Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Maria is in the house

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Maria G
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: E.G.A.

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Ik ben Maria, 50 jaar en woon in Roosendaal (NB)
Ik ben gestart met EGA en zal dit projekt in mijn eentje moeten doen omdat hier in Roosendaal eo geen cursus hiervoor wordt gegeven.
In een ver verleden heb ik dit echter ook gedaan dus ik ga ervan uit dat ik het wel weer op kan pakken.
Alle hulp is dus mee genomen.
Groetjes Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 apr 2015 16:01    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo Maria, van harte welkom bij de weegclub.
Hier ben je niet in je eentje steun genoeg

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum EGA

Van links naar rechts:
Odette, Ellen,
Coby, Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 25 apr 2015 18:18    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ha Maria, WELKOM!!
Je hoeft sowieso niet in je eentje hoor, sluit je lekker aan bij de EGA sprint en zoek onze boekjes maar op.. Het zou ook leuk zijn als je je eigen boekje maakt (zoals Ellen al schreef)

We zien er naar uit je beter te leren kennen!
Groetjes van Nienke

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 apr 2015 23:26    

Reageer met quote
Goeiemorgen dames,
Bedankt voor jullie reactie's.
Ik ben niet zo'n dagboekjes mens en ik volg de cursus dus moet ik mijn dagboekje al leveren bij EGA en ik hou ook My Fitness Pal bij online.
Ik heb een Garmin Vivofit (stappenteller) en kan zo bij houden wat ik verbruik aan calorieën en via My Fitness Pal hou ik zo bij wat er in komt aan calorieën. Dit had ik overigens al voor ik begon met Ega maar wil dit nu ook goed bijhouden.
Ik zal dus wel kijken of ik toe kom aan een dagboekje hier in vullen, maar ik vind het nu al dubbel op ;-)
Maar ik stop want moet zo mijn kraampje voor de carnaval op gaan bouwen ivm Koningsdag.
Zullen dus wel weer de nodige stappen gezet gaan worden vandaag.
Groetjes,
Maria
p.s. nu hoop ik wel dat hij hier onder jullie reactie's verschijnt en geen nu bericht aan maakt. Verward
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 apr 2015 8:40    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Een dagboek maak je voor jezelf om eens terug te kijken wanneer het goed of iets minder gaat.
Of om gewoon in te babbelen hoe het met je gaat
Om je ticker te zien moet je de URL in je onderschrift plakken in je profiel zie link bij voorstellen.

Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 27 apr 2015 9:10    

Reageer met quote
Eens kijken of die ticker me gelukt is

Als ik naar het voorbeeld kijk dan zou het idd gelukt zijn ;-)
Proberen er aan te denken om hem in te voegen als ik iets plaats.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 apr 2015 12:38    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Klik even op de link met uitleg over de ticker. Vraag Je moet hem in je profiel bij 'onderschrift' plakken, niet in elk bericht wat je post. Als je het 1x goed doet verschijnt-ie namelijk automatisch onder al je berichten. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 apr 2015 12:42    

Reageer met quote
Leuke ticker Maria! Vrolijke kleurtjes Erg blij

Ik zal je een seintje geven als ons nieuwe sprintje gestart is zodat je mee kan doen.. Altijd gezellig met nieuwe mensen erbij!

Je kan in plaats van een voedingsdagboekje ook een babbelboekje beginnen.. Een plek waar weegdinnen je kunnen volgen en beter kunnen leren kennen.. De babbelboekjes vind je.. Oh.. oeps.. ze bestaan niet meer..

Nou dan start je bij EGA gewoon je eigen babbelboekje.. Want iedereen is vrij om een dagboekje naar eigen inzicht te vullen..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 apr 2015 19:48    

Reageer met quote
Ha: de nieuwe sprint is daar.. Je kunt je inschrijven door in het vakje linksboven naast de sprint je sprint-streefgewicht in te vullen. Dus wat je denkt te wegen aan het einde van het sprintje..

Zo'n sprint geeft een extra stimulans om door te zetten je beste beentje voor te zetten..

https://www.weegclub.nl/forum/ega-eet-gezond-met-aandacht-t50748.html#2232779

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 apr 2015 20:09    

Reageer met quote
FF tjekke Kaatje of hij nu vanzelf bij mijn berichtje komt te staan..... whaaa, gelukt. Nu zag ik nog iets staan over een plaatje bij je naam, dus dat gaan we ook eens proberen. Uhm.... maar wat. Ik met één van mijn gekke bekken..... mijn eigenste kikker met foto toestel.... als mijn alter ego Fientje...
Wordt vervolgd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2015 18:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2