Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Major moet afvallen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Major
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi allemaal,
Mijn nickname is Major. Ik ben 39 jaar en ik heb last van overgewicht. In het verleden heb ik heel vaak geprobeerd om af te vallen, maar dat is natuurlijk niet gelukt. Het woordje "proberen" zegt al genoeg.
Maar nu schijnt dat ik een te hoge bloeddruk heb, dus nu zal ik echt moeten.
Ik heb inmiddels een diëtiste benadert maar ik heb nog een extra stok achter de deur nodig, dus vandaar dat ik me hier heb aangemeld.
Nu zal het niet meer bij proberen moeten blijven, ik moet nu echt serieus aan de bak. Ik ben in mijn hoofd druk aan het werk om mijn verslaving voor zoete en vette dingen om te zetten naar het eten van veel gezondere producten, iets wat erg moeilijk voor mij is omdat ik zo goed als geen groente lust.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 sep 2016 12:24    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hoi Major, van harte welkom bij de weegclub.
Weet je al op welke manier je de strijd aan wilt gaan met de overtollige kilo's en je suikerverslaving?
Ik zou een low carb dieet adviseren, eigenlijk zelfs GOK omdat je daarbij wel veel goede vetten eet.
Maar 'gewoon' gezond eten kan natuurlijk ook! Onderstaande links helpen je die kant op.
Veel succes!

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ons team wordt aangevuld met ervaringsdeskundigen: Coby, Dauphine, Kunstig, Mamdarijn, Moniek en Pianojuffie. Ieder heeft haar eigen 'specialiteit'. Ze zijn er om je ondersteunen, te motiveren en eventuele dieetvragen te beantwoorden.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 12 sep 2016 20:17    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Welkom Major, een besluit nemen is een goede eerste stap. Hier aanmelden is nog beter, samen staan we sterker immers.
Maak eerst een plan. Doe zoetigheden de deur uit, geef ze weg of gooi ze weg. En dan minstens 3 maaltijden per dag (met groenten omdat die nodig zijn en je goed vullen, zodat je niet zo snel weer honger krijgt) plus twee keer een tussendoortje dat past bij de manier van eten die kiest. Lach De diëtiste gaat je dit soort dingen vast ook nog uitleggen. Lachen
Veel succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 sep 2016 0:10    
Vrouw Weeggegevens   Major
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Bedankt voor het welkom Erg blij
Van de diëtiste heb ik nog niks gehoord, ze heeft me nog niet teruggebeld, maar ik ga er niet op zitten wachten.
Inmiddels heb ik al mijn snoep weggegooid. Ik heb alleen nog een pakje koekjes in huis, maar daar kan ik prima afblijven want die is van ons samen. ja, ik ben een stiekeme eter. Niet dat mijn man dat niet in de gaten heeft natuurlijk...

Ik ga een eetdagboekje bijhouden en ik zal me maandag ook gaan aanmelden voor de weegclub. Maandag is mijn weegdag, ik doe het nu alleen nog niet wekelijks.

Ik denk dat ik het vooral ga doen met gewoon stoppen met snoepen en minder vet eten. Een speciaal dieet is voor mij niet weggelegt, ik ben daar een veel te lastige eter voor.
Ik eet 4 maaltijden per dag vanwege mijn idiote werktijden, maar gezien het feit dat ik tussendoor altijd een lege maag heb is dat denk ik niet te veel. Ik ontbijt met een schaaltje brinta om half 5, dan eet ik om 8 uur 2 bruine boterhammen, en dan vervolgens om 1 uur weer 2. Dan eet ik om 6 uur warm. In de ochtend, op werk, kan ik me meestal nog wel inhouden als tussendoor mijn maag leeg is, maar vooral de middagen als ik alleen thuis ben zijn voor mij een enorme valkuil.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 sep 2016 14:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1