Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Madeliefs Dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 210, 211, 212, 213, 214  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Rozebottel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Hoe is je eerste keer bij Weight Watchers je bevallen?
Ik heb morgen weer weegclub, zo noem ik hen.

Heel goed en verstandig dat je de stap zet.
Als je goed je punten telt dan val je geheid af.
Bij mij gaat t niet supersnel maar wel gestaag.
Het lukt mij alleen als ik elke dag vooraf via de app mijn dagmenu invoer en niet smokkel...maar van honger lijden is geen sprake.De recepten zijn geweldig!

Heel veel succes

Rozebottel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 aug 2017 22:11    
Vrouw Weeggegevens   ma de lief
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Jaaa... was leuk Rozebottel..heel leuk! Niet verwacht 😃en....heb me gelijk voor een half jaar ingeschreven! Dat zal ik zeker nodig hebben...was daar met kleren en schoenen!! ...aan ..107 kilo..

Tjonge jonge ...gaat helemaal de verkeerde kant weer op 😐

..maar nu zal het echt alleen maar dalen!! Hoop ik..en naar jou kijkende..lezende😃..gaat het lukken!!

Leuk die boekjes die je krijgt met tips en recepten erin en de online app met het bijhouden van je smartpoints...erg leuk!! Even weer wat anders ..en dat tellen van punten ,merk ik bij mezelf,Is ideaal..langzaam tel je de punten af per dag..zodat ik niet alles maar zo in mijn mond prop😃

..en toch dingen kan eten waar ik zin in heb!!

Ben helemaal om...had nooit verwacht dat ik bij de weight watchers ooit zou zitten...en nu zit ik er..

..omdat ik overgewicht heb..en niet zo'n beetje ook...veel te veel..zwaar te veel..

...ben nu denk ik op de juiste plek !

Ben benieuwd,Rozebottel! ... ik ga ervoor met mijn smartpoints..leuk !! En ik denk dat het ook wel stimuleerd dat je elke week je gewicht moet wegen in bijzijn van je consulente...super!! Ik moet nu afvallen 👍

Liefs madelief😊

Ik blijf hier nog wel even, maar niet mijn hele leven Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 aug 2017 19:44    

Reageer met quote
hmmm...heb mijn ticker aangepast ..even kijken zie nog geen verschil 😃😃

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 aug 2017 20:01    

Reageer met quote
Even kijken..of ie het nu pakt 😃

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 aug 2017 20:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat ik erg fijn vind is dat je in de app je dagmenu invoert. Je ziet gelijk oeps dat gerecht kost wel heel veel points. Scrol je dan even naar beneden dan zie je keuzes die je ook kunt maken, dat gebruik ik nogal eens.
Vanavond een vriendin op het eten.Heb ik weer de bliksemsnelle pizza gemaakt. Die staat in het eerste boekje dacht ik,.
Ik maak volgens het recept maar wel met extra courgetteslierten erop en ook een Lidl blikje tonijn op water, die van 60 gram.
Maakt dan 7+2 punten = 9 points. Heerlijk.
En de havermoutpap staat al te pruttelen. Ik ga morgen een dagje weg en wil even goed ontbijten. Halve banaan en appel erin, heerlijk

Succes deze eerste dagen!

ps vandaag mijn 10% gehaald,

groet
rozebottel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 aug 2017 21:10    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Leuk dit..werken met smartpoints..misschien is het de nieuwigheid maar ik vind het geweldig,en zo handig om alles direct intvoeren op je moboel en te zien hoeveel points je nog overhoud😃

En dat scannen van producten..echt..heb bijna alles hierin huis al gescand.. gewoon om te kijken hoeveel points erin zitten😃..verslavend gewoon🤣

Dat zal straks wel ophouden..nu is het toch nog even een nieuwe bezigheid...

Heb nooit geweten dat het bij de weight watchers zo hip en modern is ..bij aanmelding krijg je direct op de cursus een leuk mapje..lekker fel groen 😃..met allemaal losse boekjes met tips recepten oefeningen etc...ziet er alleen al erg leuk uit om te hebbe😃😃

...maar om mee te werken nog leuker!

..nou is wel duidelijk he..ik ga er weer helemaal voor!!

..en het leuke is..iedereen hier doet een beetje mee hoeveel points dit? Hoeveel points dat?😃stroopwafel 6 smartpoints.. bastonjekoekje 3 ...ooohh daar neem ik er zo 3 van zeggen ze dan..ohh dan gaat het snel met de punten 😂

..je wordt je zo echt heel erg bewust van wat je eet..nog meer dan met Sonja Bakker..

..2 eierkoeken..7 smartpoints ..ik nam er wel eens meer 🤤 zo van..zijn toch droge koeken..maar er zit toch behoorlijk meer in ...LEUK DIT !!

Gaat goed met jou Rozebottel!! Toppie..10% al kwijt!! ...heb je nu ook een sportschoen voor aan je sleutelhanger gekregen??
Ten minste ik lees dat je bij week 5 een sleutelhanger krijgt..en zo kan sparen voor bedels..ook Leuk 👍

Vandaag weer een goede dag gehad!! Heb nog wat points over..voor warm eten zometeen..

Goed te doen dit..en het leuke is ook..zoveel variatie om te nemen en zelf te kunnen kiezen waar je zin in hebt...

Fijne avond,

Liefs madelief😊

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 aug 2017 16:06    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

Gaat goed hier..en wat is het leuk om met punten eten te tellen! ...niet verwacht..

Vanmorgen een receptendagje uit het boekje..begonnen met een snelle pap met abrikozen en amandelen...het plaatje zag er anders uit dan ik in het echt gemaakt had..dacht even..dit weet ik niet..of dit lekker is..

...maar het smaakte ...heerlijk..ook weer niet verwacht..

Nu een beetje verlaat mijn lunch..kikkererwtensalade met komkommer en avocadodressing..

Nou..kikkererwten nog nooit gehad..even proeven..niet echt lekker..vrij melig..maar in combinatie met alles doorelkaar..met saus..

...verrukelijk..ook weer niet verwacht..

Straks een bananenijsje maken 😃😃ben benieuwd..en vanavond een pizza..wrap pizza..ook erg benieuwd naar..

Tot later..

Liefs madelief😃

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 aug 2017 14:10    

Reageer met quote
Nog even kijken...of mijn nieuwe ticker al te voorschijn komt 😃😃

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 aug 2017 14:44    

Reageer met quote
Hmmm..Nee..nog niet...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 aug 2017 14:44    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Smootie recept

2 handen spinazie
courgette stukje
halve banaan
halve appel
1 sinaasappel of mandarijn of stukje watermeloen

blenderen maar
In mooi glas met 1 eetlepel skyr als topping... = 1 p
Heel erg lekker

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 aug 2017 17:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 210, 211, 212, 213, 214  Volgende
Pagina 211 van 214