geworden. Tja die overgang is echt een crime. Maar het scheelt misschien dus wel in gewicht. Ik houd er niet zo van om over te praten/schrijven, maar het is wel weer fijn dat ik over een tijdje hier terug kan bladeren hoe het ook alweer was en of het van invloed was.

Die aanbieding van Weight Watchers online voor een tientje de eerste maand is echt een aanrader. Dit is mijn 6e dag. Dus ik kan er nog ruim 3 weken gebruik van maken. En dan de knoop doorhakken.

Menu voor vandaag:
o: griekse yoghurt 0% met koffielepel honing (5)
t: 2 wasa crisp ultra thin sesame met smeerkaas en radijs (3)
l: 2 plakken roggebrood, halv. en linera paté (9)
t: appel
d: pittige runderschotel anderhalve portie (Weight Watchers-recept) (11)
t: mandarijn
t: koffie met halvolle koffiemelk over hele dag (2)

Best wel veel eten nog om die 30 dagpunten op te maken. Maar die heb ik wel nodig, vandaag weer een lange wandeling voor de boeg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 feb 2016 9:59    
Moderator

Reageer met quote
wat ik fijn vind van de planner is dat je goed kunt zien waar je de mist ingaat...als je een verkeerde keuze maakt schiet je dagtotaal omhoog!!!jer schrikt je wezenloos van wat sommige dingen "kosten" Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 18 feb 2016 10:46    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
wat ik fijn vind van de planner is dat je goed kunt zien waar je de mist ingaat...als je een verkeerde keuze maakt schiet je dagtotaal omhoog!!!jer schrikt je wezenloos van wat sommige dingen "kosten" Erg blij

Inderdaad! Echt schrikken hoor af en toe.
Ik had afgelopen week magere yoghurt met perzik in huis van de AH, 5 punten per portie! Maar niet genomen....Manlief maakt het wel op Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2016 11:09    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag volg ik precies een week Weight Watchers online. En vanaf vorige zaterdag ben ik ruim een kilo afgevallen.
Ik woog vandaag zelfs 6 ons minder dan op mijn weegmoment hier bij de club afgelopen donderdag! Geschokt

Nu maar hopen dat het volgende week donderdag nog zo is! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 20 feb 2016 11:13    
Moderator

Reageer met quote
super Mei...de 2e week gaat meestal minder snel maar elk onsje is er 1 Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 20 feb 2016 18:18    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
super Mei...de 2e week gaat meestal minder snel maar elk onsje is er 1 Erg blij

Dat ben ik helemaal met je eens. Vooral als het een keer heel wat onsjes zijn Erg blij
Kan ook komen omdat ik al maanden niet ongesteld was geworden.
Die overgang weet wat.

Wel alweer ondertussen wat onsjes minder. Het gaat goed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 feb 2016 14:32    
Vrouw Weeggegevens   Mei
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weegmoment: deze week 7 ons eraf!
Maar even van genieten nu het zo snel gaat. Dat zal ik niet vaak meemaken Erg blij

Buikomvang wordt ook wat minder, daar doe ik het eigenlijk voor. Ik ben een echte 'appel'. En er moeten nog heel wat centimeters af vond de huisarts tijdens de bloeddrukcontrole een paar maanden geleden.

Wil zo gaan wandelen, maar op het moment sneeuwt het hier behoorlijk, wel natte sneeuw.
Stappenteller gemiddelde deze week toch ruim 9.000 stappen per dag.

Dagmenu vandaag:
o: plak roggebrood met halv. en linera paté (5)
t: appel
l: wasa ultra thin sesam met smeerkaas en volkoren knackebrot met halv. en lever (5)
t: mandarijn
d: volkoren spaghetti met mager rundergehakt, beetje sugo pastasaus en roerbakgroente (13)
stoofpeertjesvla (7 !)

Laatst aangepast door Mei op do 25 feb 2016 11:30, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 feb 2016 11:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 36, 37, 38  Volgende
Pagina 16 van 38