Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Madeliefs Dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 212, 213, 214  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ma de lief
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hi Cindy,

ja het moest er een keer van komen, he....en niet eens dat ik honger had, hoor Uitroep
Maar het gevoel van ik moet dat gewoon hebben....erg, he Uitroep

Heel erg genoten heb ik er dan ook niet van...ik voelde dat het niet goed was.....ergens knaagde het toch aan mij dat ik het niet moest doen.....maar ja..............ik kijk weer vooruit Uitroep

De volgende 5 weken zijn aan de beurd Kerst lach
maar weer goed vol houden, dan kom ik er wel....
en jij ook Uitroep tuurlijk Uitroep
liefs madelief Uitlachen Bye (Nederlands=Dag)

Ik blijf hier nog wel even, maar niet mijn hele leven Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 okt 2011 14:25    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Tussendoor: 2 kiwi s ( ipv 2 mandarijnen, want die had ik niet)

Lunch: 2 cracottes crackers, 2x halvarine en 1x halvajam en 1x appelstroop smullen

Tussendoor: 1 ligakoek mmmmm lekker bij de koffie Erg blij

En vanavond.....griekse stamppot.... smullen ...ken ik niet..ook nog nooit gemaakt....ben er heeeel nieuwsgierig naar... het ziet er allemaal heerlijk uit... Uitroep Ben al even bij de winkel geweest en heb alles binnen gehaald voor het recept.....

Ben benieuwd......er gaat feta kaas in en schouderham en gehakte walnoten en prei en puree....heerlijk...alles wat erin gaat is helemaal goed smullen

Dan nog even in de oven met een parmezaanse kaas erop..... Uitroep

ik hoop dat het lukt en dat iedereen hier het lekker vindt...want dit kennen we nog niet...

Lief dagboekje , je hoort het straks ......
liefs madelief Uitlachen Bye (Nederlands=Dag) .....see you later...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 okt 2011 14:34    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Heerlijk was het die griekse preistamppot smullen ..... Erg blij heerlijk Uitroep
Alleen ga ik de volgende keer wel zelf de puree van echte aardappels maken ipv puree uit een pakje...het was een klein beetje papperig Verward maar wel lekker.....

Die nootjes er door ...lekker knapperig.... smullen

Nou, 225 gr ervan gehad....misschien iets meer.....zooo lekkerrr Uitroep
Oooo en dan morgen mijn weegmoment......
Liever een week uitstel...maar goed... ik ga ervoor.....en moet hier ook weer doorheen.... Uitlachen

Komt allemaal wel weer goed... Verrast
Ik kom onder die 90 kg binnen 2 weken vanaf nu...... Yes! (nederlands= Dansen

Straks even weer ...echt....crosstrainen...half uurtje ...heuvel op heuvel af...en dat 2 x ...
Daarna weer lekker voor de tv hangen.. TV

Tussendoortje....250 gr magere yoghurt...
liefs Madelief Uitlachen Zwaaien Bye (Nederlands=Dag)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 okt 2011 18:42    
Vrouw Weeggegevens   Jill1985
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Succes morgen Madelief met wegen. We horen het wel weer!

Lach

X Jill

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 okt 2011 18:43    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

OOOhhhhh...mijn gewicht.....ik weet het.....ben al een paar keer naar de wc gegaan....maar niks hielp meer.....het gewicht bleef hetzelfde.....
kleren aan, kleren uit....weer wegen....steeds hetzelfde.....
En ik weet het.....ik weet waar het van komt.....door mezelf....
Gister ook weer meer gehad dan ik mocht....ik weet waar het aan ligt.....dus.....ik kan er wat aan doen Uitroep
Als ik het niet wist was het veeeel erger...ja , toch Vraag
Maar ik weet het...

En dit eetdagboekje heeft me niet kunnen weerhouden.....waar ik eerst zo door gemotiveerd was.......hoe kan dit nou Vraag
Ben ik echt zooo zwak Vraag

Ik snap mezelf niet....zo gemotiveerd...de kiloos vliegen eraf, zeg maar......maar ook er weer aan.....

Zwak van mezelf.....kan niet anders zeggen.....maar ik wil wel eerlijk blijven, en geef dus ook dit gewicht door voor mijn weegmoment Verward
Als ik zoveel afgevallen was...deed ik dat ook....
het hoort erbij....maar ook weer niet....
Je bent aan het lijnen en moet afvallen.....moet... Uitroep

Ik voel me heel zwak....ik vind mezelf heel zwak...
En nu...

Zal ik verder gaan......heeft het zin.....

Tuurlijk...ik moet verder...mijn broeken zitten nog steeds wijder dan voorheen......dus resultaat is er nog......

Ik moet weer sterk worden....ik moet weer bewegen.....crosstrainen....hield ik ook mee op.....oei Schaam Schaam

Nou , ik moet mezelf weer bijelkaar pakken...ondanks dit vreselijke gewicht....
Ik moet die leeuw weer voelen brullen.....

Want echt honger was het niet...het was meer ...het moeten eten...

Maar ik ga het weer oppakken, ik was zo gemotiveerd....en dat ben ik ergens nog wel......ik wil afvallen , ik wil die ticker in beweging zien......MAAR WEL DE ANDERE KANT OP Uitroep

Dit had ik niet verwacht....wat een verschil ......je kan zo 1 kilo afvallen ..maar ook zo 1 kilo ruim aankomen.....bah Uitroep

Het ligt te dicht bijelkaar...afvallen ..aankomen.. Huil huil

Toch moet ik weer een sprong maken...voor mezelf voor dit eetdagboekje.....maar toch voel ik me een loser.....
ik kan er niks aan doen.....
Wat liggen die gevoelens toch dicht bijelkaar....
Goed....
Nu weer vooruit kijken.......ik ga er weer voor...ik blijf sonja doen....je kan er goed meeafvallen.....je mag genoeg eten hebben....het kan...
Het kan..

ik ga er weer voor......en moet weer streng voor mezelf worden...wat wil ik nou...jaaaaa...afvallen....nou oppakken die boel en doorgaan....

Op naar de 89 kg...dan ben ik die 9 kwijt....yes....kom op ik ga er weer voor, lief dagboekje, het moet...ik wil niet zo blijven....

Ik ben niet voor niks hier....ik ga er weer helemaal voor.....
ik schaam me dood voor mijn gewichts WINST....maar ik ga het weer goed maken....zodat anderen weer een voorbeeld aan mij kunnen nemen.....want zo moet het echt niet....

Ok...voor uit kijken......
Het gewicht wil ook wel eens even stil staan...speelt misschien allemaal mee.....
Kom op....

Hier ben ik weer.....
En......ik heb er zin in ... echt hoor....ik zal weer eens even wat laten zien...dat ik het kan...
We zullen zien...volgende week dinsdag.....komt hiet weer een heel ander getal te staan...... Yes! (nederlands=

Ontbijt: 250 gr magere yoghurt

Tussendoor : 1 sinaasappel

Straks meer...
liefs madelief Uitlachen Zwaaien

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 okt 2011 8:40    
Vrouw Weeggegevens   A1968

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ha die Madelief,
Meissie niet zo streng zijn voor je zelf, je ben in die 5 weken nog steeds 6 kilo kwijt. ja je hebt nu gezien wat er snel af is is er ook snel aan!
Daarom ben ik persoonlijk ook een aanhanger van langzamer afvallen, en dus iets meer eten!
Het blijft altijd moeilijk om na een streng dieet, wat SB is, je gewicht te behouden. hou daar dus rekening mee!

maar die dipjes zijn normaal hoor en heeft iedereen. Jij gaat het nu gewoon weer oppakken. je kan het, dat heb je al eerder laten zien!!!

Zet hem op! ik lees met je mee!

groetjesss

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 okt 2011 11:31    

Reageer met quote
Dank je Astrid....
Je hebt gelijk...ben toch 6 kg kwijt....moet ik goed onthouden...die ben ik kwijt....en die wil ik er niet weer aan hebben....zo Erg blij
Voor mij is het wel goed, hoor, een beetje streng dieet....anders gaat het vaak helemaal weer mis...ik moet echt minderen...
En ik was zo goed bezig, he.....ik dacht echt , dit gebeurd me niet bij de weegclub......en zie....

Maar ik heb mezelf weer opgepakt..en ga weer verder naar de volgende 6 kg..... Uitroep ofzo Erg blij

Bedankt voor je reaktie...stimuleert ook weer om doortezetten....
liefs madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 okt 2011 12:44    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Lunch; 1 volkoren cracker met 20+ smeerkaas en 1 volkoren cracker met 1x halvarine en 1x kipfilet... smullen

Zo even boodschappen Boodschappen doen.....

en dan straks meer....
liefs Madelief Uitlachen Bye (Nederlands=Dag) ...het gaat weer goed Uitroep ...volhouden Uitroep

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 okt 2011 12:46    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Tussendoor een banaan gehad.....mmm...lekker smullen
Met een flesje water..ik merk dat ik ook meer moet drinken....

Vanavond broccoli met een groenteburger...best te eten, vegetarisch..
He, het gaat weer helemaal goed..het schuldgevoel is weg en ik zit er weer midden in Smile
Zo even ..... Zuigen stofzuigen...onze hond verliest steeds weer meer haren door het koudere weer....

Straks ook weer even gezellig de houtkachel weer aan...je merkt toch al echt dat het kouder wordt in de namiddag... en zo snel alweer donker..maar wel gezellig....in Action lagen alle kerstspullen alweer klaar...het gaat straks ook weer erg hard met de tijd...we zitten er zo weer midden in... Kerst lach

Nog even en ik ga alweer naar de kerstmarkt in Oldenburg.....gezelliigggggg Kerst slee en dan nu zorgen dat ik dan ook nog wat minder kiloos mee sleep Kerst lach

Ik voel me gelukkig weer helemaal top Uitroep
Ik zit weer in de running Lopen .......

Liefs Madelief Uitlachen ...Later..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 okt 2011 14:35    
Vrouw Weeggegevens   Cindy004
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
hoi Madelief,

Wat astrid al zei, niet zo streng voor jezelf! Ik vind het al een hele prestatie dat je al 6 kilo! kwijt bent, daar mag je echt trots op zijn. En als je voelt dat je weg gaat glippen, ga dan een gezond tussendoortje bereiden uit de recepten van Sonja, die staan vast wel achterin het boek. Ik heb het op het moment ook alweer aardig moeilijk, maar we gaan er gewoon voor, elkaar oppeppen!
Deze week er weer vol tegenaan, en je zult zien dat je dinsdag de verloren kilo's er weer af hebt gekregen!

Je kunt het!

Liefs,
Cindy

Mijn weegdag: Zaterdag!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 25 okt 2011 17:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 30, 31, 32 ... 212, 213, 214  Volgende
Pagina 31 van 214