Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Madeliefs Dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 209, 210, 211, 212, 213, 214  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Rozebottel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Ha Madelief

Even bij jou kijken...ik ga morgen vroeg starten met weight watchers, gewoon een keer per week op de weegschaal bij een club want dit schiet niet op.. IK krijg me zelf onvoldoende gemotiveerd.....
Mijn gewicht hangt zo ongeveer nog hetzelfde.....

Hoe vergaat het jou?
groet Rozebottel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 mei 2017 15:09    
Vrouw Weeggegevens   ma de lief
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Jaaa geweldig rozebottel..schiet niks op he..tis toch wat..tsja..knap van je dat je die stap maakt naar de weight watchers!! zal nu dan toch nog goed komen !! Ben benieuwd. .

Zelf was ik ma weer in Sonja deel 1 begonnen..had nog geen zin om te schrijven hierin... maar had me wel al voorgenomen om deze week weer mijn gewicht doortegeven hier ...moet het ook maar weer bijhouden hier...

..Hier dus ook nog niet echt vooruitgang..

..achteruitgang 😃😃

Heb trouwens ook wel eens aan de weight watchers zotten denken..Maar vind dat toch een grote stap ....

..probeer het toch nog even zo ..met Sonja. ..

..moet ook lukken...als je er zelf maar achter staat..heb ws toch de knop nog niet helemaal om😯
....maar nu we weer aan het plannen zijn voor de vakantie...zomer vakantie 😨. ..komt ineens de bikini weer heel dichtbij...😨😨

Succes rozebottel! !!

liefs Madelief 😙

Ik blijf hier nog wel even, maar niet mijn hele leven Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mei 2017 13:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Weight Watchers heeft een leuk aanbod nu. 4 maanden, per maand 24 euro.
Je gaat dan naar de bijeenkomsten en kunt thuis op de app je vorderingen bijhouden...

Voelt goed...
groet Rozebottel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 mei 2017 20:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ha Madelief

Mijn eerste week is goed geweest, min 2 kilo.
Ik zit goed in de flow, het bast denk ik goed bij mij, punten tellen en keuzes maken. Ik heb twee keer eerder met Weight Watchers gewerkt, beide keren -12.
Mijn eerste streef is om uit de BMI term zwaar overgewicht te komen, daarna op naar een gezond BMI.

Maar goed, nu eerste SKYR inkopen want dat is heerlijke ijslandse yoghurt die super vult...

Hoe gaat ie bij jou?
groet Rozebottel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 8:17    

Reageer met quote
lief dagboekje,

Eindelijk de spirit weer gevonden 😃

Vanaf vandaag weer ..Sonja. .toch weer Sonja..
Ik had nog even naar weight watchers gekeken..rozebottel😃..ze hadden een speciale aanbieding met Pinksteren. .toch niet gedaan ..

..toch maar weer Sonja ..minder en gezond eten..weet ook wel waar het aan ligt...eet gewoon veel te veel als ik niet aan de lijn ben..

..eerste boek er weer bijgepakt !! bewust nog niet haar nieuwste boek gekocht omdat ik nog genoeg boeken van haar heb die ik nog niet uit heb gemaakt 😨

Het eerste boek is toch wel het strengst vind ik zelf..En dat heb ik toch wel weer even nodig om op gang te komen!!

Het weekend maar weer wegen..zit nog steeds rond die magische 100 kilo 😯

Maar dat klopt ook wel..laatste tijd nix meer gelijnd. ...

Goed..vandaag bietjes gehad met een stukje kip ..heerlijk..

Nu voel ik de leeuw alweer wat brullen!! en het voelt goed...heel goed!!

Morgen meer 😃

liefs madelief 😙

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 jun 2017 19:55    

Reageer met quote
lief dagboekje,

Vandaag weer goed gegaan..kostte me geen moeite..had toch niet zoveel trek..hele dag hoofdpijn ..bah ..niks aan ..dan kan je ook niet veel doen..En totaal geen honger...

Had vandaag de dag van vrijdag gedaan. .Doe ik vrijdag de dag van woensdag😃😃

Maakt niet uit ..wisselen mag..als je maar de hele dag wisselt en niet een ontbijt daar en een lunch hier😂

Heb trouwens genog water gedronken..steeds..ook door die hoofdpijn..dacht moet maar goed drinken..maar. .hielp niet..

..ach heb wel vaker hoofdpijn gehad maar de laatste tijd niet zo vaak meer.

Morgen is het weer over..En voel je je direkt weer beter👍

Daarom morgen maar weer verder kletsen want typen en concentreren met mijn ogen ....niet goed voor hoofdpijn..heb mijn leesbril al op gedaan..scheelt weer een stukje..lekker makkelijk..

..goed stop nu..morgen maar weer verder!!
Fijne avond,

liefs Madelief 😙

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 jun 2017 18:24    

Reageer met quote
lief dagboekje,

Wat een regen vanmorgen en ook nog een klap onweer ..tijd om een lekkere warme douche te nemen.Wat kan je je weer goed voelen zonder hoofdpijn..heerlijk...Lekker alles gescrubt onder de douche met heerlijk spul van rituals ...De nieuwe limited editie ..express your soul..heerlijk wat een frisse geur...

...heb weer een zijdezacht huidje 😃

Na het doucheritueel (je bent wel even bezig met alles in te scrubben)me heerlijk ingesmeerd met de body cream ...wat een heerlijke geur ..voedende Light up your spirit..staat erop😃..nou is wel een beetje zo 😉

Heb zelf niet zoveel met karma of hammam of yoga ..Nee..en al die buddaaas...Nee heb ik niks mee...maar die geuren van rituals ..heerlijk..maar het kost ook wat 😃

Goed..genoeg over rituals ..nu sonja ..die heeft ook wat met buddaaas 😂😂..tis toch wat..

Vandaag de dag van woensdag..Want die had ik in zijn geheel geruild.
Vandaag begonnen met een kom magere yoghurt met 1 kiwi ..lekker 👍

net nog een kopje koffie gehad met een plakje ontbijkoek..droge ontbijtkoek..GEEN boter opgedaan..mag ook niet want het staat er niet bij😃..maar anders dan kwam er altijd wel een dikke laag boter op...zooo lekker..

..maar..nu niet..En als je trek hebt in wat ..beetje hongerig bent😂..dan smaakt ..bijna..alles.Dus goed te doen dat droge plakje ontbijtkoek😃

Mijn lunch ziet er goed uit👍 2 plakken volkoren boterhammen met halvarine en appelstroop en kipfilet ...mjam mjam...ben immers gek op brood..

Vanavond een witlofschotel met ham en kaas ..heerlijk..en dan als afsluiter voor vandaag een ..sinaasappel ..die moet ik zo nog even kopen bij de winkel😃

Prima ..gaat lukken vandaag ..morgen maar weer op de weegschaal..Zie nog wel even..of zondag..😂

Fijn Weekend!!

liefs Madelief 😙

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 jun 2017 10:59    

Reageer met quote
lief dagboekje,

Het is gisteravond niet helemaal goed gegaan...ben toch weer in een bak chips gevallen 😕...maar..oo...wat was het lekker 😃

..vond het vanochtend toch weer jammer toen ik op de weegschaal stond...had vast iets meer af kunnen xijn 😯

..precies nu ..100 kilo..he bah wat klinkt dat veel. ..tis ook veel..😨

Daarom vandaag echt goed doen..En dan hopen dat ik morgen net onder de 100 zit...

Het moet weer van ver komen zeg..

fijne avond nog,

liefs Madelief 😙

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 jun 2017 15:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ha Madelief!
Even bij jou kijken. Op naar onder de 100, gaat je lukken.
Ik heb het goed gehad bij Tour de ALS bij de mibt Ventoux, wel vooraf zo veel mogelijk de eetdag ingepland. Salade nicoise twee keer gegeten!
Vandaag krijg ik oud collegas voor hapje en borrel, miet ik rekening mee houden vanmiddag.

Het is goed te doen bij Weight Watchers, zolang je je aan het aantal punten houdt gaat het goed. Op de weegclub ontmoet je lotgenoten en hoef je niet perse zelf te praten hoor! Je pikt veel tios van anderen mee. Ik kijk al weer uit naar morgen!

Ik kan t je echt aanbevelen, ook 15 jaar geleden was ik er en ben tien 12 kiko afgevallen. Ik wil nu ook na het afvalken er onder controle blijven zodat ik niet terug ga vallen.

Grt rozebottel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 jun 2017 8:25    

Reageer met quote
Lief dagboekje,

...Madelief trekt haar stoute schoenen aan 😂😂
En gaat a.s maandag kijken bij de weight watchers!

cheerleader cheerleader

....maandag meer hierover 😃

Fijn weekend,

Liefs madelief Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 19 aug 2017 11:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 209, 210, 211, 212, 213, 214  Volgende
Pagina 210 van 214