Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Madeliefs Dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 212, 213, 214  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ma de lief
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Vanavond 125 gr aardappelen gehad
125 gr bloemkool ( mocht 200 gr, is echt veel)
1 eetlepel magere jus
75 gr runder tartaartje..... smullen

Lekker gegeten.....zit ook goed vol voor de avond...
Heb ook al even weer op de crosstrainer gestaan...2x een kwartier.Heuvel op heuvel af....

Heb ooit eens gehoord dat het eerste kwartier warming up is zeg maar en dat het tweede kwartier pas wat met je lichaam doet....
Dat merk ik ook wel, zweet dan wat meer.....alleen maar goed Uitroep
Mijn uithoudingsvermogen wordt er ook alleen maar beter van.... Kerst lach

Het eerste kwartier verbruik ik 50 cal, en het tweede kwartier ook dus samen 100 cal. elke avond, he....alleen niet als ik een avonddienst heb....maar dan loop ik al genoeg rond....

Vandaag weer goed doorgekomen.. weer een dag erbij die me laat afvallen....haha.
Ik ga vrolijk verder...

liefs Madelief Uitlachen

Ik blijf hier nog wel even, maar niet mijn hele leven Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2011 23:02    

Reageer met quote

Lief dagboekje,

Ik krijg echt al weer het gevoel van de laatste dagen te pakken, als ik nu naar buiten kijk...alles is wit, het ziet er echt winters uit...heerlijk...en lekker warm bij de kachel Uitroep ...moet nog wel wennen aan die kou, terwijl ik echt van de winter hou Uitroep ..gezellig Uitroep

Vanochtend heel passend bij het weer buiten...1 kom halfvolle melk (250gr) met 4 eetlepels brinta....melk extra warm gemaakt....heerlijk, echt genieten, ik had het gisteravond al in het boek zien staan.....mijn maag brulde...maar het voelde goed, heel goed, ik keek uit naar de brinta van vanmorgen...en ik moet zeggen als je er zo naar uit kijkt...smaakt het echt naar meer Uitroep ......

ooo en wat zie ik...voor straks, ik had het nog niet gezien..als tussendoortje, een plak ontbijtkoek met halvarine....lekker bij de koffie.. smullen
Nou het gaat weer goed komen vandaag... erg lekkere dingen..vanavond ook...puree zie ik staan, ben ik gek op , heerlijk....
En dan ook nog afvallen....wow...

Straks meer.....
liefs Madelief Uitlachen ...Later..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 nov 2011 10:37    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

De koffie met het plakje ontbijtkoek met halvarine was....heerlijk, lekker even van genoten Uitroep

Lunch ook goed. 1 volkoren cracker met 1x halvarine en 1x halvajam aarbei....mmmmm
250 gr magere yoghurt met 2 eetlepels cornflakes
1 glas water erbij..

Nu even Boodschappen boodschappen doen....eierkoeken halen...mag er straks 1 als tussendoortje hebben...mmmm

liefs Madelief Uitlachen ...tot straks...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 nov 2011 14:03    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Heb de eierkoek net op bij de koffie...heerlijk...genieten , hoor....en ...langzaam op eten...geniet je er nog meer van Uitroep

heerlijk Uitroep
200 gr bladspinazie (wel veel, misschien iets minder)
75 gr rundergehaktbal......mmmmm
1 juslepel magere jus
1 glas water

Tussendoor 2 mandarijnen, maar ik neem een sinaasapple....heb geen mandarijnen......haha

Ik neem ze mee naar mijn werk, vanavond avonddienst tot half 12, ben laat thuis, misschien kom ik nog even om het hoekje kijken na mijn dienst.......

Het is heel goed gegaan vandaag tot nu toe....helemaal sonja Uitroep voelt goed.... ik voel me nog steeds sterk om het vol te houden...oja, hoorde net bij het kerstsprintje... dat er in december een nieuw winterboek van sonja uitkomt.....wow...dat was mij helemaal ontgaan...ik ga zo nog even op de sonja bakker site kijken wat dat dan voor boek is......want die moet ik hebben natuurlijk, staan vast weer geweldige recepten, tips ,menuus etc. in.....

ik ga even kijken....
Bye (Nederlands=Dag) liefs Madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 nov 2011 16:19    
Vrouw Weeggegevens   A1968

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Fijn dat je nog steeds zo gemotiveerd bent......leuk dat je een sonja sprintje bent gestart Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 nov 2011 20:14    
Vrouw Weeggegevens   found-myself
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
He madelief

Jij bent echt altijd zo gemotiveerd en opgewekt.
Ik heb een beetje een rot week, veel kaakpijn gehad, beroerd van de antibiotica kuur en vreselijke maagpijn van mn pijnstillers
Dus hte ten is echt een probleem
Maar ik zou best met een sprintje mee willen doen voor extra motivatie zeg maar.
Al1 ik weet niet echt hoe dat werkt.
En wanneer start het?
Suc6 en alvast weltrusten
Liefs mij

DOEL: Langzaam afvallen en niet meer aankomen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 nov 2011 23:06    

Reageer met quote
He he eindelijk weer thuis....lekker gewerkt...
veel weer afgelopen..dus de crosstrainer niet gemist Uitroep

ja Astrid, ik dacht...wat jij kan kan ik ook ....haha...en toen werd het een sonja bakker kerstsprintje Uitroep
Doordat ik blijf afvallen blijf ik ook zo gemotiveerd....kan er niks aan doen... gaat vanzelf Uitroep

Hee found -myself... volg je sonja bakker nog steeds? dan kan je nog wel meedoen met mijn sprintje...het is nog geopend dus kom maar gauw Uitroep

Het heet sonja bakkers kerstsprintje, je kan het vinden bij de open sprintjes...met de muis op weegclub (bovenaan)gaan staan en open sprintjes aanklikken Uitroep dan zoek je het sprintje op....klikt het aan en zie je wie er meedoen in een schema.Als jij dan je streefgewicht voor dat sprintje opschrijft en ik doe mee aanklikt, zit je automatisch ook in het rijtje van het schema Uitroep ......maar het is wel een sonja bakker sprintje, he.......je volgt nog steeds sonja bakker?...omdat er gezond eten bij je plaatje staat Uitroep..... Verward

Succes.....leuk als je meedoet....kunnen we elkaar flink stimuleren ...nog even voor kerst Uitroep Kerst6
liefs madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 nov 2011 1:10    

Reageer met quote
Lief Dagboekje,

het is echt minder koud dan de afgelopen dagen.....moet zeggen dat me dat wel bevalt.......hoewel ik een echt wintermens ben Uitroep

Ik denk dat het komt door het afvallen....heb het steeds zooo koud, in huis ook al...en als je dan ook nog naar buiten moet....brrrrr nu met al dat gelijn heb ik daar wel moeite mee......

Maar het is een goed teken....als je het koud hebt is de verbranding goed opgang Yes! (nederlands= ....en daar doe ik het voor Uitroep

Vanmorgen Ontbijt: 1 glas halfvolle melk...opgeklopt Uitroep

Straks tussendoor.......1 krentebol met halvarine en 30 + kaas Uitroep ....heerlijk, kijk ik echt weer naar uit.....mmmmm smullen

Nou ik voel me weer goed vandaag....had me even gewogen vanmorgen...omdat ik het steeds zo goed vol hou, moet ik s ochtends even op de weegschaal staan...ben dan zo nieuwsgierig....daar kijk ik dan ook echt naar uit s ochtends...spannend...en ...jaaa hoor ...weer naar beneden Yes! (nederlands= ...het gaat goed, heeeeel goed....ik vertel het nog niet...dat hou ik voor mijn weegdag,dinsdag, maar het komt helemaal goed hier Uitroep

En ik hoef die peppernoten niet, en die chocolademuisjes niet en die joppie Uitroep chips niet,en die chocoladekransjes niet....want wat heb je eraan.....niks...je voelt je alleen maar ellendig op dit moment als je aan de lijn bent en je zit dat allemaal op te kauwen...waarom...waarom...het heeft geen doel NU......zonde van je gewicht en de kiloos die er al af zijn en nog af gaan....Nee, ik heb het niet nodig...want ik heb een doel....( i have a dream....haha)

En dat is AFVALLEN....YES....en het gaat GOED.....
Ik ga zo door... ik hoef dat snoepgoed van sinterklaas niet.....totaal overbodig (wel lekker, hoor) maar nu even niet Uitroep

Ik ga er weer voor vandaag, ik ben sonja proof vandaag en het gaat me weer lukken Yes! (nederlands=

Straks meer....liefs Madelief Uitlachen ......

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 nov 2011 10:35    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

De krentebol met 30+kaas was over heerlijk....lekker van genoten....lust er zo nog wel 2....haha...maar dat doen we maar niet , he Uitroep

lunch: 2 cracottes crackers, 2x halvarine en 1x pindakaas en 1x appelstroop
1 glas karnemelk
1 glas water.

Lekkere magere lunch weer.... Uitroep
Straks tussendoor een evergreen.....die neem ik maar mee naar mijn werk......heb weer avonddienst nu tot 23.00 uur Uitroep

ipv warm eten neem ik een krentebol en een sinaasappel mee....mmmmm

En weer geen crosstrainer, he....maar is ook niet nodig... ik loop weer heel wat af .. dus dat komt wel weer goed
nou tot zover weer een dag erbij...het gaat goed en ik ga gewoon lekker door...
liefs Madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 nov 2011 14:35    
Vrouw Weeggegevens   A1968

Reageer met quote
Fijn weekend Madelief Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 nov 2011 17:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 212, 213, 214  Volgende
Pagina 49 van 214