Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Madeliefs Dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 212, 213, 214  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ma de lief
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Jaaa Astrid....ja ik ga er weer voor...en idd een boek volgen , daar voel ik mij, het beste bij...( he dat rijmt, haha)
Ik ga er weer tegen aan..het moet....en ik voel me ook door jullie al weer gestimuleerd...ik zal het laten zien.. Uitroep
Ik zal me bewijzen....
Dank je Astrid ,voor je steun.....
liefs Madelief Uitlachen

Ik blijf hier nog wel even, maar niet mijn hele leven Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 nov 2011 11:57    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Heerlijk gegeten...als je minder mag...geniet je er ook meer van....en kijk je er echt naar uit... Uitroep

Lunch: 2 cracottes crackers 2 x met halvarine en pindakaas(de light had ik niet...dat maakt me niet zoveel uit, hoor, smeer er maar weinig op.....en er stond een sticker op van kies bewust....)

1 glas halfvolle melk....ja....jaaa... opkloppen Uitroep mmmmm allemaal schuim...en het vult.... Uitroep
En 1 glas water (ik drink wel meer hoor, maar die hoort er zo ook bij Erg blij )

liefs Madelief Uitlachen Bye (Nederlands=Dag) ...Later...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 nov 2011 14:07    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Tussendoor: 1 appel...maar ik ben ondertussen naar de winkel geweest en heb kiwiiiii gekocht....die mocht ik vanmorgen ook hebben....dan nu maar Uitroep

lekker een warme glas thee erbij met kaneelsmaak...past helemaal bij het weer vandaag....

Ik vond het koud buiten, en de hele dag bewolkt, nevelig....wel gezellig , hoor....laat nu eindelijk die winter maar komen.. Kerst raam ...lekker sneeuw,ijs.......gezellig.

Vanavond het avondeten: 125 gr aardappelen
220 gr rode kool (misschien neem ik minder , want dat is wel heeeel veel Uitroep )
110 gr kabeljauw staat er, maar daar maak ik een rundergehaktbal van, 75 gr.
1 eetlepel magere jus.

En vanavond.........streng.........staat er......dan moet het maar.......ik wil weer afvallen...en het kan me niet te snel gaan Uitroep
Ik wil die leeuw weer voelen brullen.....goed gevoel.....heb ik het weekend niet gehad.....en ik mis het toch...gek he Uitroep

liefs madelief Uitlachen wacht even nog even een plaatje opzoeken..... niet te groot... Uitroep .....wat mooi, he....eigenlijk was het vandaag ook een beetje zulk weer.....zonder sneeuw dan, he Uitroep Bye (Nederlands=Dag)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 nov 2011 17:08    
Vrouw Weeggegevens   tiesko
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Hee Madelief Lach
Fijn dat je de drive weer te pakken hebt Lach. Hier issie (op ieders eigen manier) ook weer terug Lach!

Rode kool is heerlijk Erg blij. Mijn vader heeft een volksmoestuintje en hij heeft heeeeel veeel verse rode kool opgeslagen. Soms geeft hij me dan wel wat Lach. En aardappels ook van eigen tuin:) Vandaag heeft hij weer een verse 'partij' aardappels gebracht.

Geniet straks van je avondeten Lach! Misschien als je vanavond streng moet, dan kan je misschien ook wat rode kool bewaren, en een uurtje later dat nog opeten Lach... Dan is het niet helemaal streng, maar dan heb je wel de hoeveelheid die Sonja voorschrijft Lach. Tipje van Tieskoo hihi!

In ieder geval, ik ben erg benieuwd naar je resultaat morgen Lach

xx
Tiesko

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 nov 2011 17:19    

Reageer met quote
Jaaahaaa Tiesko, ik ook.....na een minder weekend...... Verward
We zullen zien.....volgende week weet ik nu al....wordt het zeker een heel mooi groen hokje.....ik ben er weer helemaal Uitroep

ja ik zal kijken met die rode kool...het is idd wel een idee van je....200 gr is veel, hoor...en als ik dan toch niet alles neem...kan ik het idd in de avond nog wel nemen, mocht ik het heeeeeeel moeilijk hebben...het is een goeie tip...dank je tiesko Uitroep

Maar met het weegmoment morgen in mijn achterhoofd denk ik dat ik echt niks meer neem vanavond....want er moet wel wat af zijn.......toch Vraag
liefs madelief Uitlachen ....als je meer tips hebt , kom maar op, hoor...ik luister er graag naar.....en wel op sonja basis. he Uitroep want ik ben een echte sonja fan Uitroep ....haha

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 nov 2011 17:25    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Heb heerlijk gegeten....wat hoorde ik nou op het journaal...het weerbericht..... volgende week gaat de temperatuur eindelijk naar beneden...de winter komt om de hoek kijken en het gaat vriezen.... Yes! (nederlands= eindelijk...ben helemaal blij....

Ik hou er wel van....lekker die kou...lekker dikke trui of gebreid vest aan...heerlijk..houtkachel hard branden....lekker erbij zitten ..met chocolademelk light ( Uitroep )....gezellig...ben een echt winter mens... Kerst lach

Vandaag alles goed volgehouden ...zonder er moeite voor te doen...het gaat goed...zo moet ik door gaan Uitroep
liefs Madelief Uitlachen ....tot morgen Bye (Nederlands=Dag)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 nov 2011 21:23    
Vrouw Weeggegevens   tiesko
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Morgen je weegdag, succes!
En inderdaad, lekker de kou, maar de sneeuw mag wel wegblijven hihihi!

Slaapze!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 nov 2011 23:26    

Reageer met quote
Jajajaaaaaa...het is gelukt.....

Eindelijk onder de 90 kg.....
Ben zo blij.....ik was bang dat ik weer in de 91 kg zou zijn door het weekend...maar het blijft goed gaan......

Wow...

Nou, dit motiveerdt alleen maar meer om het goed vol te houden....

Weer een goede dag vandaag...Yes Uitroep
liefs madelief Uitlachen

Laatst aangepast door ma de lief op di 08 nov 2011 10:00, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 nov 2011 9:59    
Vrouw Weeggegevens   Cindy004
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Madelief,

Hoe gaat het nu met het sonjabakkeren???
Ik hoop dat je wat bent afgevallen, vast wel, ik vind het echt knap dat je het zo goed vol houdt. Ik merk bij mezelf dat ik wat af zit te zwakken. Ik eet geen slechte dingen ofzo, maar echt aan het dieet hou ik me ook niet echt meer, moet ik wel weer gaan doen, en daar wou ik vandaag dan wel weer mee beginnen!

De winter is koud, brrrrrr, ik ben iemand die warmte nodig heeft, dat vind ik pas echt lekker... maaaaar, ik gun het je, geniet ervan...

Liefs,
Cindy

Mijn weegdag: Zaterdag!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 nov 2011 9:59    

Reageer met quote
Hi Cindy...we hebben tegelijk een berichtje geplaatst (kijk maar naar de tijd, hoe is het mogelijk....haha)

Ik ben zo blij...onder de 90 kg...eindelijk..dit motiveerdt me weer enorm om het vol te houden en weg te blijven uit de buurt van de 90 kg Uitroep ...Yes...

Ben sinds gister in een nieuw boek bezig...gezond genieten met sonja.....dat feestboek....volg jij dat ook niet? zo n gezellig boek met mooie plaatjes.

Ik ga zo de stad even in....mezelf even verwennen met een mooie sjaal Uitroep ...had een leuke bij de hema gezien....ook niet te duur.....zo een die aanelkaar zit en je makkelijk om je hoofd heen draait....zie je zoveel tegenwoordig.....
Er was een leuke gebreide met zwart wit motief....erg leuk...die ga ik nu kopen......het wordt kouder buiten...en binnen is het ook wel lekker zo nu en dan iets om je nek.......

Ik ben zo blij....sorry , hoor.....maar het gaat zo goed...en na het weekend had ik dit toch niet verwacht.....maarja zo gek had ik het ook niet gedaan.....

Nou...dit gaat goed richting de feestdagen Uitroep ....he...nog even he... 2 nachtjes slapen en je zit in het vliegtuig.... heerlijk lekker weg, lekker even relaxen....heel veel plezier bij je zus, he.....in het verre Dubai Uitroep

Hou het ook nog een beetje vol he , met het lijnen.......heb je er straks voor de feestdagen ook nog wat af Uitroep
liefs madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 nov 2011 10:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 41, 42, 43 ... 212, 213, 214  Volgende
Pagina 42 van 214