Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Madeliefs Dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 212, 213, 214  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ma de lief
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Wat ga ik eten nu ..een snelle pannenkoek met bosvruchten...heel veel bosvruchten..heerlijk!!
Niet een echte pannenkoek maar heeft er wel van...kleine tortillawrap...

En dit is overheerlijk...voor 9 punten!!

Liefs madelief

Ik blijf hier nog wel even, maar niet mijn hele leven Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 11 sep 2017 15:37    
Vrouw Weeggegevens   Rozebottel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ook hier vrees ik morgen een stijgende lijn, een maal uit eten, vier dagen bezoek met net iets meer eten, hapjes etc....

Voor jou succes deze week, ga er voor!!!

GRoet
Rozenbottel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 12 sep 2017 21:31    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Het stormt buiten..gaat flink te keer hier, en ik zit lekker binnen aan de koffie😃Ben de bomen wel wat in de gaten aan het houden..maar alles staat nog..een enkele met uit voorzorg een touw 😄

Had net een recept gedeeld en plaats hem hier ook nog even..want hij is zo over heerlijk..echt zo lekker..niet verwacht!! Met blauwe bessen ..die at ik anders nooit😃

Sinds ik bij de Weight Watchers ben eet ik superveel fruit en groenten die ik anders echt niet zou nemen..en ik vind het heerlijk! Ook al die leuke en makkelijke recepten die je krijgt om wekelijks te maken...super

Vorige week nog heel veel broccoli gegeten met tagliatelle..nou broccoli is niet mijn groente normaal..en tagliatelle had ik nog nooit gehad...kan je nagaan..en het was verrukkelijk..de kinderen vonden de broccoli zo ook heerlijk !!! Super😃

Gister weer een nieuw recept geprobeerd ..boven verwachting lekker..alleen al het beslag is om op te eten..smullen..komt door die opgeklopte eiwitten die je erdoorheen schept😃

Banaanpannenkoeken met blauwe bessen

1 banaan
2 eieren
50 gr blauwe bessen (diepvriesdoosje)
1 koffielepel olie

En dit alles voor 6 sp ..niet veel dus 😃

Prak de banaan met een vork.Splits de eieren.Meng de eidoors met de banaan en klop de eiwitten stijf.Meng de geklopte eiwitten met het bananenmengsel en voeg de blauwe bessen toe.Verhit 1 koffielepel olie in een pan en bak de pannenkoeken aan beide kanten totdat ze goudbruin zijn.

Dat is het..lekker simpel toch..leuk om te maken..ik had er 1 pannenkoek van gemaakt .. bij het omkeren blijft de pannenkoek niet heel..gaat in stukjes..maar maakt niet uit ...niet te lang bakken..als ie al een beetje bruin is is het goed..zelfs al is ie nog niet helemaal gaar...heerlijk!!

Wel even wennen aan het beslag het is heel anders dan het normale natuurlijk 😃 maar je krijgt hem wel bruin 👍

Nou echt een aanrader..bij de Weight Watchers is het een tussendoortje..maar ik neem hem gewoon als lunch..vult prima !!

Nou ik bak nog een bakje koffie..er is nog niet een boom om..gelukkig😃

Fijne dag!

Liefs madelief ☺

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 sep 2017 9:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jij gaat super goed!!!!
Wat goed om te zien.

groetjes
Rozenbottel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 sep 2017 11:50    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Even weer tijd om hier te zijn.
Afgelopen maandag weer gewogen bij de club..dikke pond zwaarder..maarja..kwam toch door mijzelf..ik weet waar het aan lag...was een beetje aan het snaaien het weekend...en dat voor mijn weegmoment!!@

Tsja..het gebeurde..chipje proeven..toostje meer ten.. vinger in de pastapot😂..nog een paar x 🤣
Wat meer kaas gesnoept..nouja zo verder 😨

Soms heb je dat even nodig..😉komt altijd wel een x voor ..maar op zich niet erg..als je maar niet in je kleren en laarzen hoeft te wegen!!!!!

..je komt er op de club echt niet onderuit..laarzen moeten aanblijven...😃

Is ook goed hoor ..even wennen maar dan val je toch ook wel af.

Toen ik met Weight Watchers begon moest je ook je lichaam meten..bovenarm..taille..borstomvang..bovenbeen etc.

Daar had ik nooit wat mee..waarom zou je meten..wat schiet je ermee op...NOU...

...heb me na 4 weken weer gemeten (om de 4 weken meet je het op geloof ik)ennn...ja hoor...wat een verschil..echt niet verwacht..en het stimuleert jezelf enorm om door gegaan.. zo van..niet veel afgevallen maar kijk eens naar die centimeters die je in 4 weken kwijt bent geraakt ..je lichaam verandert wel..zonder dat je dat echt doorhebt..

Maar nu door het meten wordt je met je neus op de feiten gedrukt!!

Bij mijn bovenarmen was ik 3 cm kwijt!
Mijn borstomvang zelfs 5 cm !!!
Taille 4 cm slanker, heupomvang 3 cm, en mijn boven benen ....6 cm...!!!!! Niet verwacht!!

Ik zit nu in mijn 6de week..over 2 weken weer meten..ben benieuwd!!

Ik vind het nog steeds leuk om met smartpoints te werken..elke dag staan ze weer nieuw voor je klaar op de app op je mobiel..leuk! Motiveert ook om elke dag er weer goed tegen aan te gaan😃

Een hele avond honger lijden is er ook niet meer bij..waar Sonja Bakker zegt dat je savonds eigenlijk niets meer moet eten , zegt Weight Watchers..juist eten ..ook savonds (als je nog punten hebt🤣)

Maakt voor de stofwisseling helemaal niks uit ..of je savonds laat nog wat gaat eten.. niet erg ..de stofwisseling moet je over de gehele dag zien en dan mag je savonds best wat hebben..fabeltje dat de stofwisseling savonds niet meer zijn best doet 🤤..okee..

Ik vind het prima!! Echt zwaar eten doe ik toch savonds niet meer..maar eens een beschuitje oid kan dus gewoon!! Nooit met honger naar bed gaan zeggen ze bij de Weight Watchers ..is niet nodig..

Maar goed..geeft soms best een goed gevoel ..even die honger te voelen..of honger? Trek in iets..ja dan heb je toch het gevoel dat je aan het lijnen bent.

Nu met de Weight Watchers ..plof ik soms ..zo vullen bepaalde recepten!! Top natuurlijk..maar geeft wel een dubbel gevoel..
..heb ook nog nooit zoveel eieren gegeten..en dat in een tijd dat er van alles aan de hand is met eieren😃
..en ik maar eieren eten 🤣🤣

Ze vullen wel heel goed..vooral in die banaanpannenkoek met bosvruchten...zooo..dan zit je vol..en hij blijft echt verrukkelijk!!

Maar gaan wel weer 2 eieren in 😃😃

Vanmorgen had ik wel iets zonder ei..griesmeelpap..met heel veel aardbeien..overheerlijk..en je maag staat op knappen 👍👍

Kan je er weer even tegenaan.

Heel simpel recept..zonder de Weight Watchers zou ik dit echt nog nooit gehad hebben..hier komt ie:

250 ml magere melk
1 zakje vanillesuiker
30 gr griesmeel
200 !! gr aardbeien

Breng de melk met vanillesuiker aan de kook.Roer het griesmeel erdoor, laat 5 min wellen en roer daarbij regelmatig door.Snij de aardbeien in kleine stukjes en eet bij de griesmeelpap. (Gewoon er bovenop gooien😃)

Lekker opeten als het nog warm is..heerlijk..en maar 8 punten..valt mee!! Ik mag er 31 hebben voor een dag !

Gister als lunch nog een snelle pannenkoek gehad (zonder ei🤣)ander recept..van een wrap... en daar komen dan weer heelveel bosvruchten bij.. nou..heerlijk!

Blij dat ik bij de Weight Watchers ben..al die recepten zijn zoo leuk dat tellen met punten ..super!!

Op naar een goeie week..as maandag moet er weer wat af zijn !!!!

Fijne dag!

Liefs madelief 😘

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 sep 2017 11:37    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Zin in morgen !!
Weer wegen bij de cursus 😃

..en het gaat goed !! Hele goede week gemaakt! Me makkelijk aan de punten kunnen houden!!

Moest ook wel..vorige week ging het wat minder ..maar nu totaal geen last van gehad!

Er is weer heel wat af...

Zin in morgen!!

..dan meer nieuws😃

Fijne zondag,

Liefs madelief ☺

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 okt 2017 11:20    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Jaaa... bijna 3 kilo kwijt!! Dat is een mooie goedmaker voor vorige week!!

Ben ook weer erg gemotiveerd!!

En het voelt zo goed!! Alles zit al wijder en het gaat alweer opvallen dat je je vrouwelijke contouren terug krijgt 😂😂

Geweldig!! En dat via de Weight Watchers ...nooit verwacht!

Maar Wat is het leuk!! En elke dag nieuwe punten ..stimuleerd enorm om het goed te doen..en dan dat wegen op de cursus...ja...heel goed !! Daar doe je het voor ..dan moet het goed zijn !!

..fijne avond verder!

Liefs madelief ☺

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 okt 2017 21:15    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat goed Madelief!!

Ik sla net een etentje bij vriendin af, nog even er extra aan trekken, morgen naar de club. Deze week was er een met in het weekend loge's en een verjaardag. Veel van het te goede leven.

ja Weight Watchers is een prima club maar het vraagt net als alle andere afvalclubs wel een gedrag waarbij je moet opletten en extra goed plannen. Connect helpt je daarbij dat is erg fijn!!

groetjes en geniet nog na van je weegmomentje, dat heb je verdiemnd!

Rozebottel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017 7:37    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Zo ik zit wel voor de hele middag vol😃

Net 2 volkoren boterhammen op met kipfilet en 30 + kaas (afgewogen voor de punten😃)

..en een hele berg groenten..komkommer tomaat (peper en zout)slablaadjes augurkjes en wortels erbij..mjam mjam

Dat vind ik ook het leuke van de Weight Watchers..eten waar je zin in hebt..als je maar je punten telt en daar niet overheen gaat ..

Als ik het met Sonja Bakker vergelijk dan is de Weight Watchers wat soepeler... je mag zoveel fruit eten als je wilt ..0 punten😃

Savonds geen probleem om nog wat te eten..je stofwisseling loopt toch wel door en je hoeft je niet aan een dagplan te houden van wat je eet..bij Sonja moet je precies dat eten wat er staat ...soms had ik daar geen zin in..en dan gaat het fout..natuurlijk kan je ook variëren bij Sonja.. maar over het algemeen doe je wat er staat..dat deed ik wel..

..deed..10 kilo in 6 weken was me bij Sonja nog niet gelukt.

Je kan best afvallen bij Sonja ..vind het heel knap dat daar mensen echt veel kiloos meeafvallen.. lukte mij maar niet🤔

Maar goed ..nu Weight Watchers..

Had nooit verwacht dat ik hier ooit heen zou gaan ...stond altijd ver van mij af ..zo van zo'n besloten groep idee ..ouderwets zeker..ik weet niet..Nee trok mij niet echt..

...echt jmmr dat het mij niet eerder aangetrokken heeft...

..want..het is Leuk, modern..je krijgt bij de start een heel leuk fel groen mapje waar je wekelijks je folderboekjes in kan doen.., gezellig op cursus,stok achter de deur met de punten en vooral het moment dat je naar de cursus moet om te wegen..je wilt het toch goed doen...zeker met anderen om je heen.

Leuke tips en recepten van de coach..

En je betaald ervoor..dus je kan wel eens je snaaimomenten hebben maar dat geeft dan wel een enorm schuldgevoel.. slecht gevoel..bij mij dan ..tsja ...

Zit nu in de 7de week ..wat gaat het snel..en ik blijf het nog leuk vinden..steeds nieuwe recepten ontdekken en andere voedingsmiddelen in de winkel..

...zoals couscous...nog nooit gehad ...maar wat kan je daar een lekker hapje van maken met ook weer veel fruit...bosvruchten..

Jaaa ik hoop dat de volgende 10 kilo er ook af zullen vliegen !!

Leuke app die je krijgt als je lid word ..elke dag invoeren wat je eet aan punten..kan niet fout gaan..

Nou lekker enthousiast 😂😂

Maar het voelt gewoon goed dat je al weer eens heel wat kilo's kwijt bent...dat stimuleerd ook om door te gaan.. .en zo moeilijk is het niet ..omdat je kan eten wat jij wil ..geen zin in brood? Dan een beschuitje of pap of couscous 🤣etc..

hier..vanmorgen begonnen met griesmeelpap met veel aardbeien...nou heerlijk..dan geniet ik..ben gek op pap ..en gezellig ..lekker laten pruttelen op het vuur...maar ben ook gek op brood..en nu dus net 2 stevige plakken volkorenbrood op ...echt leuk dat ik zelf kan kijken ..waar heb ik zo'n in en wat kost dat aan punten ..is dat het waard etc...😃leuk!

Ik heb nu 17 punten opgemaakt ..de griesmeelpap met aardbeien was 8 en de lunch was 9 ..

Nog 13 punten over ...goed te doen ..vanavond nog aardappels en een stukje vlees ..groente is 0 ..dan hou ik ook nog wel wat over voor de avond ...een lekker kommetje skyr denk ik dan maar...maar misschien ook wel wat anders 😂

Fijne dag!

Liefs madelief ☺

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 okt 2017 12:42    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

De hele dag al steeds met eten bezig ..jakkes..zit er continu aan te denken...

Nu vanavond ..ja hoor ..weer snaaigedrag😮

Taai taai poppetje..2 sp per stuk ..valt nog mee..extra plak kaas ...

Maarja ..mijn punten voor vandaag waren al op...

...maar ..niet erg ..elke week krijg je weekpunten..die mag je opmaken...dan val je nog af ...

..maar ja ..mij kennende ...wil ik daar niet aankomen..

Ze worden elke week weer vernieuwd ..maar ja ..is toch extra ..en ik ben van ..snel!! Zo snel mogelijk!!..

..maar dat heb je toch niet altijd in de hand..

..dus ..ik ben aan het snaaien🤐

...mijn weekpunten gaan eraan ..41 ..best veel!!
Dat doen ze zodat je iets achter de hand hebt bij bijv.onverwachte dingen😃...zoals nu 🤣

Goed..niks aan te doen...lijnen is echt verschrikkelijk moeilijk..soms!

Morgen weer in het gareel😃

Liefs madelief ☺

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 okt 2017 21:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 212, 213, 214  Volgende
Pagina 213 van 214