Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Marimar stelt zich voor

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Marimar
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hallo allemaal,
na in ruim 30 jaar evenzovele kilo's te hebben vergaard vond ik het op Nieuwjaarsdag 2010 mooi geweest.
Door de jaren heen heb ik gegeten volgens Montignac, Weight Watchers, WHJE, brooddieet, 1200Kcal-dieet, shakes, noem maar op.
Het enige wat ik ervan heb geleerd is dat ik erg gevoelig ben voor koolhydraten, dus is het zaak om deze te beperken.
Het lijkt me leuk hier een stuk motivatie te vinden.
Groetjes, Marimar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 apr 2010 8:16    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo Marimar,

van harte welkom bij de weegclub!

Steun genoeg hier we zijn allemaal blij met een gezonder gewicht.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt. De weegclub zorgt ervoor, dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week op een vaste zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat is de stok achter de deur om jezelf in het gareel te houden. Je weeggegevens zijn zichtbaar voor de andere deelnemers doordat bij al je forumberichten een blauw knopje komt te staan dat ernaar verwijst. Ook kun je een ticker aanmaken.

Wat vind je verder bij ons:

* Recepten: De deelnemers van de weegclub hebben al heel veel recepten verzameld. We hebben recepten die geschikt zijn voor allerlei verschillende diëten.

* Tips: Op de weegclub kan je ook heel veel tips en adviezen vinden. Zoek je iets specifieks ga dan naar de zoekpagina.

* Extra motivatie: Tja, die vind je hier volop... Kijk bijvoorbeeld eens bij het overzicht van de mensen die hun streefgewicht gehaald hebben, bij de succesfoto's Of wat dacht je van het motivatiedraadje?

* Dagboeken: Veel deelnemers houden goed bij wat ze eten en overleggen daarover met andere deelnemers. Het is vaak een goed idee om zo'n eetdagboekje voor jezelf aan te maken, zodat je zelf inzicht hebt in wat je eet en of je goed bezig bent. En zodat andere deelnemers je kunnen aanmoedigen of steunen. Ook kun je in de babbelbox eventueel een dagboekje aanmaken voor andere gebeurtenissen in je leven, die niet per sé met eten of diëten te maken hoeven hebben.

* Ticker: Je kunt een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan, en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Deze ticker kun je eventueel ook onder al je berichtjes laten verschijnen (zoals ik dat ook doe). Voor meer informatie over de mogelijkheden, klik hier.

* Sprintje: We organiseren ook regelmatig een actie, waarbij we met een groep weegclubleden een afvalsprintje houden om er even extra fanatiek tegenaan te gaan. Dit soort sprintjes is altijd erg motiverend en gezellig. Wil je meedoen? Kijk dan eens bij de sprintjes die nu bezig zijn: klik hier.
... En een extra tip: kijk ook bij anderen in hun (eet)dagboekjes en geef hen ook jouw respectvolle commentaar, advies en steun. Deze mensen zullen dan waarschijnlijk hetzelfde doen voor jou!
[/color]

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes,

We bestaan van sponsoring en de spontane donaties van de deelnemers.
https://www.weegclub.nl/donaties/

Laatst aangepast door Ellen op za 13 jul 2019 11:34, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 05 apr 2010 11:14    

Reageer met quote
Dank je voor dit uitgebreide antwoord.
Aangezien deze week mijn vrije week is, kan ik mooi beginnen met me inlezen; en dan niet alleen hier, heb ook het boekje Grip op koolhydraten gekregen, daar ben ik vandaag in begonnen.
Wat een informatie.
Ik krijg het gevoel dat ik m'n overgewicht nu voor eens en altijd aan kan gaan pakken....
groetjes, Marimar.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 apr 2010 21:18    
Vrouw Weeggegevens   VickyBast
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers Flexipoints

Reageer met quote
Hallo Marimar,
Welkom bij het weegclubje!
Ik kan je echt aanbevelen om aan te sluiten bij een sprintje. Je volgt elkaar dan voor een bepaalde tijd en kan lekker bij elkaar je upjes, je downtjes en wat-je-maar-willetjes kwijt. Werkt echt ontzettend motiverend om samen met enkele andere weegclub-dinnen een eind weg te kletsen over elkaars wel en wee in de strijd die we hier met z'n allen delen.
Hoe dan ook, de eerste stap is gezet! Veel succes met de verdere stapjes!!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 apr 2010 15:15    

Reageer met quote
En vanaf hier heb ik het laten liggen; gewoon door allerlei omstandigheden.
Nu zijn we een jaar verder, er is meer rust in mijn hoofd en ik wil het afvallen weer op gaan pakken.
De komende dagen ga ik het boek Grip op Koolhydraten herlezen, en vanaf maandag ga ik GoKken!
Groetjes, Marimar.

Mijn dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 08 apr 2011 21:03    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hoi Marimar, ik zie dat je gezellig bij "ons" al een eetdagboekje hebt! Komt goed meis. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 09 apr 2011 11:00    

Reageer met quote
Heb de afgelopen jaren flink aan zitten kloten met diëten. En ja, die werken alleen zolang je bezig bent.
Ik ben nu een paar weken weer back on track met Weight Watchers, gewoon gezond eten in normale porties en af en toe iets extra's dat binnen de punten past.
De eerste kilo's zijn er af.
Wat is er veranderd? Wat doe ik nu anders?
Ik ga naar de workshops zoals ze nu heten. Dat is mijn stok achter de deur. Dacht namelijk altijd dat ik het online wel af kon, lekker veilig ook want niemand ziet je, je hoeft niet in de groep.
Maar. Dat werkt voor mij dus niet.

Ik ga me ook even voorstellen in de Weight Watchers-groep en start daar een nieuw dagboek.

Mijn dagboek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jul 2019 10:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1