Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Medicijnen om af te vallen

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Greetje
In memoriam

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hier staat een apart stuk over onder deze Topic
groeten Greet Erg blij

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 29 jul 2008 15:57    
Vrouw Weeggegevens   Su5anne
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat fijn dat de medicijnen aanslaan! Gebruik je het nog steeds??? Nog steeds last van hartkloppingen??
Ben benieuwd of het ook voor langere tijd BLIJFT werken.
Met alleen gezond lukt het op den duur niet meer en blijf je op hetzelfde gewicht zitten... errug irritant.

daarom was ik er nieuwsgierig, omdat je laatste bericht weer een paar weken geleden was.

gr SUsanne

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jun 2009 16:57    
Vrouw Weeggegevens   Alex-il
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: 1000 cal. gezond eten

Reageer met quote
Hoi hoi,

Ik heb een tijd geleden xenical gebruikt, niet lang genoeg om te zeggen of het wel of niet werkt, ik werd stapel gek van de wc bezoeken die je erbij krijgt, geloof mij het is een nare gewaarwording zoals al eerder gezegd zorgt het ervoor dat er een deel vetten die je tot je genomen hebt niet opgenomen worden door de darmen, het was bij mij geen diarree maar echt puur vet wat ik kwijt raakte, Soms kun je dit niet ophouden en na nou ja alle nare gevolgen van dien. ( ik vond het geen aanrader)

Maar de Reductil vind ik wel een succes, ik gebruik het nu in combinatie met een 1000 cal dieet waarbij ik 1 maaltijd vervang
door een modifast shake.
Daarbij sport ik ook en zie mijn ticker het werkt echt.
Als je hierna weer gewoon gaat eten zoals hiervoor ga je natuurlijk weer aankomen, je zal dus ook je eetgewoonte aan moeten passen, maar ja dat werkt natuurlijk in veel gevallen zo.

Daarnaast zijn er inderdaad bijwerkingen, van hartkloppingen en dergelijke ( ook dit zijn geen fijnen dingen)
Ik moet wekelijks op controle bij een arts en dieetist, dus zomaar gaat het niet.
En ja het kost een hoop geld.
Ik ken iemand in zwitserland die het nu 1,5 jaar gebruikt ook onder leiding van een arts en die is nu bijna 30 kg kwijt.

ik hoop dat je hier iets aan hebt, bij het maken van je keuzes,

Veel succes,

Groetjes Alex-Il

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jun 2009 22:08    

Reageer met quote
wat goed dat de reductil aanslaat!!
Ik denk dat reductil beter is dan xenictal. Vaak naar de wc is inderdaad niet zo'n pretje, maar dat is denk ik fijner dan hartkloppingen?!
Ik ben alleen bang dat het niet op zal schieten met xenictal, want dat neemt het "hongergevoel" niet weg, en zoiets heb ik nodig want ik eet echt de hele dag door. Ik heb zo periodes dat ik de hele dag "gezonde"dingen eet ( veel brood met gezonde dingen erop, eierkoeken fruit weinig/mager vlees ), maar het kan ook zo omslaan in wat minder gezonde dingen.... ( you know .... )
Ik ben alleen een beetje bang voor de hartklopping... Sip

Ik heb echt last van jojo-en in mijn gewicht dat is mijn grootste probleem. Ik kan nooit voor langere tijd mij aanwennen om "altijd" stabiel op gewicht te blijven.

gr Susanne

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2009 10:13    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
In memoriam

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hoi Suzanne

Die etenswaren krijg je juist honger van. Je moet juist meer eiwit nemen, mager vlees en vooral ook vette vis en fruit en groenten en halfvolle yoghurt , veel minder brood, geen eierkoeken. Eet dan liever en volkoren beschuit met aardbeien en drink meer water of een wijnglas puur sinaasappelsap of appelsap geen zoetstofbevattende dranken. Je krijgt daar juist heel veel trek van.
groeten Greet Erg blij

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2009 11:19    
Vrouw Weeggegevens   Piranhaaitje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Su5anne schreef:
wat goed dat de reductil aanslaat!!
Ik denk dat reductil beter is dan xenictal. Vaak naar de wc is inderdaad niet zo'n pretje, maar dat is denk ik fijner dan hartkloppingen?!
Ik ben alleen bang dat het niet op zal schieten met xenictal, want dat neemt het "hongergevoel" niet weg, en zoiets heb ik nodig want ik eet echt de hele dag door. Ik heb zo periodes dat ik de hele dag "gezonde"dingen eet ( veel brood met gezonde dingen erop, eierkoeken fruit weinig/mager vlees ), maar het kan ook zo omslaan in wat minder gezonde dingen.... ( you know .... )
Ik ben alleen een beetje bang voor de hartklopping... Sip

Ik heb echt last van jojo-en in mijn gewicht dat is mijn grootste probleem. Ik kan nooit voor langere tijd mij aanwennen om "altijd" stabiel op gewicht te blijven.

gr Susanne

Ik wil niet de pret verpesten.. Maar gezien je gewicht kom je niet echt in aanmerking voor deze medicijnen. Deze zijn bedoeld voor mensen met morbide obesitas. Ik vraag me dan ook af waarom je er toch naar geinteresseerd ben, ook gezien het feit dat je een ontzettend mooi gewicht hebt.

Hapdagboekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2009 12:04    

Reageer met quote
omdat ik niet altijd een mooi gewicht heb... ik zit nu in een normale periode... maar in de winter waren dat er meer dan 15kilo erbij... en zo blijf ik jojo-en 15 erbij 15 eraf en dat is niet erg goed. Mijn probleem is niet dat ik 100 kilo weeg... maar meer het schommelen hiervan.
Met andere woorden: slechte zelfbeheersing Lachen
Ik ben op zoek wat me een handje kan helpen als ik me weer 15 kilo erbij zit te eten...

Hmm ik moet echt minder brood eten ;-) hahaha
veel groente eet ik altijd wel, want daar hou ik van. Ik heb meer moeite met fruit... Sip Sinds kort heb ik grapefruit gekocht. Die vind ik uitgeperst wel lekker.

en aarbeien!! 1 kilo aardbeien 3 euro!!!!!!! YEAH smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2009 17:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2