Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Madeliefs Dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 212, 213, 214  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   bosschebol
Weegclubfan voor het leven

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hallo ma-de-lief

Las even je dagboekje, het gaat je goed af en het resultaat is er dan ook naar.
Ik kijk vanavond ook naar obese....zag in een ander proramma dat de kandidaat van vanavond heel gelukkig is met de inmiddes ook afgevallen kandidaat die binnenkort verschijnt..was geweldig om te zien
Zo'n programma is toch wel heel erg afzien en dan met de camera in de aanslag, ik heb veel respect voor degene die zich hieraan over willen geven. Als zij dit zo kunnen dan moeten wij -gewone lijners- dat toch zeker ook kunnen met gezond eten, bewegen en verstandig eten.
Heb vandaag binnen in de sportschool gesport, heb nl een allergie opgedaan en nies me suf. Mogelijk van de herstbladeren, ik heb regelmatig dat de aspergillus bacterie opspeelt en dat zit o.a, in tuinaarde en rottende bladeren. Vervlend dus ik mijdt even de herstzon...

ps kreeg net een indsche cake...verrassend licht qua calorietjes hij doet bij de WW1 punten dat is weinig net als peperkoek.

en goede nieuwe lijnweek
bosschebol

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 okt 2011 19:18    
Vrouw Weeggegevens   Jill1985
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Succes Madelief deze week!

We knallen er weer een goed weekje tegenaan Lach

Groetjes!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 okt 2011 8:11    
Vrouw Weeggegevens   ma de lief

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hi bosschebol,

Die indische cake onthou ik ook even...als daar zo weinig in zit...en nog lekker ook Uitroep

ja en wat je zegt, als het die mensen in Obese lukt...moet het ons ook zeker lukken.... cheerleader en ik kan je vertellen het gaat heel goed Uitroep val alleen maar af...zeker nu ik ook weer aan het werk ben in de verzorging.....even weer wennen aan het snelle lopen....ppfpfpfpffp

Ik vindt het ook wel heel knap van die mensen van Obese dat ze in hun ondergoed op tv durven.....wow...zou ik niet durven....en dan zijn zij ook nog zoveel malen zwaarder.........petje af, hoor Uitroep

Vervelend dat je met een allergie zit....ik hoor om me heen steeds vaker nu dat er een strenge winter op komst is.....zal het dan vast beter met je allergie gaan....frisse droge lucht.....

Morgen mag ik weer wegen..nou graag...want ik weet zeker dat de ticker flink naar beneden gaat Uitroep

ja Jill, we gaan er weer voor deze week....heb er zin in ....ik wil mijn ticker blijven zien bewegen....... cheerleader

liefs madelief Uitlachen Bye (Nederlands=Dag)

Ik blijf hier nog wel even, maar niet mijn hele leven Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 okt 2011 12:26    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Ontbijt, 1 glas halfvolle melk (geen tijd om te kloppen, moest om 7.00 uur al werken..)

tussendoor: 1 appel, instukjes gedaan met kaneel erop in de magnetron...best lekker het is lekker warm dan...

Lunch: 2 crackers met halvarine 1x halvajam en 1 x 30+kaas

Was lekker...

OOOO wat zie ik ....vanavond stamppot zuurkool.....mmmmm mijn lievelingskostje, vindt ik heerlijk.....met een gehaktbal...mmmm
(geen hema rookworst Verward )

Nou weer wat lekkers om naar uit te kijken...ben benieuwd of de zuurkool al in de winkel ligt......zal wel, toch....

Straks meer, liefs madelief Uitlachen Bye (Nederlands=Dag) moet nog even .. Boodschappen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 okt 2011 12:34    
Vrouw Weeggegevens   bosschebol

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
de herfstappeltjes uit de boomgaard van een collega zijn zojuist opgebakken met een klein beetje nootjes en beetje honing, daarbij geserveerd met een lepel magere kwark, dat was smullen.
bosschebol

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 okt 2011 13:46    

Reageer met quote
Zooooo....dat klinkt lekker. Eten ..en dat mag allemaal van de Weight Watchers Vraag ...nootjes en honing....ik moet dat recept ook maar hebben dan...als dat niet al teveel calorieen bevat...bosschebol Dansen
Om later een keer toe te passen.....wat voor nootjes Vraag .....
liefs Madelief Uitlachen Smile

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 okt 2011 15:08    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Tussendoor : 1 liga koek... Smile

Ik heb hongerrrrrr....... maar even wat extra water drinken , altijd goed.....heb lekkere zuurkool gekocht bij de ah...2de zakje was gratis....toevallig.....
Maar zuurkool uit het vat blijf ik het lekkerste vinden...maar dat is er nog niet..

Heb echt al zin in het avond eten...kan haast niet wachtten.....
smullen

Maar ik moet vol houden...morgen weer weegdag Mallepietje

liefs madelief Uitlachen straks meer over het avondeten... Zwaaien

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 okt 2011 15:20    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Heerlijke stamppot zuurkool gehad Uitroep 200 gr(mocht 225 gr)
1 eetlepel magere jus en 1 kleine gehaktbal(75 gr) Kok

Alles doorelkaar en smullen maar.....wat was dat lekker.....
Als dat maar goed komt op de weegschaal morgen....
zometeen nog even een half uurtje op de crosstrainer..even weer wat calorieen verbrandden Stuiteren

Straks tussendoor nog 250 gr magere kwark.....mmmmm

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 okt 2011 19:21    

Reageer met quote
Jaahaa, het is me weergelukt....een half uur op de crosstrainer Applaus , muziek erbij stimuleert goed....op sommige liedjes ga je gewoon harder Uitroep Disco

Hou dit nu al een paar dagen vol.....ik heb het gevoel dat het goed meehelpt om mijn gewicht naar beneden te krijgen... Stuiteren

Morgen weegdag..... Dansen ben zo benieuwd wat de ticker aan gaat geven... Smile Smile nou nu nog even op de bank relaxen Verschuilen en dan straks niet te laat op Snurken Snurken .... morgen weer een vroege dienst......

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 okt 2011 21:02    
Vrouw Weeggegevens   tiesko
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Madelief, ik ben erg benieuwd! Ik weeg me nu volgende week pas weer, want ik merk dat ik teveel op de weegschaal ga staan, en mij niet echt motiveerd... Ik verslap dan zeg maar wat. Maar heb nu een doel voor deze week gesteld voor mezelf, 1 kilo er af op aankomende zondag! Dat gaat vast en zeker lukken Lach Vooral als ik jou gezellige berichtjes lees!
Zo'n Crosstrainer is wel echt leuk! Helaas heb ik hier er geen ruimte voor, dus dat wordt helaas niks, maar goed, met de wii en zo kom ik ook al een aardig eind Lach.

Ik vind zuurkool ook lekker Lach. Vandaag had ik prei aardappels en gehakt door elkaar gehusseld! Dat was ook erggg smullen smullen smullen
Ik hou van prei! En dan ruikt het hele huis zo heerlijk Erg blij.

Ik ben heel erg benieuwd wat je weegschaal morgen zegt Lach. Dat zal mij vast en zeker wéér motiveren Lach! Succes morgen! Ik hoop voor je op een goed resultaat Lach.

liefs, Tiesko

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 okt 2011 21:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 212, 213, 214  Volgende
Pagina 26 van 214