Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Madeliefs Dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 212, 213, 214  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ma de lief
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Tussendoor, een appel gehad....weer een mooi bakje opgezocht de stukjes daar ingedaan...en lekker prikken met een vorkje....

heb zometeen een avond dienst...kom misschien vanavond(na mijn dienst) nog even om het hoekje kijken..

het gaat goed, hier....prettige avond Uitroep

liefs Madelief Uitlachen

Ik blijf hier nog wel even, maar niet mijn hele leven Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 15 nov 2011 16:07    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Lekker gewerkt vandaag, geen warme hap gehad, maar had een krentebolletje mee met een kiwi....
Tussendoor nog een appel gehad, en wat kipfiletplakjes..mmmmm
Dat was, en heb weer heel wat afgelopen vanavond, dus die crosstrainer heb ik niet gemist ......haha Kerst lach

Ik voel me goed, het is goed gegaan vandaag....komt goed....yes.
Tot morgen, weer een dag Erg blij
liefs Madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2011 0:48    
Vrouw Weeggegevens   bosschebol

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Fijn ma-de-lief dat je zo mooi omlaag gaat, weer 1 kilo eraf voor je en inderdaad 88.8 een heel mooi getal! Geniet ervan !

Vandaag vrij! Maar toch druk dagje, op de koffie naar vriendin, naar mijn moeder, vanmiddag naar de fitness en vanavond wandeling

fijne dag!
Bosschebol

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2011 9:13    

Reageer met quote
Heeee Bosschebol, wat leuk dat je weer even langs komt Uitroep
ja, het sprintje is afgelopen waar ik in zat bij jou, he, en zo kunnen we elkaar ook wel weer eens tegen komen Uitroep

Na de fitness nog een avondwandeling, zooo, goed, hoor Uitroep goede beweging allemaal, heel goed voor je stofwisseling, he, die blijft zo mooi draaiende Uitroep zet em op he, voor vandaag, en een gezellige dag met iedereen Uitroep
liefs Madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2011 10:17    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Ontbijt: 2 rijstwafels, 2x halvarine,1x appelstroop en 1x halvajam(aardbei)
1 glas halfvolle melk....jaaahaaa...opkloppen Uitroep
1 glas water Uitroep

Weer een lekker mager ontbijtje....maar goed ... ik doe het ergens voor Uitroep het gewicht moet naar beneden....voor kerst zeker Kerst6
Vanmorgen zag ik dat ik al weer wat afgevallen was Yes! (nederlands= ....maar ik zeg niet hoeveel....dat komt dinsdag weer in mijn weegmoment Uitroep
Maar het gaat goed...heel goed.... ik ga het volhouden....je voelt dat je afvalt, dat stimuleert al enormmmm Uitroep
Ik ga dooooor.... here I come.... Zwaaien
liefs Madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2011 10:24    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Wat is het guur buiten , zeg, en grauw....maar het heeft ook wel wat...echt november Uitroep
Ben even op de fiets weer naar de winkel geweest, lekkere dikke sjaal om....maar frissss hoor....

Tussendoor: 1 kiwi...ik mocht een speculaasje hebben, maar had niet zo n zin in zoetigheid.....goed , he Uitroep Dus werd het maar een kiwi Uitroep ....heeeel gezond.... Uitroep

Zometeen een heel lekkere lunch...mmmmm...straks meer daarover Uitroep liefs Madelief Uitlachen ....Later..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2011 12:58    

Reageer met quote
Lief dagbloekje,

Mijn lunch is op.....mmmm heerlijk gegeten Uitroep
wat mocht ik hebben....

1 grote waldcornbol smullen 1x halvarine 1x 30 +kaas en 1 plakje ham...aangevuld met tomaat en komkommer...Dus dat was echt smullen Yes! (nederlands=
tonijn met slablaadjes mocht ook, maar ik ben niet zo n viseter...
of gerookte kipfilet met een toefje ketchup...nou ik heb gewoon kaas en ham gedaan.......

Heerlijk...dat wordt weer hard crosstrainen vanavond Uitroep

ook nog 1 glas jus d orange...

Tussendoor straks een peer Erg blij
Nou voorlopig hoef ik niks,nada....zit helemaal vol van die ronde bol Uitroep

Daar kan ik de middag wel mee doorkomen.....
Zwaaien liefs Madelief Uitlachen ......tot straks..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2011 14:22    

Reageer met quote
Nog even een mooi plaatje om weer wat in de sfeer te komen....
kan er zo van genieten..

prachtig....
Kan er wel uren naar kijken.....nou ja..... Kerst lach

Nog even en ik ga weer naar de kerstmarkt in oldenburg, zoo gezellig...met een vriendin...voorheen altijd veel koffie met elke keer gebak...mmmm..maar dat gaat hem nu niet worden, echt niet...ik durf het niet eens...zo zonde om mijn gewicht weer omhoog te halen...ik moet eerst maar wat verder gezakt zijn met mijn gewicht....komt later wel weer eens...moet het nu nog niet doen....

Moet nu nog even in de versnelling blijven...want er moet nog heel wat af voor de gezellige kerstdagen....met maar veeeeel sneeuw Uitroep
liefs madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2011 14:44    
Vrouw Weeggegevens   josmurf
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten op eigen gevoel

Reageer met quote
hoi madelief,

gezellig dagboek heb je hoor,
en petje af voor je positieve houding......

I'm not planning to lose....no I'm not...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2011 21:19    

Reageer met quote
Dank jewel, josmurf...en ik vind het ook heel leuk dat je met het sprintje mee doet, gezellig....al die sonja bakker fans....haha...maar dan weten we wel waar het over gaat....streng of niet streng we gaan voor sonja Uitroep

Ik vind dit eetdagboekje echt een uitkomst, je kan zoo lekker van je afschrijven...heerlijk, alles wat ik voel , hoe ik me voel kan ik hier kwijt...en ik ben eigenlijk altijd een positief mens geweest... nu nog...als ik iets wil ga ik er ook voor, en lukt het een keer niet , dan laat ik dat ook duidelijk merken, dat ik het er moeilijk mee heb...maar ik ben ook zo, niet lang wachtten, direkt weer oppakken, en door gaan....en dat lukte me voorheen niet altijd, anders was ik niet zo zwaar geweest, toch Vraag

Maar nu ik 1x in de running ben..gaat het goed ,heel goed....en mede door deze eetdagboekjes..ook het gevoel van sociale controle heerst heel erg bij mij...ik moet me dan bewijzen...laten zien dat ik het nu echt kan...ik doe het ergens voor...ja , ik wil nu eindelijk wel eens afvallen...en het lukt... Yes! (nederlands= het lukt Uitroep

En door dat allemaal zo op te schrijven motiveer ik mezelf ook weer..... Erg blij

Ik vind het erg leuk hier....elke dag bij houden...het kost wel wat tijd...die moet je er wel voor vrij maken....maar ik heb een doel voor ogen en dat doel komt dichter bij....dus ik ga door.....
liefs Madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2011 22:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 212, 213, 214  Volgende
Pagina 48 van 214