Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Madeliefs Dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 212, 213, 214  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ma de lief
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Ik ben nu 7 weken lang bezig met sonja bakker dieet Uitroep en wat zie ik....in totaal al 9,9 kg kwijt......Yes... de eerste 10 kg zijn er af Uitroep Uitroep wow en dat in 7 weken.... Uitlachen

Op naar de volgende 10 kg Uitroep ....Wow....dat zou met kerst kunnen zijn......Ohhhhh...ik ben benieuwd..... Erg blij

Ontbijt: 2 cracottes crackers en 2x halvarine ( moest sandwich spread komkommer op, maar dat heb ik niet gekocht..... alleen boter vind ik ook wel lekker...)
1 glas water

liefs madelief Uitlachen

Ik blijf hier nog wel even, maar niet mijn hele leven Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 nov 2011 10:13    
Vrouw Weeggegevens   Cindy004
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Gefeliciteerd Madelief!

Echt goed van je dat je zo veel bent afgevallen, petje af hoor! Kan ik nog een voorbeeld aan nemen!

Geniet er lekker van, verwen jezelf met die mooie sjaal, en op naar de volgende 10! die ga je vast halen voor de kerst! dat zou inderdaad geweldig zijn!.

Ik ga denk ik straks na week 8, weer opnieuw beginnen in het boek, zodat ik ook op mijn streefgewicht zal komen. Eerst maar naar de 70 kilo, dan ben ik al helemaal happy! Ik heb zelf altijd een streven van 5 kilo eraf, en dan weer de volgende 5 kilo, totdat ik tevreden ben, en op gewicht kan blijven op dat gewicht!

Maar madelief, je doet het geweldig, en schijnbaar doet dat zondigen niet meer met je, geweldig!

Liefs,
Cindy

Mijn weegdag: Zaterdag!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 nov 2011 10:23    
Vrouw Weeggegevens   found-myself
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik zat het ook net te bekijken madelief, je ben gewoon al 10 kg afgevallen. Echt SUPER
Enne bedankt voor je positieve berichtje in mn dagboekje
Had ik echt ff nodig
Was een beetje down door al dat gedoe met mn kaak en dan nog 4 nachtdiensten, zodat je wel een mol lijkt.
Maar ook ik ga er weer voor.....Kreeg echt een enorm compliment van mn moeder dat ik zo goed afgevallen was.
Mijn kleding wordt soms al een beetje te groot maar ik heb een zusje die enorm groeit en bijna niks meer past, Nog ff dan kunnen we aan kleding ruil doen Lachen is wel fijn voor mij maar niet voor haar.
He suc 6 vandaag

Ik ga lekker mn bedje in

Liefs mij

DOEL: Langzaam afvallen en niet meer aankomen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 nov 2011 10:24    
Vrouw Weeggegevens   rabbit
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
he ma de lief. Denk zal eens even in je dagboekje kijken ) moet er zelf ook nodig weer eens mee bezig Schaam Schaam maar er zijn zoveel andere dingen moet zo aan de thuis fitness Sip maar ja gaan er ook weer calorien af haha.
Maar je hebt de flow helemaal te pakken he Lachen heerlijk is dat he. Bij mij gaat het ook zo goed op moment, heerlijk genieten.

Succes en groetjes Rabbit

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 nov 2011 10:32    

Reageer met quote
Hi Rabbit, leuk dat je even langs komt.... ja het gaat goed hier....had alleen niet zo n heel goed weekend, maar ondanks dat , toch afgevallen....en elke avond zo n beetje op de crosstrainer een half uurtje, 2x een kwartier Uitroep

ja ik vind dit dagboekje een uitvinding, echt....alles opschrijven , van wat je eet en hoe je je voelt...helemaal top...motiveerdt me enorm, hoor Uitroep geeft weer moed om door te gaan in moeiljke momenten etc....echt een uitvinding...leuk.Ik schrijf er dan ook trouw in....maar je moet er wel even de tijd voor nemen.....of hebben.......tot nu toe lukt mij dat aardig....

Ben blij dat het bij jou ook goed gaat....even doorzetten , he , in elk geval naar de feestdagen toe Uitroep ...eet je dan misschien ook weer minder omdat je dan niet wil aankomen.... Uitroep
liefs Madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 nov 2011 10:40    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Ik ga nu even naar de winkel...de tijd gaat weer erg snel voorbij....
Straks maar even bij de sprintjes rondneuzen....haha
liefs madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 nov 2011 10:42    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Net terug van de winkels...wat ligt er overal toch veel lekkers in de winkels...oooo.....allemaal voor sinterklaas...chocola,peppernoten,schuimpjes,spekjes....ooooo...maar ik ben tot nu toe nog sterk om er alleen maar tegen te lachen....haha.

Heb bij de hema die sjaal gekocht die ik op het oog had...nu om mezelf te belonen gekocht.... Yes! (nederlands= ..heb hem nu ook lekker om....heerlijk.... de sjaals vliegen trouwens wel de deur uit bij de hema....zaterdag zag ik dat het aangevuld was en nu dinsdag was het al bijna op......Jaahaaa...het wordt kouder in nederland.... Yes! (nederlands= eindelijk weer wat bij het jaargetijde past Uitroep

Tussendoor: 1 peer gehad.
1 glas water

koffie koffie koffie
De Lunch ook maar vast even opschrijven(typen,haha): 250 gr magere yoghurt met 2 eetlepels kellogs
1 glas water.

Tot straks....liefs madelief Uitlachen ....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 nov 2011 12:42    

Reageer met quote
lief dagboekje,

Vond de lunch niet echt super, de yoghurt was gewoon zuur met die cornflakes erin...geen suiker , he...niet echt lekker, ik neem het omdat het erbij hoort en yoghurt is goed voor de lijn...maar anders wist ik het wel.....liever een lekker volkoren boterhammetje...mmm... met 30 + kaas....haha

Heb net even wat oude broeken opgezocht....2 pasten helemaal goed...super Uitroep 1 nog niet, maar die zat altijd al wat krap....
Maar heb er weer 2 broeken bij die ik aan kan....het liefst wilde ik het iedereen showen.....maar ja....ben liever geen bekende nederlander....hahahaha...

[img]http://i84.photobucket.com/albums/k18/garciakd/love%20pictures/snowww.jpg[/img]

liefs madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 nov 2011 15:00    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Avondeten: 225 gr andijviestampot..... smullen
75 gr magere rookworst

Vanavond mag ik nog een sinaasappel hebben, maar even kijken of ik dat ga doen....had wel een heel bord vol eten, wat erg vulde Uitroep maar heerlijk, hoor Uitroep

liefs madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 nov 2011 20:08    
Vrouw Weeggegevens   tiesko
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Gefeli met je fantastische resultaat! Succes de komende week. X
[/list]

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 nov 2011 22:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 212, 213, 214  Volgende
Pagina 43 van 214