Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Matthijs Vrieze - Lekker eten en gezonder afvallen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mariska1977
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Kent iemand hier het boek Lekker eten en gezonder afvallen van Matthijs Vrieze? Staan hier bijvoorbeeld echt goede recepten in waarmee je geleidelijk en gezond afvalt? Ik hoor t graag want zit er over te denken deze te bestellen via bol.

Groetjes,

Mariska
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 02 apr 2009 7:21    
Vrouw Weeggegevens   vlaflip26
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: niet snoepen

Reageer met quote
Ik heb het boek ook, van Mathijs zelf gekregen Erg blij
En er staan idd lekkere recepten in, veel verschillende soorten saus, aardappel bereidingen, groente breidingen en smoothie recepten. Ook voor elk seizoen 4 weekschema's en nog extra recepten per seizoen.
ook staan er tips in over hoe je gemotiveerd kunt blijven en hoe je gezond kunt afvallen. het boek is gebaseerd op 80% van je dagelijkse behoefte aan calorieën.
alleen wordt er veel gebruikt gemaakt van a-merken in de recepten, maar je kunt natuurlijk zelf ook de goedkopere varianten nemen.
Ik vind het iig een duidelijk boek, beter dan sonja. want mijn moeder heeft haar boeken en als ik daar in kijk en ik zie als ontbijt 1 cracker staan met 1 stukje fruit, dan zakt de moed mij al in de schoenen. en dat heb ik bij dit boek niet, hier krijg ik juist zin van om gezond te gaan eten.
Veel succes met afvallen.

Groetjes melanie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 apr 2009 13:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1