Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Madeliefs Dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 212, 213, 214  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Madelief als ik je boekje lees wordt ik gewoon vrolijk wat ben je een positief mens.

En SUPER 10 kilo minder
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 08 nov 2011 23:11    
Vrouw Weeggegevens   ma de lief
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dank je Ellen....het gaat ook wel eens wat minder, hoor,.....maar idd over het algemeen ben ik wel positief ingesteld...zeker op dit vlak.....om het vol te houden....

Jaaaa en die 10 kilo, merk je hoor...ik moet steeds een riem om doen , als ik het vergeet zakt mijn broek af....haha.Ben ik niet meer gewend, he Uitroep

Maar het voelt heel goed....en deze eetdagboekjes..echt geweldig wat een uitvinding Uitroep stimuleerd ook enorm om het goed te doen...en je kan lekker alles van je afschrijven...en die sociale controle.....heel goed Uitroep ....ik had het hier veel eerder moeten ontdekken....was vast al slank geweest...haha.

Ellen, ik hoop dat je blijft komen lezen , hier......geeft mij weer stimulans om door te zetten, ook als het wat moeilijker gaat....Dank je Uitroep
liefs Madelief Uitlachen ..

Ik blijf hier nog wel even, maar niet mijn hele leven Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 nov 2011 0:32    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Wat ziet het er weer koud uit buiten...erg mistig....maar wel ...gezellig, ik hou er wel van....

Ontbijt:1 bordje brinta(= 250 ml halfvolle melk, 4 eetlepels brinta)

Heerlijk Uitroep ...paste ook helemaal met het weer buiten....een lekkere kom warme brinta.....heb er van genoten....

Handige sluiting zit er tegenwoordig op die pakken brinta, zeg Uitroep

Voor straks tussendoor : 1plakje ontbijtkoek
1 glas chocolademelk light
1 glas water ( ik drink meer, hoor)

Nou...dat tref ik wel weer even, wat veel als tussendoortje Uitroep en past weer helemaal bij het weer.....hoe is het mogelijk Uitroep

Straks ook nog een lekkere lunch, zie ik......ook weer veel.....straks meer daar over... Uitroep

liefs madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 nov 2011 11:00    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Net een heerlijke kop chocolademelk light gehad...lekker warm...het ziet er buiten nog steeds erg koud en grauw uit....
Lekker plakje ontbijtkoek erbij....nou...lekker..

Ik zat net te denken...heb ik weer die chocolademelk light Uitroep ik zou de chocolademelk van optimel proberen, die is ook nog iets van 45 cal. minder.. Uitroep helemaal vergeten...moet ik echt even om denken, want ik ben wel erg benieuwd hoe die proeft... Erg blij

mijn lunch......1 mueslibol met halvarine smullen
250 gr magere yoghurt met 1 stukje fruit

jaa...1 stukje fruit staat er....ja.. is het dan 1 hele appel of is het dan 1 klein stukje van de appel Vraag hmhmhmmmm...ik doe maar een hele appel...of 1 kiwi erdoor heen..ook lekker Uitroep Dat doe ik maar.
1 glas water er weer bij....

nog even een mooi plaatje...

Tot straks....
liefs madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 nov 2011 12:32    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Lekkere lunch gehad...de mueslibol..was een pistolet boulogne geworden...ik kon geen mueslibol vinden...ook nog niet eerder gehad, weet ook niet hoe hij eruit ziet....maar goed dit was denk ik net zo iets...lekker heel donker volkoren , met wat zonnebloempitten erin...lekker, hoor...was wel in de neiging om er 30 + kaas op te doen....maar dat staat niet in het menu, dus moet ik het nu niet doen....ik ga vast wel weer eens de fout in...niet te hopen...dan heb ik dit nu maar mooi binnen Uitroep

Alle beetjes helpen...die je vol houdt...ja toch Uitroep

Mijn nagels zien er werkelijk weer prachtig uit.....heb ze eerst wit gelakt, en toen zwarte coating erop gedaan....een cracking coating, dat laagje valt uiteen , over de witte nagellak heen....echt een kunstwerk om te zien....kruidvat heeft deze cracking nagellak van essence te koop voor maar 1,79 ofzo....en het geeft zo n leuk effect...en je voelt je gelijk weer mooi Uitroep

Ben je even ergens anders mee bezig, even afleiding van al dat lekkere eten om je heen.....peppernoten, choco kikkers..taaitaai, van alles hier in huis.....

liefs Madelief Uitlachen ....Later...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 nov 2011 14:26    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Mijn tussendoortje was een eierkoek, maar die had ik niet meer....toen werd het 1 ligakoek Uitroep

Warm eten: Macaroni met kip...heerlijk 225 gr....heb ook alles genomen....heel bord vol...heerlijk Uitroep

Wat is het buiten weer mistig,he....ziet er heel koud uit....is het ook Uitroep ben benieuwd wanneer het gaat vriezen deze week....

mooi, he...zo lijkt het een beetje buiten. alleen nog geen sneeuw.... Verward ..nu nog even sporten, boven op de crosstrainer Uitroep
liefs madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 nov 2011 20:22    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Ontbijt...moest snel want ik moest werken..... toch maar snel opgegeten dan verbrand het ook maar weer.....

1 cracotte cracker met halvarine en 30+ kaas. smullen
1 glas jus d orange ...had ik niet meer...
1 glas water.

Tussendoor; 1 banaan Uitroep

koffie koffie koffie Uitroep

Nog steeds erg koud buiten..... en mistig...echt november weer zo Uitroep
Past ook helemaal bij de sinterklaasintocht deze zaterdag....

Gister nog even flink bezig geweest op de crosstrainer, 2x een programma gedaan van een kwartier Uitroep
Zweten....vanochtend ook weer veel afgelopen op mijn werk...
Ben goed in beweging....haha..
Ben alweer benieuwd naar mijn weegmoment...dinsdag...maar dat duurt nog even....

Liefs Madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 nov 2011 12:20    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Lunch: 2 volkoren boterhammen....eindelijk brood...heerlijk...
met halvarine en 1x kipfilet en 1x 30 +kaas smullen
1 glas halfvolle melk..................opkloppen....mmmm
1 glas water.

Nou dat vult goed, en was heerlijk om brood te eten....ben gek op brood...

Vanmiddag tussendoor een sinaasappel.....ook lekker. Uitroep

Straks meer over het avondeten, moet eerst nog even naar de winkel Boodschappen

liefs madelief Uitlachen ....Later...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 nov 2011 14:08    

Reageer met quote
Tijd voor een mooi plaatje....

he, heerlijk even je zinnen verzetten....

gezellig..laat maar komen die horor winter....
liefs Madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 nov 2011 15:29    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

avondeten: 125 gr aardappelen
200 gr sperciebonen..heb ook echt 200 gr gehad...een hele bult....haha...maar het vult wel Uitroep
100 gr kabeljauw smullen ....heerlijk...even in de oven..totaal geen vet gevoel....mmmm
1 eetlepel magere jus
1glas water

Vanavond zie ik dat ik streng moet wezen....kom maar op...wil het wel voelen....dan weet ik dat ik aan de lijn ben....en mijn stofwisseling flink bezig is....

Zometeen nog even de koopavond in ...daarna gauw op de crosstrainer...raak er een beetje aan verslaafd....als ik het niet doe....raak ik een beetje in paniek....het moet ...en voelt goed..om het elke avond te doen.....zolang ik geen avonddiensten heb....
zit er 1 aan te komen...maar goed...doe ik het dan in de ochtend.....goed, he Uitroep ben nog steeds erg gemotiveerd...want ik wil nu eindelijk eens bij die 90 kg vandaan...en wel heel gauw..... Kerst lach

Bye (Nederlands=Dag) liefs Madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 nov 2011 20:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 212, 213, 214  Volgende
Pagina 44 van 214