Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Madeliefs Dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 212, 213, 214  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ma de lief
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Lunch: 2 volkoren crackers met halvarine 1x kipfilet 1x 30+kaas smullen ....heerlijk Uitroep

Tussendoor 1 appel (ipv een peer, die had ik niet meer)
En ik heb de appel voor de afwisseling gewoon zo opgegeten...ook lekker.

Vanavond, zometeen..rode kool met rundvlees, gehaktballen... smullen heerlijk...weer alles lekker door elkaar hutselen en smullen maar........

Ik hoop dat het goed vult....want vanavond moet ik streng zijn, van sonja... ......en dat doe ik Uitroep laat die leeuw maar brullen, het gevoel van...afvallen Uitroep

liefs madelief Bye (Nederlands=Dag) ...Later...

Ik blijf hier nog wel even, maar niet mijn hele leven Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2011 17:29    

Reageer met quote
Lief Dagboekje,

Wat ik nog wilde zeggen.... ik heb vandaag voor het eerst weer een riem om.....geweldig... voelt goed, de spijkerbroek zakte echt bijna helemaal af...dus weer tijd voor een riem....Yes Uitroep

liefs madelief Uitlachen Kerst4

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2011 18:14    
Vrouw Weeggegevens   Jill1985
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
leuk is dat he madelief! goed hoor!!

en laat die leeuw maar brullen vanavond, ik laat em ook brullen Erg blijErg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2011 19:06    
Vrouw Weeggegevens   A101
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja bakker

Reageer met quote
Wat goed! Fijn om te merken aan je kleding dat je afvalt lijkt me Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2011 19:51    

Reageer met quote
Nou Jill, ik zit nog behoorlijk vol van de rode kool...dus die leeuw duurt nog wel even denk ik Uitroep

En Astrid, dat je kleren wat wijder gaan zitten , merk je al heel gauw... dus zet hem ook op.....je zit een beetje op mijn begin gewicht....dus jij zult het ook gauw merken... Erg blij
liefs madelief Uitlachen Bye (Nederlands=Dag)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2011 20:14    

Reageer met quote
Lief Dagboekje,

Aardappelen 125 gr, 200 gr rode kool (heb alles er maar op geschept, had reuze honger Erg blij ) 75 gr rundvlees....gehaktbal.

Alles hutselen....en eten maar....haha.....maar ik kon echt niet alles op...het hele bord lag werkelijk geheel vol, wat een boel.... iets minder dan de helft heb ik laten liggen......genoeg.

En vanavond streng dus.....geen probleem ik zit echt vol...daarom snap ik wel dat je voor de avond streng moet zijn Stuiteren

Wat een weer vandaag, he, regen harde wind,....koud.... maar 10 graden ofzo.... Regen echt herfst Uitroep ....vrijdag 21 september, ja , dan is het ook echt herfst...en dan gaat de klok zaterdag ook weer een uur terug Uitroep denk ik ...
Is het s avonds nog eerder donker.....maar wel gezellig....
Ga zo nog even tv kijken... TV

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 okt 2011 20:27    
Vrouw Weeggegevens   Jill1985
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dat is toch pas volgende week madelief? Toch in de nacht van 29 op 30 oktober? Hij gaat dan van 03.00 naar 02.00 uur. Kunnen we een uurtje langer slapen hihi.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 okt 2011 8:29    
Vrouw Weeggegevens   Cindy004
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Madelief,

Bedankt voor je berichtjes in mijn dagboekje. Ik heb er zeker wel wat aan, ben weer wat opgepept.
Echt fijn dat je steun kunt vragen op deze manier.

Ik had even een dip in de motivatie, ik weet niet of meerdere personen dat hadden, maar gelukkig kan ik mezelf optrekken hier op de weegclub.

Zaterdag weer mijn weegdag, ik ben weer erg benieuwd. Ik hoop dat ik dan in de 72 kilo ga zitten. Ik merk wel dat mijn broeken wat losser zitten nu, dat geeft wel een heel goed gevoel. En vorige week had ik mezelf na 2 maanden weer opgemeten, en ben ik gemiddeld 2 cm kwijt, dat had me ook wel wat opgepept.

Ik zie dat jij het allemaal nog goed kan volhouden, ik vind het echt knap van je dat je als een speer gaat. Dat is dan ook wel te zien aan hoeveel je af valt. Op naar de 10 kilo kwijt, daar ben je al hard naar op weg.

Heb jij ook zo'n zin om de TVOH weer te kijken vrijdag?? En kijk jij ook naar Obese op Zondag?? Ik vind het echt bijzonder wat die mensen presteren, gewoon 50 kilo afvallen, echt knap....

Ik zal wat vaker wat van me laten horen, dat houd mijn motivatie hoog.

Liefs,
Cindy

Mijn weegdag: Zaterdag!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 okt 2011 9:24    

Reageer met quote
Je hebt helemaal gelijk Jill, volgend weekend gaat de wintertijd in..
Ik ging ervan uit dat het na de herfstvakantie zou zijn... maar het staat ook in mijn agenda ....30 oktober begin wintertijd Uitlachen

Geen dank hoor Cindy...daarvoor zijn we hier toch........bijelkaar rondkijken en elkaar wat stimuleren...

Dat is een goed gevoel he, dat je het aan je broeken merkt...heb ik ook.... en daar doen we het voor Uitroep ...volhouden... en jij hoeft echt nog maar even aan de gang...en dan ben je er....ik ben nog wat langer bezig.....maarja verschil moet er zijn, he Verward

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik gisteravond het zo moeijlijk had...dat ik 3 chipjes gepakt had om even te proeven hoe het ook al weer smaakt.....vettig....dat merk je direkt...maar wel lekker.....
maar dit is te overzien....en niet erg....kan ik het weer even mee doen.....haha ben er niet treurig om, hoor.....als het nou de hele zak was......oeii

Maar dat is niet zo...het maakt me nu alleen maar weer sterker om er af te blijven....gek, he Vraag Uitroep

oooooTVOH......jaa kijk ik altijd naar...super leuk...maar ik werk sinds kort weer in een verzorginghuis en laat ik nou net een avonddienst moeten draaien....... tot 23.30 uur Uitroep jammer.....maar ik vind het werken ook wel weer super leuk , hoor Uitroep
Dan maar weer een andere keer kijken...

Zondag kan ik wel Obese kijken.....ook erg leuk om tezien hoe die mensen veranderen....ongelooflijk Uitroep zo goed....
Alleen gaat het zo snel, dat de vellen erbij hangen..... Uitroep

Ik blijf ook in je dagboekje kijken , Cindy...zet hem op...je hoeft maar even......... Uitroep

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 okt 2011 11:18    

Reageer met quote
Lief Dagboekje,

Ik moet je iets bekennen...oei... heb gisteravond 3 chipjes gepakt om weer even te proeven hoe het smaakt....mmmmm.....verrukkelijk....beetje vettig....maar lekkerrrrr... en dat was het.......goed he, geen hele zak ofzo Uitroep dat was niet best geweest....maar ik moest dit even doen.....en het voelt goed , hoor.....het maakt me alleen maar sterker om het nu niet meer te doen....gek he.... Uitlachen

Ontbijt: 1 krentebol met 1x halvarine...

mmmmmmm was lekker Uitroep lekker vers....

Vandaag moet ik een avonddienst draaien en morgen ook...gaat mijn tv avond......maar goed ik werk sinds kort weer in de verzorging en vind het super leuk....dus dat maakt het wel weer goed...
Maar ik kan mijn warme maaltijd van sonja niet meenemen......dus ik heb maar een kantenklare salade van de ah gekocht om mee te nemen....super gezond....en niet veel calorieen zitten erin....daar heb ik wel even op gelet.....
Maar even kijken of ik dat vol kan houden......

liefs madelief Uitlachen ...Later..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 okt 2011 11:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 27, 28, 29 ... 212, 213, 214  Volgende
Pagina 28 van 214